"Julkkis"-Hulkki bongattu

Hok-Elannon uusimmassa asiakaslehdessä on ihan asiallinen kirjoitus kuntosali-ihmisistä. Otsikkokin on positiivisesti "Ihan kunnon ihmisiä". :D
Bongasin tuon artikkelin kuvista ainakin Hulkin, joka vääntää sarjaa jalkaprässissä naama sellaisessa irvistyksessä ettei ole epäilystä onko kaikki pelissä vai ei. :rock: Todistettavasti Hulkki on siis puheidensa mittainen mies ja treenaa juuri niin kuin sanookin treenaavansa. :kippis1: sille.
Kannattaa lukaista juttu jos lehdykän käsiinne saatte. Sehän tulee siis siinä S-ryhmän hässäkässä missä on mm Yhteishyvä. Näkyyköhän kuvissa muita Pakkislaisia?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jarna-Petteri sanoi:
Hok-Elannon uusimmassa asiakaslehdessä on ihan asiallinen kirjoitus kuntosali-ihmisistä. Otsikkokin on positiivisesti "Ihan kunnon ihmisiä". :D
Bongasin tuon artikkelin kuvista ainakin Hulkin, joka vääntää sarjaa jalkaprässissä naama sellaisessa irvistyksessä ettei ole epäilystä onko kaikki pelissä vai ei. :rock: Todistettavasti Hulkki on siis puheidensa mittainen mies ja treenaa juuri niin kuin sanookin treenaavansa. :kippis1: sille.
Kannattaa lukaista juttu jos lehdykän käsiinne saatte. Sehän tulee siis siinä S-ryhmän hässäkässä missä on mm Yhteishyvä. Näkyyköhän kuvissa muita Pakkislaisia?

No ei muuta kuin lehdykkä skanneriin. Ei meikäläiseltä tollasia lehtiä löydy. Eli kuvat tänne ja vähän äkkiä sittenkin!!!!! :thumbs:

Kiitos Jarna-Petteri, olen todistamassa uudenlaisen julkkislajin syntyä. Nimittäin nettijulkkisten. Vaviskaa Miss Mustikat, mister märkämulkku kisan perintöprinssit ja Tango Manne kisan vankeinhoitolaitoksen suosikit. Kuulkaa kuinka persjalkainen kateellinen kansa havahtuu suonsilmästään ja laittaa seiskan kestotilaukseen. Tätä täytyy juhlia tuonnemmin TyttÖjen jA pOiKien KäNnithreaDissa !!111.

Mulla olisi tuo em. kuva skannattuna mutta en taida uskaltaa laittaa sitä tänne ilman asianosaisen lupaa. Itse juttu onkin sitten useamman sivun mittainen. Ihan asiallista tekstiä. Jutun kirjoittajalla sopivan objektiivinen näkökanta lajiin. IMO.

Kyllähän tänne nyt yhden lehdestä skannatun kuvan voi laittaa vaikka se olisi Jeesuksesta.

Vai pitäskö jostain lähteä ettimään sitä lehteä käsiin..

Kyöpeli sanoi:
Siis onko toi siinä yhteishyvä lehdessä vain jossain erillisessä pikkulehdessä , ei osunut kyllä silmään...

Ihan tossa lehdessä HOK-ELANTO, artikkeli alkaa sivulta 7 "Ihan kunnon ihmisiä".

Ai se on nyt ilmestynyt:hyper: mistähän moisen Hok-elanto lehden sais:jahas:Porukoille se yhteishyvä tulee.... tarvii tutkiskella.

olihan toi zannazikin jossain plussabonusmikälie-lehdessä, missä oli joku fitnesartikkeli, siellä se Zanniz kurmotti muiden joukossa suu mutrulla...

ps. ei ole :kuvia:

Jos teillä on S-etukortti, niin aina bonusilmoituksen mukana tulee se S-ryhmän uutislehti....siellähän se Hulksteri väänsi ja olipa lehdessä jutun tynkääkin miehestä.Huomasin kyseisen jutun heti tänään...aamupaskalla... :D :lol2:

Tiedz sanoi:
Jos teillä on S-etukortti, niin aina bonusilmoituksen mukana tulee se S-ryhmän uutislehti....siellähän se Hulksteri väänsi ja olipa lehdessä jutun tynkääkin miehestä.Huomasin kyseisen jutun heti tänään...aamupaskalla... :D :lol2:
No tarviikin mennä tänään porukoille paskalle :lol2:

Ja meillä on sitten ihan varmasti joku karvalakki versio tosta lehdestä , tai sitten joku nussii nyt mua silmään oikein urakalla.Minä en löydä kyllä yhdestäkään niistä yhteishyvän mukana tulleista lehdistä kuvia tästä nuoresta miehestä

Kyöpeli sanoi:
Ja meillä on sitten ihan varmasti joku karvalakki versio tosta lehdestä , tai sitten joku nussii nyt mua silmään oikein urakalla.Minä en löydä kyllä yhdestäkään niistä yhteishyvän mukana tulleista lehdistä kuvia tästä nuoresta miehestä

Se taitaa olla vaan helsingin alueella sillä eipä löydy Kuopion alueen lehdestäkään. Se yhteishyvä on kaikilla sama mutta muut liitteet ovat sitten s-kunnan oman alueen.

Bongasin tuon artikkelin kuvista ainakin Hulkin, joka vääntää sarjaa jalkaprässissä naama sellaisessa irvistyksessä ettei ole epäilystä onko kaikki pelissä vai ei.

Voisitteko skannata sen kuvan tänne foorumille kun kaikilla ei ole mahdollisuutta nähdä kyseistä lehteä? Kiitos. :)

Perkeles, eihän se god damn Hok-härveli Tampersteriin tule lainkaan, se on joku Helsingin oma juttu.....Kyl nyt jää Mansen miähiltä Hulkit lukematta jos joku ei paa skanneria savuaan ja postaa tänne sitä juttua......

No siinä on:

hulkki.jpg

PRRRRRKKKLHHHH!!!!

Hey andy!!! scannaa nyt samalla se juttukin tänne siitä lehdestä..tietty hulkkosen osalta vain. :whip:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom