Joskus juon enemmän, joskus vähemmän, mut nykyään vähän vähemmän. Nyt en oo pariin - kolmeen viikkoon ottanut yhtään kun on ollu tässä semmonen kevyt 13 päivän duuniputki, eikä kyllä edes tee mieli. Mun juomiskulttuuri on muutenkin vähän muuttunut tässä viimeaikoina, et en oikeestaan edes tiedä nyt tän hetkistä tilannetta että mikä mulla on tapana ja mikä ei... :D Ennen olutta meni helposti huomaamatta päivässä yhdestä muutamaan ja ainakin yhdet kännit viikossa. Johtuneeko iästä, seurasta vai mistä, en tiedä. Seura on kyllä pysynyt suhteellisen samana tässä viimevuodet että ehkä syytän tapahtumista vaan itseäni :D
Nykyään harvemmin edes tissuttelen, saunakaljakaan ei oikeestaan ole viimeaikoina maistunut. Mistä lie johuu... Mut sitten kun otan, otan yleensä kunnolla, yleensä kuitenkin semmonen kerta kuussa on vähimmäismäärä nollaukselle. Paitsi ens perjantaina mulle luvattiin tarjota kotona ruokaa ja viiniä, ehkä pari lasillista siis tulee kumottua, mut kuitenkin niin ettei seuraavan päivän duunit ja treenit kärsi
Nykyään harvemmin edes tissuttelen, saunakaljakaan ei oikeestaan ole viimeaikoina maistunut. Mistä lie johuu... Mut sitten kun otan, otan yleensä kunnolla, yleensä kuitenkin semmonen kerta kuussa on vähimmäismäärä nollaukselle. Paitsi ens perjantaina mulle luvattiin tarjota kotona ruokaa ja viiniä, ehkä pari lasillista siis tulee kumottua, mut kuitenkin niin ettei seuraavan päivän duunit ja treenit kärsi