Juhliminen ja dieettaus

Täällä ei kukaan puhu esim. siitä kuinka paljon lihasmassaa jäi dieetin jälkeen, kuinka paljon enemmän sitä olisi voinut olla jos olisi korkki pysyny kiinni yms.

Kyllä sitä lihasta mulla edelleen on vaikka aikanaan tuli juhlittua ja polteltua rasvaa, kuitenkin mielenterveys pysyy parempana kun sillon tällön ottaa (en laita mitään tutkimuksia kun niitä kuitenkin pyydätte, perustuu henk.koht. kokemukseen). Joo sitä palaa säästyis vähä paremmin jos ei jois ollenkaan vaan en minä ainakaan ole niistä satunnaisista baarireissuista valmis luopumaan. Jokainen taaplaa tavallaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
^tossa tuli sulla hyvin pointti esille. Jos haluat hoitaa homman niin hyvin kuin mahdollista niin kaikki tietää että sillon ei kannata juoda.
Jos se ei oo niin tärkeää niin sit se ei oo niin hengenvaarallista.

Haittaako esim joku 5-6 annosta perjantaisin miten paljon? Krapulaahan tuosta ei tule, joten seuraavan päivän treenikin onnistuu. Niin ja nyt en ole dieetillä.

Tommosest määrästähä tulee vaan vihaseks, jos kerran otetaan nii sitten kunnolla! Voit käyttää sitä järkeäki, eli tuskin tommone määrä vaikuttaa paskaakaan treeniin, mutta tottakai ilman olis parempi.

Kiitoksia noista muutamasta kunnon vastauksesta, jotka kertoivat kokemuksista. Itse en todellakaan tahtonut tähän joidenkin no-life absolutisti bodareiden näkemyksiä (joita tuli niin maan perkeleesti), ellei asiasta ole omakohtaista kokemusta.

Nykyään kaikki ovat niin väsyneitä arkisin etteivät jaksa tehdä mitään. Pakollinen sosiaalinen keinohan tuo dokaaminen vkl on että näkee enemmän kavereita. En luopuis mistään hinnasta :D

Ja Fuhrer, ei se normaali keho pysty sitä 7000 kcal varastoimaan. :D

Kyllä mä päivittäisen tupakoinnin näkisin paljon enemmän vaikuttavan, koska se vaikuttaa niin paljon hapenottokykyyn = lyhemmät sarjat, huonompi maksimivoima, pienemmät lihakset... Sitten taas pieni nestepöhö on jopa nostanut joidenkin sarjapainoja. :hyper:

Jos ei vituta olla ilman huikkaa, eli ei koe jäävänsä mitään paitsi, niin silloin ei kannatakkaan juoda.

Kiitoksia noista muutamasta kunnon vastauksesta, jotka kertoivat kokemuksista. Itse en todellakaan tahtonut tähän joidenkin no-life absolutisti bodareiden näkemyksiä (joita tuli niin maan perkeleesti), ellei asiasta ole omakohtaista kokemusta.

Nykyään kaikki ovat niin väsyneitä arkisin etteivät jaksa tehdä mitään. Pakollinen sosiaalinen keinohan tuo dokaaminen vkl on että näkee enemmän kavereita. En luopuis mistään hinnasta :D

Sulla on vääränlaisia kavereita, jos et kestä niitä selvinpäin katsella ;)
Itse olen ryminöissä useimmiten täysin kuivin suin, ja samoin verran viihdyn, kunhan porukka on oikea.

Koita vaikka ensalkuun olla jokatoinen viikonloppu selvinpäin kavereiden kanssa (siis ei tarvitse lähteä käännytysretkelle sinun tavoitteidesi takia, kunhan itse tyydyt jääveteen ja laittilimuun, muut juokoot miten tykkäävät). Pikkuhiljaa tottuessasi alat lisäämään selviä viikonloppuja, ja ajan kanssa huomaat ottavasi harvemmin kuin kerran kuussa. - Tämähän on kuin mitä tahansa reeniä, eikö?

