"Julkkis"-Hulkki bongattu

Ihan mukava juttu... Tomin kuvakin on ihan raivokkaan näkönen. Empä muistanutkaan, että turtleseilla on kolitsit jalassa. :rolleyes:

:offtopic:

Tuli vaan mieleen, että kun porukka kuulokkeita pitää päässä, niin missä vitussa teijän soittimet roikkuu esim. tiukassa mave-treenissä vai onko kaikilla joku puolen sentin mittanen radio tai minidisci...?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Repe Sorsa sanoi:
Artikkelista: "- On oltu sitä mieltä, että naisten läsnäolo muuttaisi ilmapiiriä ja aiheuttaisi jännitteitä. Ukot heittävät välillä rajua läppää ja saattavat kävellä suihkun jälkeen munasillaan salin puolella. Naisten läsnäollessa se ei kävisi päinsä, BBC:n puheenjohtaja Mikko Tukonen sanoo."

Voin hyvin kuvitella mikä on meininki BBC:n salilla. Isot hikiset, karvaiset äijät pumppaa rautaa munasillaan lerssit heiluen. Yhtäkkiä joku pieraisee raukuvasti, jolloin koko sali remahtaa miehekkääseen nauruun... :D

Kunnon meininki :D

Repe Sorsa sanoi:
Artikkelista: "- On oltu sitä mieltä, että naisten läsnäolo muuttaisi ilmapiiriä ja aiheuttaisi jännitteitä. Ukot heittävät välillä rajua läppää ja saattavat kävellä suihkun jälkeen munasillaan salin puolella. Naisten läsnäollessa se ei kävisi päinsä, BBC:n puheenjohtaja Mikko Tukonen sanoo."

Voin hyvin kuvitella mikä on meininki BBC:n salilla. Isot hikiset, karvaiset äijät pumppaa rautaa munasillaan lerssit heiluen. Yhtäkkiä joku pieraisee raukuvasti, jolloin koko sali remahtaa miehekkääseen nauruun... :D
Been there, done that @ Jyväskylä, Keljon viestin punttisali. Tässä vaan mies käveli salin läpi munasillaan ja pieraisi samalla koko matkan eteisestä pukuhuoneisiin.

Mike sanoi:
Mitä mitä??? Hulkki käyttää polvirättejä, ole nyt mies ja ota ne vittuun, tuo mitään reisien treenaamista ole, tuo on egotreenaamista.
Voi vitun vittu, en mä ole ikinä käyttänyt polvisiteitä. Nuo on elastiset Tubigrip-polvenlämmittimet (esim. Yatesilla on Blood & Gutsissa melko samantapaiset).

PS: hieman vääristelivät ainakin mun tavoitteita tuossa tekstissä, se 110 kg 5 vuodessa alle 10 rasvoilla oli ihan oikea tavoite mutta se 125 kg oli sitten vastaus kysymykseen "Kuinka paljon haluaisit painaa?".

Hulkki sanoi:
Voi vitun vittu, en mä ole ikinä käyttänyt polvisiteitä. Nuo on elastiset Tubigrip-polvenlämmittimet (esim. Yatesilla on Blood & Gutsissa melko samantapaiset).

Ei Mike varmaan tarkottanukkaa siteitä vaa, et noi lämmittimetki on liikaa ;)

tommih sanoi:
Ei Mike varmaan tarkottanukkaa siteitä vaa, et noi lämmittimetki on liikaa ;)
No Mike on sitten aivan saatanan HC treenaaja, sillä noi on ihan kuin elastiset sukat jotka laitetaan polvien päälle (eli ne eivät auta yhtään, kunhan lämmittävät). :rolleyes:

Jos minulta kysytään, niin esimerkiksi sellaisten sinisten polvitukien/lämmittimien käyttö on kyllä huijausta, koska ne auttavat jonkin verran jalan suoristamisessa.

ringside sanoi:
"Tämä ei anna aivan niin hyvää hormonaalista vastetta kuin jalkakyykky", ähkäisee Hulkki pusertaessaan vielä yhden toiston jalkaprässissä.

:lol2: Hahaha, miten kipeän totta. Enpä ole hetkeen revennyt yhtä totaalisesti kuin tuolle kuvatekstille.

Kato kun mulla oli tossa jo etukyykky alla, niin kykeni ottamaan pari sarjaa moista pumppiliikettä :D

Hulkki sanoi:
Kato kun mulla oli tossa jo etukyykky alla, niin kykeni ottamaan pari sarjaa moista pumppiliikettä :D

Mäkin jo ajattelin, kuinka Hulkki nyt tuollaista hilavitkutinta käyttää. :rolleyes: :D

Mike sanoi:
Vitun hulkki, jätkä douppaa jollain elastisilla pilluräteillä, väität vielä olevas natu, just joo. :curs:
HEI!!! Ne on sallittu ainakin 46 eri maassa!!yx!!! :evil:

Liitteet

• Zinedine_Zidane__Re_127368c.jpg
    Zinedine_Zidane__Re_127368c.jpg
    13,4 KB · Katsottu: 709
Hulkki sanoi:
PS: hieman vääristelivät ainakin mun tavoitteita tuossa tekstissä, se 110 kg 5 vuodessa alle 10 rasvoilla oli ihan oikea tavoite.
Mitä luulet että pääsetkö natuna 5-vuodessa tuohon tavoite painoosi alle 10 rasvoilla tai yleensäkin vaikka vähän pidemmälläkin aika välillä? Tosi hieno tavoite ja vielä hienompi jos siihen kykenet :thumbs: Itse uskon kyllä täysin että kykenet. Ilmeisesti uskot myös itse, et kai muuten olis tuolllaista tavoitetta pistänyt :D. Missä tällä hetkellä mennään?

ringside sanoi:
"Tämä ei anna aivan niin hyvää hormonaalista vastetta kuin jalkakyykky", ähkäisee Hulkki pusertaessaan vielä yhden toiston jalkaprässissä.

Hohoho :lol2:

Hyvän tredin merkki on se, että aiheena on Hulkki ja sisältönä on piilo ja/tai avointa vittuilua Hulkkia kohtaa (yleensä ilman sen kummempaa syytä). Vielä kun isketään fotoshoppailut ym. niin taas saa nauraa ja nauttia :thumbs:

EDIT: vaadin lisää kuvankäsittelyn helmiä!!! Missä on Stubbin naama, vamppyyrin hampaat, nenäverenvuoto, sarvet ym.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom