Näin on. Viime MM-finaaliakin jaksoi kattoa ainoastaan noin joka kuudes maapallon asukas. Paska laji.Kyllä ja kyllä,vittu jalis muutenki,kynikset juoksee jonku pallon perässä,kiviäki kiinnostaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näin on. Viime MM-finaaliakin jaksoi kattoa ainoastaan noin joka kuudes maapallon asukas. Paska laji.Kyllä ja kyllä,vittu jalis muutenki,kynikset juoksee jonku pallon perässä,kiviäki kiinnostaa
Näin on. Viime MM-finaaliakin jaksoi kattoa ainoastaan noin joka kuudes maapallon asukas. Paska laji.
Mä luulen että yli 90% on. Ite ainaki oon. Mut mä en osaa ees pelata futista.:itku:Voisko olla, että joka kuudes tai useampi maapallon asukas on kans säälittävä kynäniska tai veltto läski?
No ei nyt helvetissä. Melkein pakkiksen paras threadi.Eikö tämän vois jo lukottaa?
Eip. hauskaa luettavaa.Eikö tämän vois jo lukottaa?
Siis sixpackin omistava. Ei tossa sanota että se on mahassa. Se voi olla sillä kotona jääkaapissa. Kyllä noilla palkoilla aika helposti voi parikin sikspäkkiä omistaa.Sixpackin omistava urheilija nosti paitaansa
Joo oli aika paska, tiedetään.:Dvoi moro.
Haha, hyvin mahdollista. Sitten firman pikkujouluissa kokoavat näistä kommenteista diaesityksen ja nauravat räkäisesti. :DMusta tuntuu, että tuolla toimituksessa on ollaan varsin tietoisia tästä tredistä ja vittuillakseen tekevät noita juttuja.
Musta tuntuu, että tuolla toimituksessa on ollaan varsin tietoisia tästä tredistä ja vittuillakseen tekevät noita juttuja.
Haha, Becksin ala-vatsa vilahtaa muutaman sentin verran ja toimittaja tulkitsee tämän sixpackiksi :D