Koita vaikka ensalkuun olla jokatoinen viikonloppu selvinpäin kavereiden kanssa (siis ei tarvitse lähteä käännytysretkelle sinun tavoitteidesi takia, kunhan itse tyydyt jääveteen ja laittilimuun, muut juokoot miten tykkäävät). Pikkuhiljaa tottuessasi alat lisäämään selviä viikonloppuja, ja ajan kanssa huomaat ottavasi harvemmin kuin kerran kuussa. - Tämähän on kuin mitä tahansa reeniä, eikö?

Joo heeelo helo. :D :D Sitten kuusikymppisenä voivottelen kun nuoruus meni jäävettä juodessa. Ja enkö mä juuri noissa viesteissäni yritä sanoa sitä että en yritä lopettaa dokaamista? :kippis1:

12 krt vuodessa kuulostaa nykyiseltä 2 kk.

Tommosest määrästähä tulee vaan vihaseks, jos kerran otetaan nii sitten kunnolla! Voit käyttää sitä järkeäki, eli tuskin tommone määrä vaikuttaa paskaakaan treeniin, mutta tottakai ilman olis parempi.

No joo, mutta kun näin kesäsin lähes joka viikonloppu ois jotain menoja, eikä aina kehtois vetää perseitä. Tähän asti olen pysynyt suunnilleen 2-kertaa/kuukausi. Nyt viime perjantaina otin perseet ja taas olisi lähdettävä. Jos ottasin sen alle 7 annosta mitä terkkarikin suositteli :D Onko miten paljon parempi ottaa vaikka se 5, kuin 20? vai onko lähes sama, kun alkoholia on joka tapauksessa veressä. Viidellä annoksella ei vaan treeni pahemmin kärsi.

Sen verran vielä aiheeseen, että vaikka siellä baarissa mitään ei joisi, niin syömiset ja unet siinä menee vituilleen. Kuskina joitain kertoja olen ollut ja ei yksinkertaisesti ilkee mitään rahkoja tai tonnikaloja ottaa mukaan.

No joo, mutta kun näin kesäsin lähes joka viikonloppu ois jotain menoja, eikä aina kehtois vetää perseitä. Tähän asti olen pysynyt suunnilleen 2-kertaa/kuukausi. Nyt viime perjantaina otin perseet ja taas olisi lähdettävä. Jos ottasin sen alle 7 annosta mitä terkkarikin suositteli :D Onko miten paljon parempi ottaa vaikka se 5, kuin 20? vai onko lähes sama, kun alkoholia on joka tapauksessa veressä. Viidellä annoksella ei vaan treeni pahemmin kärsi.
Annoksien eroissahan tulee esille se kuinka pitkään sitä alkoholia sit on veressä, eli mitä enemmän juot ni sitä pidempään sun kroppas on "sekasin".

Joo heeelo helo. :D :D Sitten kuusikymppisenä voivottelen kun nuoruus meni jäävettä juodessa. Ja enkö mä juuri noissa viesteissäni yritä sanoa sitä että en yritä lopettaa dokaamista? :kippis1:
Niin tai sit kolmikymppisenä mietit et miten tää alkoholi lähti näin käsistä ku sitä tulee otettua parikin kertaa viikon aikana.

Onko miten paljon parempi ottaa vaikka se 5, kuin 20? vai onko lähes sama, kun alkoholia on joka tapauksessa veressä. Viidellä annoksella ei vaan treeni pahemmin kärsi.

Tietenkin alkoholin terveyshaitat on suoraan suhteessa nautittuun määrään.
Ainakin tolla 5-20 akselilla.
Sillä tuskin on väliä, ottaako illassa 25 vai 30 olutta, kun kuitenkin tukka taipuu siihen malliin tossa vaiheessa.

Ite oon sitä mieltä ettei viinan juominen nyt välttämättä dieettiä kaada, mutta ei siitä mitään hyötyäkään kyllä ole. Parempi kun ei ota, ainakaan joka viikko. Jonkun saunakaljan nyt varmasti voi joka perjantai hörpätä, ehkä jopa kaksi jos oikeen haluaa alkaa rietastelemaan.

Jos ei dieetilläkään pysty olemaan ilman jokaviikonloppuisia tumuja, tulisi varmasti tarkastella omia juomatottumuksia jo muidenkin terveydellisten seikkojen, kuin dieetin epäonnistumisen vuoksi.

