Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvin on treenattu
Ja veti 6 leukaa...http://www.iltalehti.fi/nhl/2016060421679849_nh.shtml
Säästät klikin, jos mainitsen tässä, että Patrik nosti fysiikkatestissä 91,5-kiloisena 12 toistoa 72,5 kilolla.
"Patrik Laine tykitti tuloksen penkkipunnerruksessa - ei mikään kukkakeppi!"
6 toistoa on ihan millä tahansa tekniikalla surkea tulos. Mutta onneksi hän on jääkiekkoilija, ei leuanvetäjä, joten ihan sama kai.Kannattaa katsoa edes yksi video noista suorituksista niin huomaa että leuat pitää vetää hyvällä ja kontrolloidulla tekniikalla. Mitään crossfit-kippingiä ei hyväksytä. Intissä ei enää testata leuanvetotuloksia.
No ei tuo penkkituloskaan kummoinen ole. Mä ainakin lämmittelin jo 18 vuotiaana penkissä painolla joka on 80%:ia omasta painosta. Treenaamattomalle miehelle oman painon nostaminen penkistä on ihan ok tulos, mutta ei huippu-urheilijalle.6 leukaa on huono tulos, mutta mun mielestä toi penkin 12*72,5kg on ihan hyvin. Pitää ottaa huomioon, että kyseessä on yli 190cm (pitkä nostomatka noilla raajoilla) ja vastikään 18v täyttänyt jannu. Laine on pelannut viimeisen 9 kuukauden aikana ~sata kiekkomatsia, ei siinä paljon jää aikaa hioa penkkikuntoa eikä ole tarpeenkaan. Kesän aikana kerkeää puntilla käymään.
Kannattaa katsoa edes yksi video noista suorituksista niin huomaa että leuat pitää vetää hyvällä ja kontrolloidulla tekniikalla. Mitään crossfit-kippingiä ei hyväksytä. Intissä ei enää testata leuanvetotuloksia.
Teet sen virheen, että vedät johtopäätökset oman suorituskykysi pohjalta. Oikeasti ihmisiä on laidasta laitaan: toiselle jo tyhjä tanko tekee tiukkaa, joku toinen taas penkkaa toistoja satasella ekalla treenikerralla. Se että sinä teit X kilolla penkkiä Y ikäisenä kertoo lähinnä sinun voimatasoistasi, ei niinkään koko miesväestön ominaisuuksista.No ei tuo penkkituloskaan kummoinen ole. Mä ainakin lämmittelin jo 18 vuotiaana penkissä painolla joka on 80%:ia omasta painosta. Treenaamattomalle miehelle oman painon nostaminen penkistä on ihan ok tulos, mutta ei huippu-urheilijalle.