Julkkikset ja wannabe julkkiset esittelee kroppaansa

Jep, jatkakaa samaan malliin. Olen nähnyt myös suomalaisen huippukeihäänheittäjän rinnallekääntövideon. Varmaan on niin hyvä keihäänheitossa siksi että kääntää niin kamalan näköisesti.

Olen nähnyt nuorten toivojen joukkueita salilla ja aikamoista sekoilua se on ollut. Varmaan samalta näyttää kun voimailijat tekee omin päin juoksuvetoja tai hyppyjä konsultoimatta koskaan yleisurheiluosaajia.

Sama: Moukarimies rinnalleveto vitosia polvilta 155kglla. Ja ihan saatanan rumia.
Valmentaja opettaa tyttöpikajuoksijoille kyykkyä. Yksi kyykkää selkä kyyryssä ja polvet yhdessä : " Hyvä hyvä "

Mun mielestä lajissa kuin lajissa pitäis käyttää painonnosto valmentajia apuna. Ei tarvis hajottaa itseään kisakauden ulkopuolella.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuliko yllätyksenä, että valtaosa naisista tykkää sellasista "normaalin" näkösistä kundeista? Suhteessa kapee vyötärö ja levee lantio, päkki paistaa, söpöt kasvot.

tumblr_nt7g20NW7X1usz7e9o1_1280.jpg

Kim Kardashian esitteli erittäin timmiä vatsaansa – läpikuultava paita paljasti lähes kaiken
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001249523.html

Missä upeat vatsalihakset (sixpack?) ja timmi vartalo?
Kim.JPG

Kuvatekstissä: Kardashian paljasti upean sickpackinsä = sairaan vatsan:D:D. Ei hitto noita toimittajia kun eivät osaa edes kirjoittaa, Vai onko toi kuvaus jokin uusi termi rasvaimutetulta ja laihdutusvyön käyttäjiltä??

^Meidän mutsilla on tollaset kädet. Se on kaheksankymppinen, masentunut ja painaa joku 35kg. Onko äitillä sittenki vaan lihaskuntoa eikä hautaan johtavaa aliravitsemusta? :) :)

Syömishäiriö mitään tekemistä "lihaksikkaan" kanssa tuon vähempää lihaksia ei voi enää ollakkaan tulee jo luu vastaan
Letizian siskolla oli ilm. jonkinlainen syömis-mentaali häiriö kuoli lääkeyliannostukseen

selluliitti-ihraperse :yäk:UU

Molemmat täysin normaaleja ainesosia muhkeammassa perseessä. Tässä kuvassa eriävää vain se, ettei muhkuroita ole photoshopattu tai ajettu Instan filtterin läpi. Myös lavan ylävaloilla osuutta asiaan.

P.s. Jopa hoikilla miehillä voi olla selluliittia takapuolessa.

Suomalaisurheilijalla kiusallinen vaiva - 64 sentin paksuiset reidet rikkovat housut
http://www.iltalehti.fi/talviurheilu/20161111200024923_tl.shtml

Oli pakko mitata omat rimpulakintut ja tulokseksi tuli 63 senttiä about reiden keskiosasta. Tuumakoko housuissa muuten kutakuinkin sama kuin tällä jättireidellä, mutta itse olen toistaiseksi housuni ostanut ihan kyliltä löytyvistä vaatekaupoista. Tämä todistaa vain sen, kuinka paljon yksi sentti voi vaikuttaa.

Suomalaisurheilijalla kiusallinen vaiva - 64 sentin paksuiset reidet rikkovat housut
http://www.iltalehti.fi/talviurheilu/20161111200024923_tl.shtml

Oli pakko mitata omat rimpulakintut ja tulokseksi tuli 63 senttiä about reiden keskiosasta. Tuumakoko housuissa muuten kutakuinkin sama kuin tällä jättireidellä, mutta itse olen toistaiseksi housuni ostanut ihan kyliltä löytyvistä vaatekaupoista. Tämä todistaa vain sen, kuinka paljon yksi sentti voi vaikuttaa.

Ei ole kyllä vielä kovinkaan isot 64 sentin reidet. Olisin kuvitellut Pekalla olevan isommat.

Suositut

Back
Ylös Bottom