Niin, kysehän ei ollut siitä kuinka paljon joku juo, vaan siitä kuinka paljon siitä oli haittaa :david:
En vieläkään ole abso, mutta ei tarvii olla einstein tajutakseen että DOKAAMINEN EI AUTA sua eteenpäin.

E: Ja luuleeks joku vieläkin että ne "ylimääräset" kalorit mitä keho "ei pysty varastoitumaan" niin tulee paskan mukana alttariin vai mihin ne katoo?
Valot päälle.

Tietenkin alkoholin terveyshaitat on suoraan suhteessa nautittuun määrään.
Ainakin tolla 5-20 akselilla.
Sillä tuskin on väliä, ottaako illassa 25 vai 30 olutta, kun kuitenkin tukka taipuu siihen malliin tossa vaiheessa.

Ite oon sitä mieltä ettei viinan juominen nyt välttämättä dieettiä kaada, mutta ei siitä mitään hyötyäkään kyllä ole. Parempi kun ei ota, ainakaan joka viikko. Jonkun saunakaljan nyt varmasti voi joka perjantai hörpätä, ehkä jopa kaksi jos oikeen haluaa alkaa rietastelemaan.

Jos ei dieetilläkään pysty olemaan ilman jokaviikonloppuisia tumuja, tulisi varmasti tarkastella omia juomatottumuksia jo muidenkin terveydellisten seikkojen, kuin dieetin epäonnistumisen vuoksi.

No onko se juopottelupäivä, jos juo sen 5 annosta? Ja miten pahasti tuo sekoittaa ''järjestelmää'' Tietenkin yksilöllistä, mutta keskiverrosti?

Niin, kysehän ei ollut siitä kuinka paljon joku juo, vaan siitä kuinka paljon siitä oli haittaa :david:
En vieläkään ole abso, mutta ei tarvii olla einstein tajutakseen että DOKAAMINEN EI AUTA sua eteenpäin.

Voi vitun kakara. :lol2: Mulle tää dietti on ihan vitun toisarvoinen asia, jos vertaa baari elämään. Ja kysehän ei ollut mistään noista vaan threadin ideana oli saada muiden kokemuksia diettaamisesta ja dokaamisesta samaan aikaan. Mua ei edelleekään kiinnosta kenenkään mielipiteet jotka käyvät yhdeksännettä luokkaa, käyvät bodaamassa sillä mahtavalla saliohjelmalla joka löytyi internetistä ja menevät raapustamaan tämän jälkeen 2000 viestiä keskustelufoorumille hyräillen "tunnen monta tyyppiä, hih...".

No onko se juopottelupäivä, jos juo sen 5 annosta? Ja miten pahasti tuo sekoittaa ''järjestelmää'' Tietenkin yksilöllistä, mutta keskiverrosti?

No ei toi nyt ehkä juopottelua oo, mut ei sit taas mun mielestä enää saunakaljakaan. Dieetillä vaikuttaa varmasti radikaalimmin pienemmätkin määrät kun ollaan miinuskaloreilla. En mä nää että jostain 5 annoksesta niin suurta haittaa olis, mut en lähtis silti juomaan joka viikonloppu sitäkään.

Paha tosta on sanoo miten keskiverto-kekellä vaikuttaa, nää on niin yksilöllisiä juttuja aina.
Tuskin kovin radikaalisti. Jollain kilpailevalla bodarilla dieetin viime vaiheissa voi ollakin käytännön tasolla vaikutusta, keskiverto-kekellä tuskin niin kauheesti.

Lyökää nyt joku lukkoon tää ketju, pliis :haart:

Alkaa mennä jo aika Suomi24 meiningiksi.

Älä nyt, antaa jengin väkisin yrittää vääntää siitä dokaamisesta jotenkin suotavaa reenamisen ohelle, hahah.

Mä pudotin tossa puoltoista vuotta sitten 40kg painoa, en tosin dietin avulla, vaan täydellisellä ruokavalion vaihdon ja liikunnan yhdistelmällä. Join ja juon edelleenkin ainakin kerran viikossa. Menetin varmasti paljon lihasta, mutta nyt olen jo kerännyt itselleni paljon enemmän lihasta mitä minulla on koskaan ollut. Varmasti olisin paremmassa kunnossa jos en olisi juonut ollenkaan, mutta helvetin hauskaa on ollut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom