Julkkikset ja wannabe julkkiset esittelee kroppaansa

Kyllä ja kyllä,vittu jalis muutenki,kynikset juoksee jonku pallon perässä,kiviäki kiinnostaa :zzzz:
Näin on. Viime MM-finaaliakin jaksoi kattoa ainoastaan noin joka kuudes maapallon asukas. Paska laji.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voisko olla, että joka kuudes tai useampi maapallon asukas on kans säälittävä kynäniska tai veltto läski?
Mä luulen että yli 90% on. Ite ainaki oon. Mut mä en osaa ees pelata futista.:itku:

E:
Eikö tämän vois jo lukottaa?
No ei nyt helvetissä. Melkein pakkiksen paras threadi.

Huomatkaa:
Sixpackin omistava urheilija nosti paitaansa
Siis sixpackin omistava. Ei tossa sanota että se on mahassa. Se voi olla sillä kotona jääkaapissa. Kyllä noilla palkoilla aika helposti voi parikin sikspäkkiä omistaa.

Edit:
voi moro.
Joo oli aika paska, tiedetään.:D

Haha, Becksin ala-vatsa vilahtaa muutaman sentin verran ja toimittaja tulkitsee tämän sixpackiksi :D

Musta tuntuu, että tuolla toimituksessa on ollaan varsin tietoisia tästä tredistä ja vittuillakseen tekevät noita juttuja.

Musta tuntuu, että tuolla toimituksessa on ollaan varsin tietoisia tästä tredistä ja vittuillakseen tekevät noita juttuja.
Haha, hyvin mahdollista. Sitten firman pikkujouluissa kokoavat näistä kommenteista diaesityksen ja nauravat räkäisesti. :D

Haha, Becksin ala-vatsa vilahtaa muutaman sentin verran ja toimittaja tulkitsee tämän sixpackiksi :D

Sixpack on niin suhteellinen käsite... Normi tyypille se meinaa että haamu näkyy. Itselle taas siinä pitää näkyä lähes suonet, että kehtaa edes suihkuun mennä ilman paitaa.

Edit: Siis ketään väheksymättä, tarkoitin ihmisiä jotka eivät ole salia nähneetkään.

Nyt vois joku tuonne kamppailulaji -puolelle tehdä ketjun tosta Becksin kuristusotteesta, ei näytä mun silmään ihan teknisesti oikeelta.

Pitäis vaan miehen ymmärtää, että noilla lihaksilla ja voimilla ku alkaa kavereita kurmuttaa, niin siinä voi tulla aika pahaa jälkeä. Noi toiset futarit on kuitenki yleensä semmosia aika heiveröisiä, niin jos massa-becksi alkaa niitä hakkaan tuolla ihan valtoimenaan, niin siinä on pian useempiki ukko poikki ja pinossa.:rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom