Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En, kun omani joutunu leikkaamaa :itku:Lasketko tukan karvaksi? Toimitsä muuten youtubessa samalla nickillä?
Kiinnostaisi kovasti osallistua, ei vaan jaksa alkaa diettailemaan :D
En tahtois olla töykeä, mutta näytät lihaksikkaammalta tossa aikasemmassa kuvassa;)Tein samalla pienen vertailukuvan viimevuotisesta selkäkuvasta:
http://www.aijaa.com/v.php?i=4262049.jpg
Melkein tasan vuosi noiden kuvien välillä ja 10 kg ero (+valaistus erot).
Mutta "huonot" ei välttämättä osaa treenata/sapuskoida oikein maksimaalisen lihaskasvun aikaan saamiseksi :sherlock:Itse asiassa tässä varmaan tulee ne "huonot" pärjäämään parhaiten...
Itse asiassa tässä varmaan tulee ne "huonot" pärjäämään parhaiten...
Anteeks, mutta en saa kyllä millään tuosta aikaisemmasta kuvasta lihaksikkaampaa. Päinvastoin uudessa kuvassa enemmän paksuutta ja lihat muutenkin kasvanu. Kyllä minä ainakin huomaan selvän eron.En tahtois olla töykeä, mutta näytät lihaksikkaammalta tossa aikasemmassa kuvassa;)
(Johtuisko vaan valaistuksesta?)
Anteeks, mutta en saa kyllä millään tuosta aikaisemmasta kuvasta lihaksikkaampaa. Päinvastoin uudessa kuvassa enemmän paksuutta ja lihat muutenkin kasvanu. Kyllä minä ainakin huomaan selvän eron.