Junioreiden voimanoston sm-kisat Tampereella 10.-11.3.2007

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Lähde SVNL

SM -kisa-ajankohdat 2008 ovat seuraavat:
8.- 10.2.2008 Veteraanien & nuorten penkkipunnerrus + SIU:n SM (perjantaina SIU-SM / M70 ja naiset)
23.- 24.2.2008 Avoimen luokan voimanosto
8.- 9.3.2008 Nuorten voimanosto
29.3.2008 Avoimen luokan penkkipunnerrus
12- 13.4.2008 Veteraanien voimanosto
15. - 16.10.2008 Joukkue -SM (la / voiman. ja su / penkkip.)

http://www.suomenvoimanostoliitto.fi/

Anti-Mass. Tuossa 2008 aikataulua... Kannattaa ottaa yhteyttä johonkin alueesi voimanostoseuroista. Liityt jäsenksi ja heidän kauttaan saat hankittua helposti lisenssin jolla pääset kisaamaan kansallisissa kisoissa. Niissä voit tehdä tuon SM- tulosrajan. Tekoajat löytyvät SVNL:n sivuita.

Ensimmäisiin kisoihin kannattaa lähteä maltilla, ettei tule pettymyksiä, jos nostoja jostain syystä hylätään. Kun tulosraja on kasassa, ilmoitat halukkuutesi osallistua SM:iin seurasi yhteyshenkilölle, ja he hoitavat ilmoittautumisen eteenpäin. Tsemppiä treeneihin! :thumbs:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Anti-Mass. Tuossa 2008 aikataulua... Kannattaa ottaa yhteyttä johonkin alueesi voimanostoseuroista. Liityt jäsenksi ja heidän kauttaan saat hankittua helposti lisenssin jolla pääset kisaamaan kansallisissa kisoissa. Niissä voit tehdä tuon SM- tulosrajan. Tekoajat löytyvät SVNL:n sivuita.

Ensimmäisiin kisoihin kannattaa lähteä maltilla, ettei tule pettymyksiä, jos nostoja jostain syystä hylätään. Kun tulosraja on kasassa, ilmoitat halukkuutesi osallistua SM:iin seurasi yhteyshenkilölle, ja he hoitavat ilmoittautumisen eteenpäin. Tsemppiä treeneihin! :thumbs:
Joo kiitos tosta oli paljon apua :)

yläikäraja on se 17v ja sitä nuoremmille ei ole omia kisoja erikseen.
toki kannattaa nuorempana aloittaa kisaaminen jos mielenkiintoa riittää, niin karttuu kisakokemusta, vaikka ei pärjäisikään vanhemmille :rolleyes:

yläikäraja on se 17v ja sitä nuoremmille ei ole omia kisoja erikseen.
toki kannattaa nuorempana aloittaa kisaaminen jos mielenkiintoa riittää, niin karttuu kisakokemusta, vaikka ei pärjäisikään vanhemmille :rolleyes:
Eli siis 15 ja 16 vuotiaanakin pääsee kisaamaan tossa 17v sarjassa? Vai ymmärsinkö jotain väärin?

joo elikkäs tarkoitin sitä että saa, ja kannattaakin jos vain vähänkin kiinnostaa.. kisakokemuksesta ei ole kuin hyötyä ;-)

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vielä kysymys noista kisoista; Lasketaanko kaikista kolmesta lajista yhteistulos ja sitten se kenellä on omassa painoluokassaan paras yhteistulos voittaa?

Vielä kysymys noista kisoista; Lasketaanko kaikista kolmesta lajista yhteistulos ja sitten se kenellä on omassa painoluokassaan paras yhteistulos voittaa?

Luonnollisesti näin homma toimii :)

E. Joissain kisoissa palkitaan myös paras nostaja Wilks-pisteiden mukaan. IPF:n kisoissa kuitenkin aina paras kilotulos voittaa.

Joo eli nytte tosissaan suunnittelen tonne 2008 sm:iin menoa alle 20.v sarjaan kun siihen vielä pääsisin... Mutta luin tuolta suomenvoimanostoliiton sivuilta että hakuaika heinäkuu 2007 saakka? Eli pitäskö mun mennä tota ennen jo rikkomaan tulosrajat jne.?:eek: Pitääkö mun olla jonkun seuran jäsen jos tuonne meinaan mennä? Vastatkaas mahollisimman nopeesti joku joka tietää.:david:

Joo eli nytte tosissaan suunnittelen tonne 2008 sm:iin menoa alle 20.v sarjaan kun siihen vielä pääsisin... Mutta luin tuolta suomenvoimanostoliiton sivuilta että hakuaika heinäkuu 2007 saakka? Eli pitäskö mun mennä tota ennen jo rikkomaan tulosrajat jne.?:eek: Pitääkö mun olla jonkun seuran jäsen jos tuonne meinaan mennä? Vastatkaas mahollisimman nopeesti joku joka tietää.:david:

tulosraja tulee olla tehtynä kun kisoihin ilmoittautuu.... ja seuraan pitää kuulua... erittäin helppoa!

Tulosraja pitää olla tehtyä jotain viikkoa ennen kisoja joten ei hätää.

Niin mutta tuolla voimanostoliiton sivuilla puhuttiin että hakuaika heinäkuuhun 07 saakka, eli mitä se käytännössä tarkottaa?:rolleyes: Pitääkö sitä ennen olla rikottuna nuo tulosrajat jne?

Heh.:D Njoo ajattelinkin et ainakin ennen ollu avoimet kuhan rikkoo tulosrajat mut emmä sentään tollasta tajunnu. Kiitos kuitenki.:rock:

Kipinkapin seuraan. Jos olet ns. itse oppinut, niin luultavasti sulla on tekniikoissa paljon hiomista. Tämä hiominen voi tuoda rutkastikin lisäkiloja yt:hen. Joku asiantunteva kannattaa pyytää katsomaan kyykyn syvyydet ja penkin merkistä lähdöt ja "puhtaudet", kavereitten kanssa kahtelemisesta ei suuremmin hyötyä ole, jos kaverit ei sitten itse ole jonkinsortin asiantuntijoita. Aika noloa, jos lopputulokseksi sitten kisoissa tulee 0 onnistunutta nostoa vain sen takia, ettei ole ottanut selvää onko oma tekniikka oikeaoppista. Ja pelkkä seuraan kuuluminen ei riitä, pitää olla kisalisenssi ja tulosraja pitää rikkoa liiton alaisissa kisoissa. RAja pitänee rikkoa joku kuukausi pari ennen kisoja, eli aikaa kyllä vielä on. Nyt joku fiksumpi voi tulla ja korjata kaikki minun kirjoittamani virheet, jotta kukaan ei vaan näitä juttuja todesta ottaisi :)

Suositut

Back
Ylös Bottom