Julkkikset ja wannabe julkkiset esittelee kroppaansa

Jos otetaan verrokkiryhmäksi 40v naiset joilla kolme lasta, niin ehkä normaalia tiukempi kroppa kuitenkin?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kiitos, otan tuon mutkan kautta kohteliaisuutena (tosin mulla on vain kaksi lasta ja olen kyllä pari vuotta nuorempi, mutta lähenen ko. rajapyykkiä ikävän nopeasti). :)

edit: tässä muuten nähdään taas miesten ja naisten ero vartalotietoisuudessa sekä siinä millaisia odotuksia naiset naisten vartaloille asettavat, niin omalle kuin muidenkin...

Viimeksi muokattu:
Poikahan on ilmiselvä Kennedy.Tässä Ted Kennedyn poika todisteeksi, Edward Moore Ted Kennedy Jr.

edward-moore-ted-kennedy-jra4290credit-image-adam-scullglobe-photoszumapresscom-D5KX6D.jpg

^Mietin ihan samaa. Nuo leuat on paska tulos kenelle tahansa 18-vuotiaalle perusterveelle miehelle. Eikö intissäkin saanu 5 toistolla huonoimman arvosanan?

Noo, jos vanhat merkit pitää paikkaansa, ni leuka leviää ja nuo tulokset tuplaantuu sit ku herra siirtyy änäriin ;)

Kannattaa katsoa edes yksi video noista suorituksista niin huomaa että leuat pitää vetää hyvällä ja kontrolloidulla tekniikalla. Mitään crossfit-kippingiä ei hyväksytä. Intissä ei enää testata leuanvetotuloksia.

Voi vittu tulis ny se varaustilaus jo ni loppuis toi median jatkuva lässytys laineesta.

Kannattaa katsoa edes yksi video noista suorituksista niin huomaa että leuat pitää vetää hyvällä ja kontrolloidulla tekniikalla. Mitään crossfit-kippingiä ei hyväksytä. Intissä ei enää testata leuanvetotuloksia.
6 toistoa on ihan millä tahansa tekniikalla surkea tulos. Mutta onneksi hän on jääkiekkoilija, ei leuanvetäjä, joten ihan sama kai.

6 leukaa on huono tulos, mutta mun mielestä toi penkin 12*72,5kg on ihan hyvin. Pitää ottaa huomioon, että kyseessä on yli 190cm (pitkä nostomatka noilla raajoilla) ja vastikään 18v täyttänyt jannu. Laine on pelannut viimeisen 9 kuukauden aikana ~sata kiekkomatsia, ei siinä paljon jää aikaa hioa penkkikuntoa eikä ole tarpeenkaan. Kesän aikana kerkeää puntilla käymään.

6 leukaa on huono tulos, mutta mun mielestä toi penkin 12*72,5kg on ihan hyvin. Pitää ottaa huomioon, että kyseessä on yli 190cm (pitkä nostomatka noilla raajoilla) ja vastikään 18v täyttänyt jannu. Laine on pelannut viimeisen 9 kuukauden aikana ~sata kiekkomatsia, ei siinä paljon jää aikaa hioa penkkikuntoa eikä ole tarpeenkaan. Kesän aikana kerkeää puntilla käymään.
No ei tuo penkkituloskaan kummoinen ole. Mä ainakin lämmittelin jo 18 vuotiaana penkissä painolla joka on 80%:ia omasta painosta. Treenaamattomalle miehelle oman painon nostaminen penkistä on ihan ok tulos, mutta ei huippu-urheilijalle.

Laineen huonot voimatasot on vain hyvä asia. Kertoo vain että potentiaalia on vielä paljon enemmän vaikka jo nyt rankataan yhdeksi arvokkaammista pelaajista.

Totta kai. Näihän ne kaikkialla lihaskuntotesteissä tehdään. Ehkä eri juttu jotku yläkoulun haista vittu -testit. Ei enää testatakaan, mut joskus testattiin, ja noi on kuitenki testejä, joihin suurin osa nuorista miehistä joutui, joten niiden vaatimukset kertoo vähän mitä perusjätkän kunnon pitäis olla.

En ollu kyllä tullu ajatelleeks tota pelien määrää, et ei se toisaalta ihme oo, jos on tehty muuta ku penkkii ja leukoja.

No ei tuo penkkituloskaan kummoinen ole. Mä ainakin lämmittelin jo 18 vuotiaana penkissä painolla joka on 80%:ia omasta painosta. Treenaamattomalle miehelle oman painon nostaminen penkistä on ihan ok tulos, mutta ei huippu-urheilijalle.
Teet sen virheen, että vedät johtopäätökset oman suorituskykysi pohjalta. Oikeasti ihmisiä on laidasta laitaan: toiselle jo tyhjä tanko tekee tiukkaa, joku toinen taas penkkaa toistoja satasella ekalla treenikerralla. Se että sinä teit X kilolla penkkiä Y ikäisenä kertoo lähinnä sinun voimatasoistasi, ei niinkään koko miesväestön ominaisuuksista.

Ylipäätänsäkin jääkiekossa penkkitulos ei varmaan ole kovin tärkeä ominaisuus. Eiköhän ne maalit tehdä ihan muilla lihaksilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom