Tiedän, että Becksi ja Cutleri ovat eri alan miehiä. He olivat siinä korostamassa tätä asiaa, että myös ns. "makuasioissa" on oikeita ja vääriä mielipiteitä. Maailman parhaaksi valittu kehonrakentaja on lihaksikas, ja muu mielipide on väärä, eli sitä ei voi perustella sanomalla "tämä on minun/toimittajan mielipide, muilla voi olla muut mielipiteet". Samalla tavalla on myös kehoja, jotka eivät ole lihaksikkaita, vaikka kuinka vänkäisi. Sitten on olemassa jokin harmaa alue, jossa vänkääminen on mahdollista. Becksi ei kuulu tuohon alueeseen, ei sitten millään, niin kuin taisit itsekin tuossa sanoa.
Subjektiivinen mielipide ei voi olla väärä tässä tapauksessa. Melkoinen paradoksi, koska toimittaja kirjoitti lihaksikas, ja siitä tässä on väännetty. Mielenkiintoista, että kaikki ketkä ymmärtävät ja hyväksyvät toimittajan mielipiteen tässä threadissa, ymmärtävät myös lisäksi vastaan väittävien mielipiteen ja näkemyksen asiasta, jotka puolestaan hyväksyvät ainoastaan oman näkemyksensä.
P.S. David on lihaksikas :hyvä:
P.P.S. "Minä olen oikeassa ja muut ovat väärässä", on yksi parhaimmista argumenteista :thumbs:
P.P.P.S. Kiviäkin kiinnostaa