Junioreiden voimanoston sm-kisat Tampereella 10.-11.3.2007

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
joo kovia tuloksia tuli nääshallissa nähtyä! osallistujia sais vaan olla enemmän... tyttöjen nostojakin oli mukava katsoa. melko ujoja tyttöjä oli kun tuskin uskalsivat hymyillä kun mitallia kaulaan ripustettiin ja katsomosta taputukset irtosi!

Ujot tytöt/naiset on ihkuja:rock:
i don`t like narttus and bitches!:)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Salon Tiina ainakin nosti, mukava tyttö :) Ollu 4 tai 5 samoissa kisoissa, kerran pari oon käyny jututtaan, kun samalta suunnalta ollaan :) Vähän ujo, mukava tyttö :) pitäis varmaanki alkaa kalastamaan voimanostaja morsianta, kun oma ura loppuu :eek: :evil:

[Max];1453615 sanoi:
Salon Tiina ainakin nosti, mukava tyttö :) Ollu 4 tai 5 samoissa kisoissa, kerran pari oon käyny jututtaan, kun samalta suunnalta ollaan :) Vähän ujo, mukava tyttö :) pitäis varmaanki alkaa kalastamaan voimanostaja morsianta, kun oma ura loppuu :eek: :evil:

Varo vaan ettei Jussi syö sua:D

[Max];1454475 sanoi:
niin kuka jussi :D ?

Tiinan isoveli Juhani:arvi:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
[Max];1455629 sanoi:
Joo. Minkälaista tulosta haet?

No, ainakin yli 500kg yhteistulosta. SM-kisoissa se olisi ollut mahdollinen 217,5kg vedolla mutta laitoin vain 202,5 viimeiseen varmistaakseni hopean. Se 217,5 olisi varmaan tullutkin.
Ruotsissa tavoitteena kyykky 185kg, penkki 110kg ja veto 220-225kg eli yhteistulos 515-520kg.

Kovaa tulosta! Itse tähtään 170-170-210=550. Riippuu nyt miten valmistelut menee, mitään en lupaa. Itse tein sunnuntaina 492.5, otin penkin raakana, vedon ja kyykyn trikoilla. Vaikka voisi luulla ihan toisinpäin :D

Onhan nää junnujenki sm:t ns."varuste kisoja", eli penkki otetaan paidalla jne? Ja onko noi sm:t iha avoimet, vai pitääkö noihin käydä jotkut tietyt tulokset rikkomassa? Itteä vois ehkä kiinnostaa ens vuonna alle 20.v toi 125kg sarja.:) Tässä ois vielä vuos aikaa petrata tuloksia, ja ei nuo nyttekään niin sairailta näyttänyt(ketään väheksymättä)ettenkö kehtaisi mahollisesti itekki lähteen kokeilee.

Voi ottaa raakana kaikki lajit, jos vaan haluaa. Tulosraja pitää käydä tekemässä, mutta ne on tarkotuksella laitettu junnuille hyvin alas.

Onhan nää junnujenki sm:t ns."varuste kisoja", eli penkki otetaan paidalla jne? Ja onko noi sm:t iha avoimet, vai pitääkö noihin käydä jotkut tietyt tulokset rikkomassa? Itteä vois ehkä kiinnostaa ens vuonna alle 20.v toi 125kg sarja.:) Tässä ois vielä vuos aikaa petrata tuloksia, ja ei nuo nyttekään niin sairailta näyttänyt(ketään väheksymättä)ettenkö kehtaisi mahollisesti itekki lähteen kokeilee.

Joo, varuste kisoja on. Noihin sm-kisoihin pitää rikkoo oman luokkansa tulosraja, sen voi tehdä kansallisissa kilpailuissa.

seuraavat sm-kisat on ilmeisesti vuonna -08 ja silloin oon jo 18 v ku tammikuussa syntynyt, joten millasiakohan karsintarajoja siellä on ? jos oli tyhmä kysymys nii olkaa suopeita:rolleyes:

Zone-sarja -42%
Mielestäni voimanoston tulosrajoja saisi hinata parikymmentä kiloa ylös joka sarjassa ainakin alle 17v miehissä..

Enpä tiedä...

Omasta mielestäni osallistumisen ei pitäisi jäädä nuorilla ainakaan tulosrajoista kiinni. Ja matalammat tulosrajat ovat helpommin saavutettavissa vaikka RAW:na. Avoimessa tulosraja pompsahtaakin kerralla enemmän, niille jotka ovat harrastuksensa parissa viihtyneet siihen asti.

Edit: Itse olen myöhäisherännyt ja kilpaillut vasta 7kk. Harrastanut toki pidempään.

Kertokaa vähän mielipiteitä ja selostusta mulle ku oon vähän kujalla:) Eikö seuraavat nuorten sm-kisat ollu vielä tän vuoden puolella ? ja pohjoisessa päin vissiinkin. Ja mitä oon katellu noita mun ikäisten ja painoisten tuloksia eli 17 vuotiaiden´ja 75 kiloisten, niin mielestäni mulla on jonkinnäköset mahikset vaikka pärjätä.

mun tuloksia:
mave: 1x200 kg ( vyö ja sairaasti magnesiumia )
kyykky: 5x110 kg ( vyö ) ykköstä en oo uskaltanu kokeilla vanhojen polvivammojen takia.
penkki: 1x115 kg ( rannesiteet ja vyö )

siis yhteistulos ainakin 400 kiloa, mutta penkki on tehty kapeella otteella, joten siitä vois muodostua jonkin näköinen ongelma ?
ja eikö ennen ku osallistuu tollasiin kisoihin niin pidä käydä jossain muissa karsinnoissa näyttämässä miten rauta liikkuu ?

Suositut

Back
Ylös Bottom