Julkkikset ja wannabe julkkiset esittelee kroppaansa

Hetkinen, hetkinen, hetkinen :D

Yksinkertaistettu
esimerkki olisi toki voinut olla parempi, myönnän. Pysyn kuitenkin edelleen alkuperäisen viestini kannassa; lähtökohtaisesti kyykyn tekeminen samoilla lihaspituuksilla ja nivelkulmilla, kuin lajikohtaisessa urheilutilanteessa ei tarkoita "paskaa kyykkytekniikkaa". Jääkiekkoilijoiden lisäksi esim. pikajuoksijat tekevät usein vajaita kyykkyjä - ihan tarkoituksella. On lapsellista ajatella, etteivät urheilun huippuammattilaiset osaa tai jaksa tehdä syväkyykkyjä. Yleisesti urheilussa kuitenkin pyritään löytämään ja käyttämään parhaita metodeja kultamitalin saavuttamiseen.
:offtopic:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tosi hienoa sitten.

Joka tapauksessa jo nuorille urheilijoille pitäisi olla parempaa salivalmennusta kuin mitä on nähty. Yleensä sama "sali"valmentaja ei ole se joka osaa penkata ja opettaa parhaiten rinnallekääntöjä. Seurayhteistyötä eri lajien välillä pitäisi olla enemmän, koska kuitenkaan ei ole varaa joka joukkueelle palkata erikoisvalmentajia kaikkiin mahdollisiin tukiharjoitteisiin.

Pakkotoisto.com - paikka, jossa amatöörit kertovat, miten ammattiurheilijoiden tulisi treenata.

Olen nähnyt videoita, joissa japanilaisjudokat eivät kyykkää ihan syvälle. Heput ovat olympia- ja mm-mitalisteja. Tekevät varmaan asiat aivan päin persettä.

Pakkotoisto.com - paikka, jossa amatöörit kertovat, miten ammattiurheilijoiden tulisi treenata.

Olen nähnyt videoita, joissa japanilaisjudokat eivät kyykkää ihan syvälle. Heput ovat olympia- ja mm-mitalisteja. Tekevät varmaan asiat aivan päin persettä.

Jep, jatkakaa samaan malliin. Olen nähnyt myös suomalaisen huippukeihäänheittäjän rinnallekääntövideon. Varmaan on niin hyvä keihäänheitossa siksi että kääntää niin kamalan näköisesti.

Olen nähnyt nuorten toivojen joukkueita salilla ja aikamoista sekoilua se on ollut. Varmaan samalta näyttää kun voimailijat tekee omin päin juoksuvetoja tai hyppyjä konsultoimatta koskaan yleisurheiluosaajia.

Joo hate to brake it to you.. mutta fysiikka/voimavalmennus on monessa maassa ja lajissa vähän niin ja näin lajista ja tasosta riippuen. Hyviä löytyy mutta myös täyttä paskaa, jopa olympiatasolta. :D

Sanni villitsi yleisöään Himoksella - napapaita paljasti timmit vatsalihakset
http://www.iltalehti.fi/viihde/2016062521795321_vi.shtml

sannihimosetu26062016jh_vi.jpg

No pakko kyllä sanoa, että ovathan noi timmit vatsalihakset verrattuna noin 98 % kadulla näkyvästä väestöstä. Kaikki on suhteellista :D

Yleinen mielipide kun tuntuu olevan, että sitä on "tosi laiha" kun painoindeksi lähentelee normaalipainon ylärajaa. Normaalivartaloisella ainakin allekirjoittaneen työ- ja tuttavapiirissä tunnutaan nykyään ymmärtävän sellainen hiukan-ylipainon-puolelle-kallistuva ja kehonkoostumukseltaan pehmeä sohvaperuna. Lihavahko on jo siellä sairaalloisen lihavuuden porteilla. Taitaa se "olen ylpeä sellaisena kuin olen"-toitotus tehdä vihdoinkin tehtävänsä...

Joo, huono päivä tänään.

Nyt ei esitellä lihaksia, vaan kyykkyjä: http://www.iltalehti.fi/pesapallo/2016071921932346_br.shtml

"Pienikokoinen Viivi Kainlauri asettaa lämmittelyiden jälkeen tankoon 140 kiloa, ja kyykkää mallisuorituksen. Joukkueen mittauksissa hän pisti vielä paremmaksi tuloksella 150 kiloa, eli kyykkäämällä kaksi ja puoli kertaa oman kehonsa painon!

- Joukkueen keskiarvo takakyykkymaksimissa oli 130 kiloa 90 asteen kulmaan kyykättynä, paljastaa fysiikkavalmentaja Peltotalo."

Makeita kyykkyjä ja riveja ainaki videolla :D

Oon foorumin juttuja (jto:n tarkemmin ottaen) lukiessa tullu siihen käsitykseen, et siirtovaikutus puntilta lajiin on aika heikko, joten eikö siinä mielessä olis fiksumpaa tehä ihan kokonaisia kyykkyjä, eikä puolikyykkyjä?

Tuosta taitaa olla voimavalmentajilla eriäviä mielipiteitä. Ihan ok riveä tekivät, ja kova leukaykkönen mimmillä. Sehän nyt vaan on toimittajan ammattitaidottomuutta lesoilla likkojen kyykyistä.

Ps. joskus katsottiin vierestä Ilveksen lätkätiimin punttireenejä, joita veti legendaarinen painonnostaja Jarkko Welling. Siispä kyykyt tehtiin ihan täydellä liikeradalla ja muutenkin tekniikkaa painotettiin paljon. Tosin Ilves on pelannut niin paskasti viimeiset 15 vuotta että eipä ole paljon apuja ollut :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom