Junnujen kesä-syyskisa 2009 2. sarja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bacfa
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mä lupaan tarjoo bisset kisan karvasimmalle äijjälle jos 50km säteellä asuu!

Lasketko tukan karvaksi? Toimitsä muuten youtubessa samalla nickillä?
En, kun omani joutunu leikkaamaa :itku:

Ja ei, en toimi vaikka saman ikäsiä ollaankin ja kyseisellä jannulla perkelee hyvä musa maku :rock:

Jaa vois omiakin kuvia laittaa jos sais kameran pöllittyä jostain. Tuskinpa tulee kovin kovaa kehitystä, mutta jos pari kiloa sais kiristeltyä.

Kesällä muutenkin tuo dietti taitas aina mennä kun perjantaina siin varttia vaille yheksän päättää kavereitten kanssa että tänään vois :kippis1:. Eli kesät menis vähän niin kun plus/miinus nolla tyylillä, viikot kovaa reeniä viikonloput keittoa. Mut sellastahan se elämä on :kippis1:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Taidanpa itsekin laittaa kuvat kunhan löydän veljen kameran ja saan treenin vedettyy.. :D

edit. on muuten periaatteessa tullut 3kk taukoa kaikesta treenaamisesta joten nyt on taas hyvät kehitys mahdollisuudet, ja jos tästä sais motivaatiota pikkasen lisää :D

Voishan tota kans osallistua, kattelen ensi millasta kuvaa muilta tulee. Jos ootte liia huonoja ni sit ehkä mäki kehtaan osallistua :D.

Tein samalla pienen vertailukuvan viimevuotisesta selkäkuvasta:
http://www.aijaa.com/v.php?i=4262049.jpg
Melkein tasan vuosi noiden kuvien välillä ja 10 kg ero (+valaistus erot).
En tahtois olla töykeä, mutta näytät lihaksikkaammalta tossa aikasemmassa kuvassa;)
(Johtuisko vaan valaistuksesta?)

Itse asiassa tässä varmaan tulee ne "huonot" pärjäämään parhaiten...
Mutta "huonot" ei välttämättä osaa treenata/sapuskoida oikein maksimaalisen lihaskasvun aikaan saamiseksi :sherlock:

Itse asiassa tässä varmaan tulee ne "huonot" pärjäämään parhaiten...

Ei se varmaan se pärjääminen ole tässä se pointti. Mukavahan se on tsempata porukalla. Tekis kovin mieli osallistua,mutta kesällä inttiin lähtö.. siellä oikei lihas pullistu

En tahtois olla töykeä, mutta näytät lihaksikkaammalta tossa aikasemmassa kuvassa;)
(Johtuisko vaan valaistuksesta?)
Anteeks, mutta en saa kyllä millään tuosta aikaisemmasta kuvasta lihaksikkaampaa. Päinvastoin uudessa kuvassa enemmän paksuutta ja lihat muutenkin kasvanu. Kyllä minä ainakin huomaan selvän eron.

Anteeks, mutta en saa kyllä millään tuosta aikaisemmasta kuvasta lihaksikkaampaa. Päinvastoin uudessa kuvassa enemmän paksuutta ja lihat muutenkin kasvanu. Kyllä minä ainakin huomaan selvän eron.

Samaa pakko sanoa. Selkä on puoli virstaa leveämpi jälkimmäisessä kuvassa

Back
Ylös Bottom