Julkkikset ja wannabe julkkiset esittelee kroppaansa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kertokaa ne jotka ihailevat Bechamin "vartaloa", jos olisitte itse niin kuuluisia, niin menisitteko tuohon pyllistyskuvaan alasti jos pyydettäisiin.

Kertokaa ne jotka ihailevat Bechamin "vartaloa", jos olisitte itse niin kuuluisia, niin menisitteko tuohon pyllistyskuvaan alasti jos pyydettäisiin.
En erityisesti ihaile Beckhamin vartaloa, mutta ihan hyvin voisin mennä, ainakin jos siitä sais massia hyvin. Tietysti jos olis sitä massia jo niin hyvin ku Becksillä, niin eipä sillon tarttis rahan takia enää mitään tommosta tehä. Mutta jos kaveri ite on tyytyväinen omaan kroppaansa, niin miksipä ei sitä esittelisi, vaikka sille pakkiksen bodarit sit nauraakin.

Mutta perse pystyssä kun tattia odottamassa.
Voihan sitä esitellä kroppaansa muillakin tavoin.
Tuossa pyllistys kuvassa on heterous kaukana.

Mutta sehän on metroseksuaali, enkä vieläkään tiedä mitä se helvetin metroseksuaali tarkoittaa. Kulkeekse ne metrossa sontareikä pystyssä.

Mutta sehän on metroseksuaali, enkä vieläkään tiedä mitä se helvetin metroseksuaali tarkoittaa. Kulkeekse ne metrossa sontareikä pystyssä.

Jos tuolle linjalle lähdetään niin ei se miesjoukon kesken suoritettu pullistelu iho mallattuna ja pelkät uikkarit jalassa kovin heteromaista kuvaa välttämättä kaikille anna. Beksu on vaan menny astetta pidemmälle ja heittäny ne uikkaritki jalasta niinkö tosimies tekee jos kerran pitää alkaa julkisesti pullistelemaan.

:hyvä: Ai saatana kun putosin. Tää on kyllä ihan mahtithreadi!

Mä kyllä luulen, että Becksiä ei kauheesti haittaa, vaikka Tarkemo Suomesta ja pari muuta jätkää pitää sitä homppelina. Mua itteäni ei kyllä yleensä homoksi luulla, mutta ei mulle ainakaan olis paskankaan väliä, vaikka luultais. Jos ei noin lähtökohtaisesti ole mitään homoja vastaan, niin mitäs väliä sillä sitten on, mitä jotkut tuntemattomat ihmiset susta ajattelee?

Jos pääsisin lähellekään Deividin palkkioita, niin voisin posettaa vaikka sunnuntaihesarin kannessa anustappi perseessä.

Jos pääsisin lähellekään Deividin palkkioita, niin voisin posettaa vaikka sunnuntaihesarin kannessa anustappi perseessä.
Mutta sitten kuitenkin käyttäisit vapaa-aikana paskaisia vaatteita ja suomileijona riipusta jotta voisit tuntea itsesi tosi mieheksi ja ettei kukaan voisi erehtyä luulemaan sua homoksi.

:hyvä: Ai saatana kun putosin. Tää on kyllä ihan mahtithreadi!

Mä kyllä luulen, että Becksiä ei kauheesti haittaa, vaikka Tarkemo Suomesta ja pari muuta jätkää pitää sitä homppelina. Mua itteäni ei kyllä yleensä homoksi luulla, mutta ei mulle ainakaan olis paskankaan väliä, vaikka luultais. Jos ei noin lähtökohtaisesti ole mitään homoja vastaan, niin mitäs väliä sillä sitten on, mitä jotkut tuntemattomat ihmiset susta ajattelee?

En minä Becksiä homona pidä, sehän on perheellinen mies.
Mutta onko teillä järki kateissa - Siis kattokaa tota kuvaa.

Mulle ei raha kyllä niin paljon merkkaa että vetäisin anustapin perseeseen, sillä:
"Mies voi rakentaa tuhat siltaa ja häntä kutsutaan sillanrakentajaksi, mutta jos hän imee kerran kullia, niin hän on kullinimijä loppuelämänsä."

Siitä olen kyllä samaa mieltä, että tämä on mahtava viestiketju.

En menis!Tuo jätkähän on kynis!Mä kerran näin telkkarissa kun se itki!

En menis!Tuo jätkähän on kynis!Mä kerran näin telkkarissa kun se itki!

Tuo yksi kirjoittaja sanoi että jos se sais sikana rahaa, niin se menis lehteen vaikka anustappi persiissä.
Mutta Becksi meni siihen ilmaiseksi, ei sille miljoonia maksettu, se on jo miljonääri ja voihan sitä kroppaansa esitellä muutenkin kuin tuollaisessa rakastelu asennossa.

Tuo yksi kirjoittaja sanoi että jos se sais sikana rahaa, niin se menis lehteen vaikka anustappi persiissä.
Mutta Becksi meni siihen ilmaiseksi, ei sille miljoonia maksettu, se on jo miljonääri. Mieti sitä.

Huh huh mikä pelle!

No se becksi,vittu siis mä näin ku se itki!vittu huh huh...
Nyt muuten ku muistelen, niin mäki oon saattanu nähä sen itkevän. Oisko ollu 98 MM-kisoissa sen ulosajon jälkeen? Siis ei saatana, sen on kyl pakko olla homo, ku ei sillä oo lihaksiakaan ja itkee ku pieni partiotyttö.

Nyt muuten ku muistelen, niin mäki oon saattanu nähä sen itkevän. Oisko ollu 98 MM-kisoissa sen ulosajon jälkeen? Siis ei saatana, sen on kyl pakko olla homo, ku ei sillä oo lihaksiakaan ja itkee ku pieni partiotyttö.
:lol2:

Joku tuossa sanoi, että teki ilmaiseksi. Noin siellä parrasvaloissa(eli rahavirran luona) pysytään, kun välillä esiinnytään ilmaiseksikin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom