Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin, mä kyllä tulkitsin yhden sun viestin vittuiluksi mulle. Järkevää?Sandpainting sanoi:Eipä haittaa, koska kirjoitan järkeviä, eikä kukaan tunnista minua täällä.
Faidra sanoi:Kyllä mulla joskus on tullut mietittyä, että kuinkahan moni täällä mahtaa seurata munkin elämää viestien perusteella. Naama on näkyvillä, henkilöllisyys on enemmän kuin helppoa kaivaa esiin. Suomessa en kuitenkaan koe noiden asioiden tekevän mun oloa mitenkään turvattomasti - aika sekopää saisi olla jos vaikka Pakkotoiston kautta joku friikki päättäisi mua alkaa seuraamaan tai vaikka vahingoittaa jotenkin (Jenkeissä ei ehkä olisi niin outoa). Jossain määrin viestit valottaa aika paljon mun yksityiselämääkin, mutta toisaalta se ei mua haittaa koska kaikki asiat joita kirjoitan, on sellaisia joiden antaisin muutenkin näkyä ulospäin (vaikka sitten kysyttäessä). Kirjoitan aina omana itsenäni enkä yritä edes muuta. Ei ole tarvetta ylläpitää mitään netti-imagoa... joten kai teksteistä paistaa läpi sitten ilot, surut ja omat luonteenpiirteet. Olisi muuten joskus hauska kuulla, millaisen kuvan ihmiset saa omien tekstieni perusteella. Väkisinkin varmaan moni muodostaa jonkinlaisen kuvan nimimerkkien takana kirjoittelevista henkilöistä, varsinkin niistä jotka postaavat aktiivisesti.
Perusta threadi omia ja muiden kyselyitä varten. Threadin säännöt; ei saa kertoa kenestäkään joka ei siinä threadissä ite ole kysyny mielipidettä itsestään. Toi olis melko mielenkiintonen aihe.Faidra sanoi:Olisi muuten joskus hauska kuulla, millaisen kuvan ihmiset saa omien tekstieni perusteella. Väkisinkin varmaan moni muodostaa jonkinlaisen kuvan nimimerkkien takana kirjoittelevista henkilöistä, varsinkin niistä jotka postaavat aktiivisesti.
Ei mua haittaa yhtään. Tredin idea oli vain aiheuttaa keskustelua. Monasti tuntuu että kirjoittelee about tuttujen kanssa vaikka tätä todellisuudessa lukee saatanasti ihmisiä.putka sanoi:Eikö Mikeä itteä puistata koskaan, suhun täällä tuhansien ja tuhansien ihmisten valokeilat eniten osoittaa? Aika vitun moni tietää missä sä käyt töissä ( kaupassa:D ), missä salilla, mistä oot kotoisin, puhelinnumeron....