Junnujen kesä-syyskisa 2009 2. sarja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bacfa
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Minun täytyy tunnustaa että kaikki on mennyt päin vittua enkä ole kehittynyt ollenkaan :) Syömisten syytä, en vain ole älynnyt syödä tarpeeksi. Kyrsiihän tuo... mutta ehkä sitten ensi vuonna...

:curs:

Jooh, alko tällä viikolla uus 2kk ohjelma, niin nyt lopetin nuo kukan taljat, ei niistä mihinkään ole, hetin kun leukoja ja kulmasoutua niin no, tuossa on tulos.
Kyllähän tuohon haukkariinkin vähän on tullut, kun imo yhtä iso nyt kuin ennen pumpissa ja ojentajaakin sieltä vähän pilkottaa ja kyllä jalkoihinkin vähän lisää on tullut, tyytyväinen olen !
Tässä välissä toki voi kiittää Pakkotoistoja ja sen hyviä triidejä mistä saa hyviä vinkkejä. :worship:

e. En tiedä kuvittelenko vain, mutta mahassa ehkä näkyy jotain pientä rajaa, että siellä alla voisi olla vähän lihastakin jo, viimeset 2kk ahkerasti tehny vatsalihaksiä, noh, kesällä sen näkee sitten.

Niin ja jos muutamat tulokset heitän tähän väliin..
Penkki 2x6 67.5kg (tällä viikolla mennyt kaks kertaa, eli seuraavaks 70, 1kk yhteensä ollut flunssassa kun kouul alko)
Mave 3x5 110kg tms
Kyykky 3x8 80kg alhaalta, tms

Hyvin tullu jäbälle kyllä lihasta, mimmosella ohjelmalla treenailet? Tää antaa varmasti motivaatiota monelle!

Hyvin tullu jäbälle kyllä lihasta, mimmosella ohjelmalla treenailet? Tää antaa varmasti motivaatiota monelle!
Joulu-tammi

Ma: jalat, rinta
Penkki 2x6
Vinopenkki 2x8
Leuat 3x10
kyykky 3x10
Prässi pyramidi
pohkeet 3x15
Nivuset 3x15-20

Ti: ojentajat, olkapäät, hauis
Pystypunnerrus 3x10
Viparit eteen levyllä 3x10
Hauis z scott 3x10
Hauis taljassa yhden käden 3x12
Ojentajat taljassa vst ote 3-2x12
Ojentajat taljassa myötä ote yhdellä kädellä 2x12
Ojentajat kp 3x10

To: Rinta, selkä
Penkki 2x6
Mave 5x5
Leuat 4x max
Kulmasoutu tanko 3x12
Kulmasoutu kp 2x10

Pe:
pohkeet 3x15
Nivus laitteessa 3x15-20

Hauis & ojentajat superina 2x10

Tollasta olis nyt..Nuo taljat (selkä) jätin nyt kokonaan pois, loka-marras en niitä kovinkaan tehnyt, vaan rupesin kulmasoutua tekemään.
Kyllä mä ainakin oon runkannu noita taljoja ihan turhaan, ei toimi ei.

Jalkoja en tee enempää, koska yleensä ~2p tuntuu niissä eenin jälkeen ja mavessa kumminkin tulee vähän kans..

Ja näin yleisesti, että 4x viikos käyn salilla, sopii mulle toi hyvin, 3x tuntuu liian vähältä, 5x taas liian paljolta.
Kokeillut joskus hetken aikaa..

2kk välein vaihtuu reeni jonkin verran..nyt vaihoin vaan toistoja ja liikkeitä, en muuta (vrt loka-marras).
Esim. Haukkari: suora tanko seisten + seisten punteilla vs scott + talja yksi käsi

Selkä treeni ei kovin vaihtunut paitsi että taljat pois kokonaan, niin ja leuat 2x viikos.

Rinta treeni täysin sama, tuo 2x6 systeemi toiminut nyt tosin hyvin, niin miksi lopettaa..ens maanantaina 72.5kg saa pistää siihen, niin ja 2x putkeen kun saan 2x6 X painolla niin lisää rautaa tankoon.

Olkapäille nyt 2 liikettä vain..tai vain ja vain..

Ei kait muuta..aamulla yleensä syön puuroa, koulussa kouluruokaa mahd. paljon, tai sitten että ei niin paljon, kun välissä niin huonoa ruokaa, tänään oli tosi huonoa, onneksi oli väli päivä.
Koulun jälkeen kanaa riisiä tai vaikka jauhelihaa ja makaroonia tai mitä nyt jaksan tehä.

Sitte salille ja sen jälkeen palkkari, sitten syön aina vähän mitä on.
Suklaata tulee syöty viikossa ihan ruhtinaalinen määrä..
http://www.aijaa.com/v.php?i=4961552.jpg
28.09

Back
Ylös Bottom