Junnujen kesä-syyskisa 2009 2. sarja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bacfa
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
hehehe, suurista panoksista sitä photoshoppia ollaan käyttämässä, tuskimpa kukaan peleissäkään hirveitä kiksejä saaa kun käy hakemassa koodin mistä saa kaiken ja pääsee pelinkin vielä läpi.... voihan niihin loppukuviin oikein taidokas photoshoppaa kropanki ;) jos sitä kusetushalua löytyy... hienoa =(

Itse mietin lähinnä sitä, että tuon lehtikuvan ja muitten kuvien ajankohta voi olla erilainen. En niinkään puhunut mistään photoshoppaamisesta.

hehehe, suurista panoksista sitä photoshoppia ollaan käyttämässä, tuskimpa kukaan peleissäkään hirveitä kiksejä saaa kun käy hakemassa koodin mistä saa kaiken ja pääsee pelinkin vielä läpi.... voihan niihin loppukuviin oikein taidokas photoshoppaa kropanki ;) jos sitä kusetushalua löytyy... hienoa =(
Mitä vitun väliä? Periaatteena oli että kaikki postaa kuvan itsestään myös sen lehden kanssa, jonka ei pitäisi olla niin ylivoimaisen vaikeaa jottei sitä voisi tehdä.

Itse mietin lähinnä sitä, että tuon lehtikuvan ja muitten kuvien ajankohta voi olla erilainen. En niinkään puhunut mistään photoshoppaamisesta.
No jos siinä lehtikuvassa näkyy koko sälli niin pystyyhän sitä vertaamaan niihin muihin kuviin onko otettu samaan aikaan. Sehän sen idea juuri on.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Varmaan helpointa olisi muuttaa sääntöihin, että lehti pitää olla omassa kädessä; ja koko ruho näkyvissa. Ilman poseja, lehden kädessä pitäminen riittää. Ja joku tietty ja kaikille sama lehti, vaikkapa IS tai Hesari, ja lehden etusivu esille. Etusivusta on helppo nähdä minkä päivän lehti vaikka PM ei olisikaan näkyvillä.

Ja niin kuin Elasto sanoi, tuollaisen Pakkiksen postausPM:sta otettu kuva on aivan turha, pitäisikö sen kertoa tosiaan jotain? Jos et tätä ymmärrä, niin ei silloin kannatta osallistua kisaan.

Ja mitä tulee noihin poseihin, shortsit/bokserit jalkaan ja tuplat edestä ja tuplat takaa ~2-3m etäisyydeltä hyvällä valotuksella ilman kikkailuja varjojen kanssa. On tuomareille aavistuksen helpompi homma hoidella vertailuja.

Ja siitä ei saa sitten hevonvitunkäsitystä kunnosta jos ottaa vain itselle otollisia poseja. Kaikille samat, niin olette jokainen samalla lähtöviivalla.

Kannatan, mut tosin sitten kaikkien täytyy ottaa uudet kuvat? Taino ehkei niiden joilla näkyy lehdessä koko roppa , tuplat eestä ja takkaa. ja mun mielestä se sivarikuva missä näkyy rinnusta, hauberiojentaja hössäkkä ja sais sen jalankin samaan sivusta. eli toi (side chest?) ja sit yks vapaavalintainen?

E: ja helpompaa on kalsareilla kun boxereilla, kalsarit vaan on vähän:urjo:

Tota noin..nyt vasta tajusin, että mulla on vääräs tredis alotuskuvat..täytin 17v kisan aikana >:|
Menikö mun kisa nyt mönkään vai jos vaan siirtää ne alotuskuvat sitten sieltä toisesta triidistä tänne ? :|

Noh, kukaan ei ole vastannut mitään, niin pistelen kuvat sitten nyt..en tiä kuink tarkkoja täällä ollaan tuosta, kun väärään triidin eka postin mutta mutta..

Tässä lainaus siitä 14-16v sarjasta:
16v -92
160cm
60kg
Mies

Etu
Sivu
Hesari
Jalat
Selkä
(^Haukkari ja penkki tehty tuolloin tunti kuvia ennen)

Tänään oli selkä päivä.

Selkä
Lehti
Edestä
Sivusta haukkari
Toinen selkä kuva
Jalat

160cm (tuskin oon kasvanu yhtää)
~65kg
Miäs

Mutta on nuo kuvat vaan aika huonoja. :D

Tossa vielä isoina noi kuvat..ja eriksee
http://www.aijaa.com/v.php?i=5330750.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=5330751.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=5330749.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=5330755.jpg

Alkaa tuo kamerankin kyllä elämään viimeisiä päiviään.

^^ hyvinhän tota lihaa on tullu, ainakin selkään ;)
Jooh, alko tällä viikolla uus 2kk ohjelma, niin nyt lopetin nuo kukan taljat, ei niistä mihinkään ole, hetin kun leukoja ja kulmasoutua niin no, tuossa on tulos.
Kyllähän tuohon haukkariinkin vähän on tullut, kun imo yhtä iso nyt kuin ennen pumpissa ja ojentajaakin sieltä vähän pilkottaa ja kyllä jalkoihinkin vähän lisää on tullut, tyytyväinen olen !
Tässä välissä toki voi kiittää Pakkotoistoja ja sen hyviä triidejä mistä saa hyviä vinkkejä. :worship:

e. En tiedä kuvittelenko vain, mutta mahassa ehkä näkyy jotain pientä rajaa, että siellä alla voisi olla vähän lihastakin jo, viimeset 2kk ahkerasti tehny vatsalihaksiä, noh, kesällä sen näkee sitten.

Niin ja jos muutamat tulokset heitän tähän väliin..
Penkki 2x6 67.5kg (tällä viikolla mennyt kaks kertaa, eli seuraavaks 70, 1kk yhteensä ollut flunssassa kun kouul alko)
Mave 3x5 110kg tms
Kyykky 3x8 80kg alhaalta, tms

Back
Ylös Bottom