Julkkikset ja wannabe julkkiset esittelee kroppaansa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi hyvää päivää. Kyllähän sitä jutunaihetta voi repiä vaikka mistä. Vaikka ihan ilman todellisuuspohjaa... hurjat vatsalihakset :D. Mies on 6 cm mua pitempi, ja painoa vain kilo- kaksi enemmän, ja se on sentään MIES!

E: Tuossa jutussa nuo 3. ja 4. sijalla olevat näyttivät paljon lihaksikkaammilta minun silmään.

Millaisethan jalat sillä on? Niillähän se spurttailee kentällä.

Miten helvetissä tosta tyypistä jaksetaan vääntää juttua ympäri planeettaa 24/7? :jahas:
Tässäki threadissä juupas eipää ja nus nussia 143 postia!
Se on tai ainaki oli joskus parhaan keskitysjalan omaava jalkapallonpelaaja. <-piste
Antakaa jo rauha pliis. :itku:

Kyse on ollut Giorgio Armani kuvista... Ei tosta tuuletus kuvasta.. Eli eiköhän tuolla suurella näkyvyydellä ole ollut tekemisensä ton "saavutuksen" kanssa.

1112_beckham_sp_lg.jpg

Vieläkun uskoisi itsekkin että naisille riittä tuollainen :(
Olin nimittäin jo 15 vuotiaana, 1v salilla käytyäni ensimmäisen dieetin jälkeen paremmassa lihassa :D

Vieläkun uskoisi itsekkin että naisille riittä tuollainen :(
Olin nimittäin jo 15 vuotiaana, 1v salilla käytyäni ensimmäisen dieetin jälkeen paremmassa lihassa :D

Nojoo... tää jätkä ei taida naisissa herättää mielenkiintoa pelkästään lihastensa takia....

Mä kans ihmettelin kun näin tuon lehtijutun, että mitä helvettiä. Tommosia lihattomia säkkejä rankataan ykkösiksi??

aivan kaamee aliravittu kuivan kesän orava. Kireys on hyvää luokkaa vielä ku sais sitä lihasta.
En ymmärrä että mitä niin superseksikästä siinä on. Onko se sit paksu lompakko vai eläimellisen himokas katse vai mikä?

aivan kaamee aliravittu kuivan kesän orava. Kireys on hyvää luokkaa vielä ku sais sitä lihasta.
En ymmärrä että mitä niin superseksikästä siinä on. Onko se sit paksu lompakko vai eläimellisen himokas katse vai mikä?

Niimpä. Kun Beckham avaa suunsa niin useimmiten naurut pyrähtää. On se vain sellainen Kimimäinen vinkuja.

En ois arvannu, että tähän tulee kirjotettua, mutta pakko oli kun repesin tolle kuvalle:

Kyse on ollut Giorgio Armani kuvista... Ei tosta tuuletus kuvasta.. Eli eiköhän tuolla suurella näkyvyydellä ole ollut tekemisensä ton "saavutuksen" kanssa.

1112_beckham_sp_lg.jpg

Voi sitä photosopin määrää...:hyvä:

..Ja nyt kun tämä asia tuli selväksi niin seuraava askel onkin sitten vertaaminen keskivertoihmiseen (mikä onkin täällä ollut jo esillä) ja keskivertoihmisen näkemykseen siitä, mikä on lihaksikas kroppa. Ja se on todellakin perusihmiselle sitä, että lihakset erottuvat ja kroppa kokonaisuudessa on naapurin Kalervoa urheilullisempi. Ja Beckhamilla nämä kriteerit täyttyvät. Joten voidaan aivan perustellusti sanoa tuollaisessa kaikelle kansalle suunnatussa lehdessä, että Beckhamilla on lihaksikas kroppa. Piste.

No älä nyt jaksa, vaikka toiset ovatkin enemmän keskivertoihmisiä kuin toiset niin ei niin keskivertoihmistä olekaan, että sen mielestä Beckham olisi oikeasti lihaksikas :rolleyes:

No älä nyt jaksa, vaikka toiset ovatkin enemmän keskivertoihmisiä kuin toiset niin ei niin keskivertoihmistä olekaan, että sen mielestä Beckham olisi oikeasti lihaksikas :rolleyes:

Hohhoijaa tätä bodari egoilua. Totta hemmetissä pekhami näyttää lihaksikkaalta jonkun normi ihmisen silmissä. Oon ainakin ite huomannu että lihaksikkuuteen ei tarvita muuta kun että on laiha. Todella pienillä lihaksillakin varustettuja ihmisiä kyllä sanotaan lihaksikkaiksi jos vaan on kireys kohdillaan että ne näkyy.

Hohhoijaa tätä bodari egoilua.

"bodariegoilua"? no sitähän se täytyy olla :hyvä:

Totta hemmetissä pekhami näyttää lihaksikkaalta jonkun normi ihmisen silmissä. Oon ainakin ite huomannu että lihaksikkuuteen ei tarvita muuta kun että on laiha. Todella pienillä lihaksillakin varustettuja ihmisiä kyllä sanotaan lihaksikkaiksi jos vaan on kireys kohdillaan että ne näkyy.

Minä oon aina luullut että laihuus ja kiinteys olisi eri asia kuin lihaksikkuus, mutta jos sinä, moni muu ja vieläpä Iltapaskalehden otsikko kerran olette toista mieltä niin niinhän se sitten täytyy olla

david_beckham2.jpg

Kavereita näyttää nakertavan, kun Taavitilla on paksumpi pörssi ja kauniimmat naiset. Kohta joku osaa sanoa, että kateellisuus-kortti oli huono veto. Ei kait ketään voi kiinnostaa, sanooko joku Iltalehti Beckham:ia lihaksikkaaksi (etenkin, jos tiedostaa, että hän on vain pulkannaru), that's it.

Pistäkää muuten omia kuvia tuonne keltaisen lehdistön toimitukseen ja jotakin kirjettä saatoksi, että "tässä teille lihaksia" tjsp. Kansa saisi tietää, että Beckham ei olekaan lihaksikas.

Kavereita näyttää nakertavan, kun Taavitilla on paksumpi pörssi ja kauniimmat naiset. Kohta joku osaa sanoa, että kateellisuus-kortti oli huono veto. Ei kait ketään voi kiinnostaa, sanooko joku Iltalehti Beckham:ia lihaksikkaaksi (etenkin, jos tiedostaa, että hän on vain pulkannaru), that's it.

Pistäkää muuten omia kuvia tuonne keltaisen lehdistön toimitukseen ja jotakin kirjettä saatoksi, että "tässä teille lihaksia" tjsp. Kansa saisi tietää, että Beckham ei olekaan lihaksikas.
En tiedä keneen tällä viittaat, mutta koska ainakin itse tässä ketjussa avauduin silloin keväällä, kun tää juttu tuli, niin kommentoin nyt.

Mä en ole missään vaiheessa väittänyt, eikä mielestäni kukaan muukaan ole, ettei Beckham olisi monen mielestä hyvän näköinen. Lisäksi se on tietysti yksi maailman parhaista jalkapalloilijoista, helvetin rikas ja ainakin julkisuuskuvaltaan tosi mukavan oloinen tyyppi. Ei siis ole mikään ihme, että sillä on kauniimmat naiset ja muutenkin asiat paremmin. Mutta kai sitä nyt saa silti puuttua selvään asiavirheeseen. Se ei ole lihaksikas, ja sillä selvä. Tämä fakta ei millään tavalla vähennä mun kunnioitusta ja ihailua Beckhamia kohtaan, mutta se on fakta. Ihan turha sun on siitä inistä.

Ei helvetti, ei kai tähän mitään ydinfysiikkaa tarvita huomatakseen, että Beckham ei ole lihas.

Todella pienillä lihaksillakin varustettuja ihmisiä kyllä sanotaan lihaksikkaiksi jos vaan on kireys kohdillaan että ne näkyy.
Mutta eivät he silti ole lihaksikkaita(?). Ei Beckhamia pysty ko. asiassa puolusta c'moon. :arvi:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom