Julkkikset ja wannabe julkkiset esittelee kroppaansa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo, ei vitussa kyllä ole 38cm käsiä ja 60cm reisiä. Ite oon about samankokonen kaveri ja kädet ~45cm/reidet ~70cm. Ja kuvan perusteella tolla on pienemmät rasvat, että joo.

Pakko olla enemmän kuin 38, koska mullakin olisi lähes samanmittaisena paksummat hanskat ja omat on kuitenkin aika järkyttävät siimat. Ei nuo mitkään mielettömät tykit kyllä ole. Jotenkin vaikuttaisi että lihaa on tuolla selkäpuolella ja alla olevan kuvan perusteella forkut on aika jämäkät. Funktionaalisen oloinen kroppa (no homo).

North_1687252a.jpg

Jabbaria valikoivasti lainaten "tuntuu todella vähältä miehen mittoihin (194/110) nähden" Jos nuo muut lukemat pitää paikkasa, niin esimerkiks 48 cm kuulostas sopusuhtasemmalta. 38 on vähän tämmöselle 178/75-kynikselleki.

Okei, mä en ajatellu että tarkotit sen noin päin. Itekin katoin vaan kuvasta et kyl nyt 38 cm hankat on välittämättä/miettimättä sen kummemmin kaverin muista mitoista.

Jamie on muistaakseni ollut hyvässä tikissä aiemminkin. Eihän näistä kuvista paljoa voi sanoa eikä nyt varsinaisesti huimassa tikissä ole, mutta geenit lienee kohdillaan. Rinta on leveä jo oletuksena.

Jamien aikaisempaa tikkiä:
index.php

Eihän toi nyt sellaisessa tikissä oo kuin esim Phil Heath! Mut mikä sit onkaan hyvä tikki. Mun silmään rapsakassa tikissä. Ottaen huomioon vielä, notta käy viittäkymppiä. Tosin ammattinsakin puolesta täytyy pitää tikkiä yllä.

Joo minäkin törmäsin videoon jo aikasemmin ja aika yllätyksellinen veto kaverilta. Tästä oli kovat odotukset aikoinaan kun näki mihin kondikseen isä oli poikansa ajanut. Siitä se sitten tosin kostautui. Olis kiva tietää, että toimiiko lihasmuisti 10-15 vuoden jälkeen?

http://m.iltalehti.fi/viihde/2015062619933625_vi.shtml

Elastisella kieltämättä ihan ok hanska, mutta itelle ainakin pisti ekana silmään täydellisesti sliipattu ananastukka salilla.
Juu, mäkin aina ennen kuin lähden salille sotken hiukseni jos ne ovat esim. työpäivän jälkeen vielä siististi järjestyksessä. Meikkaan myös finnejä selkääni ja poskiini, koska muuten varmaan näytän liian hyvältä mennäkseni salille.

Ja eritoten kun joku lehti tulisi tekemään minusta juttua salille, niin kaivan likavaatekorista ne kaikista paskasimmat remppavaatteet päälle. Ei kai sitä nyt kuvaksissa pidä hyvältä näyttää, vaan samalta miltä nämä Miken kuvaamat kuvat mitä täälläkin foorumilla jengi kuolaa... ...eiku nehän on niissä kuvissa täysissä tällingeissä ja väreissä... ...nyt mä menin sekaisin. Se onkin varmaan eri juttu kun otetaa kuvia podausfoorumille kuin toiseen suurimmista iltapäivälehdistä.

Lihaskimput on vissii tuolla maikkarin toimituksessa aika eri näkösiä ku esim. meillä töissä. Vasemman puolimmainen kukavittulieneekään näyttää narkilta joka on vetänuy 4 vuotta subua ja mehukeittoo. Oikeenpuolimmainen näyttää narkilta joka on vetäny 2 vuotta subua ja mehukeittoo.
Itse olen läski. Mutta arvostelen silti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom