http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/2009080610037882_jk.shtml Karalahti pistäs Beckhamit solmuun vaikka pyörätelineellä! (kattokaa kuva) :curs:
Ei tosiaankaan pärjäis Jere Beksulle. Sehän on jumalasta seuraava
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/2009080610037882_jk.shtml Karalahti pistäs Beckhamit solmuun vaikka pyörätelineellä! (kattokaa kuva) :curs:
Ei tosiaankaan pärjäis Jere Beksulle. Sehän on jumalasta seuraava
aika narukädet jerellä, luulis että lätkäpakilla ois isompi hapa.
Kyllä Karalahti on sentään ihan eri tasoinen äijä ku joku Beckhanm..
Kyllä Karalahti on sentään ihan eri tasoinen äijä ku joku Beckhanm..
Kyllä tästä on muodostumassa meikäläisen lempi viestikeju.
On varmaan tullut selväksi etten Becksiä kovin pitkälle arvosta, niin ja aivan vaikka se sais maailman naurettavimmasta pelistä miljoonia.
Kyllä se taitaa olla kuvan katsojassa se homous. Ei kai aikuiset miéhet ajattele tyyliin "onpa tuolla tuossa kuvassa homo asento". Eri asia olisi jos se revittelis sitä persreikäänsä kameralle mutta tuohan on ihan yhtä homo asento kuin mäkihyppääjät tulevat mäkitornista alas. Tosin kukaan tarkem... eiku tosi mies ei voisikaan harrastaa mäkihyppyä kun ne laskee mäkeä niin homossa asennossa. Ehkä tuo kuva on tarkoitettu naisille, en minä tiedä. Mutta ei tuo kuva mulla mitään suuria tunteita herätä, ei puolesta eikä vastaan. Kyllähän niistä Beckhamin alusvaatekuvistakin saa homoja jos mies katsoo niitä sillä silmällä...Tälläkin palstalla on varmaan liuta kavereita jotka ovat tyytyväisiä kroppaansa, mutta ei missään nimessä menisi ottamaan tuollaista "Voih! Tule jo John sisään!" -kuvaa.
Kyllä tästä on muodostumassa meikäläisen lempi viestikeju.
On varmaan tullut selväksi etten Becksiä kovin pitkälle arvosta, niin ja aivan vaikka se sais maailman naurettavimmasta pelistä miljoonia.
Mutta tuohon pyllyily kuvaan vielä sen verran, että mikä helvetin syy se on peräreikää aukoa kuvassa jos on tyytyväinen kroppaansa.
Tälläkin palstalla on varmaan liuta kavereita jotka ovat tyytyväisiä kroppaansa, mutta ei missään nimessä menisi ottamaan tuollaista "Voih! Tule jo John sisään!" -kuvaa.
Kyllä se taitaa olla kuvan katsojassa se homous. Ei kai aikuiset miéhet ajattele tyyliin "onpa tuolla tuossa kuvassa homo asento". Eri asia olisi jos se revittelis sitä persreikäänsä kameralle mutta tuohan on ihan yhtä homo asento kuin mäkihyppääjät tulevat mäkitornista alas. Tosin kukaan tarkem... eiku tosi mies ei voisikaan harrastaa mäkihyppyä kun ne laskee mäkeä niin homossa asennossa. Ehkä tuo kuva on tarkoitettu naisille, en minä tiedä. Mutta ei tuo kuva mulla mitään suuria tunteita herätä, ei puolesta eikä vastaan. Kyllähän niistä Beckhamin alusvaatekuvistakin saa homoja jos mies katsoo niitä sillä silmällä...
Sitä lajia sentään pelataan tosissaan useammassa kuin viidessä maassa toisin kuin erästä jääkurraa.