Juhannus 2013/2014 selvinpäin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Silencio
  • Aloitettu Aloitettu
Sähän voisit perustaa oman threadin ja facebook-ryhmän muillekin päiville? Vaikkapa että:
-selvin päin pääsiäisenä
-selvin päin jouluna
-selvin päin Matin päivänä
-selvin päin kiirastorstaina
-selvin päin sunnuntaina
-selvin päin 17.7.2012
Jne

Hupen kosto olis perään:

Rakenna itse kiljupannu
LVI-työt umpijurrissa
Suuri virallinen darratiskaus-ketju
Maanisten yksinhuoltaja-alkoholistien kotitalousketju

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Taitaapa olla juhannuksen ottamiset täysin keleistä kiinni. Se että on juhannus ei muuta kuin on korkeintaan negatiivinen juttu, venesatamat on täynnä porukkaa eikä tiedä viitsiikö itse lähteä sekaan.

Joko aurinkoa, veneilyä, saunomista + olutta tai kylmää, vesisadetta, treeniä + palkkaria.

ps. jumalauta asenteella "äiti ja isä muuttuu yhden oluen jälkeen vieraaksi ihmiseksi" varustetulta ihmiseltä pitäisi kieltää vapaa-ehtoistyö lasten parissa. Terveisin kolmen lapsen isä joka juo saunakaljaa lasten nähden muttei koskaan ole ollut humalassa (lasten nähden).

Tarkistin ko. ajankohdan suunnitelmat ja en usko, että mitenkään muistaisin juuri tuona aikana ostaa mitään alkoholipitoista, eli "selvinpäin" (silloin tällöin esiintyvää syntymähumalaa ei kai lasketa?) mennään. Juhannus on vain yksi muista päivistä.

:lol2:

Mitään en lupaa, mutta lupaan olla selvimmästä päästä. :thumbs:

Ei hätää, arvon neidit. Juon teidänkin puolesta.

Muksu viettää siis eri paikassa juhannusta kun meikäläinen. Viitatakseni tuohon ylempään lapsi-alkoholi - keskusteluun, itse olen sen koulukunnan kannattaja, että jos lapsi näkee ja kokee että on ihan normaalia, että aikuinen ottaa saunakaljan, tai juo ruuan kanssa oluen tai lasin viiniä, se todennäköisesti oppii fiksun tavan käyttää alkoholia. Kun siitä ei tehdä mitään numeroa, eikä kukaan ole ikinä lapsen edessä kännissä.

Mulla on tuttavapiirissä yks jannu, jonka vanhemmat on/oli aika pahoja denoja. Se oli reilu parikymppiseks täys absolutisti, tuomitsi kaikki alkoholia käyttävät alimpaan helvettiin. Meni sitten elämänsä ensimmäistä kertaa maistamaan alkoholia, ja jäi sille tielle. Vetää lärvit melkeen joka toinen päivä.

Juhannus menee lasten kanssa mökkeillen, joten selvänä tulee oltua. Jos juhannuksen olisin muussa seurassa, niin varmasti muutama siideri maistuisi tai jokunen lasi viiniä. Pääasiahan se on, että on hauskaa juhannuksena ja ilma olisi hyvä.
Sauna, hyvä ruoka, uinti ja auringonlasku ja hyvä seura niin siinä hyvät eväät juhannukseen:)

Ei hätää, arvon neidit. Juon teidänkin puolesta.

Muksu viettää siis eri paikassa juhannusta kun meikäläinen. Viitatakseni tuohon ylempään lapsi-alkoholi - keskusteluun, itse olen sen koulukunnan kannattaja, että jos lapsi näkee ja kokee että on ihan normaalia, että aikuinen ottaa saunakaljan, tai juo ruuan kanssa oluen tai lasin viiniä, se todennäköisesti oppii fiksun tavan käyttää alkoholia. Kun siitä ei tehdä mitään numeroa, eikä kukaan ole ikinä lapsen edessä kännissä.

Mulla on tuttavapiirissä yks jannu, jonka vanhemmat on/oli aika pahoja denoja. Se oli reilu parikymppiseks täys absolutisti, tuomitsi kaikki alkoholia käyttävät alimpaan helvettiin. Meni sitten elämänsä ensimmäistä kertaa maistamaan alkoholia, ja jäi sille tielle. Vetää lärvit melkeen joka toinen päivä.

Juu kyllä lasten seurassa voi saunakaljan tai ruoan kanssa viiniä juoda. Eli samoilla linjoilla olen. Mutta kännissä eikä edes maistissa mielestäni saa lasten aikana olla varsinkaan pienten lasten aikana.

Juu kyllä lasten seurassa voi saunakaljan tai ruoan kanssa viiniä juoda. Eli samoilla linjoilla olen. Mutta kännissä eikä edes maistissa mielestäni saa lasten aikana olla varsinkaan pienten lasten aikana.

Mulla on vanhemmat aina juonut kun on ollut juhlan aihetta, ihan siitä asti kun olen syntynyt. Ei se kyllä mun alkoholikäyttäytymiseen ole mitenkään vaikuttanut. Suomalaiset juhlii kun juhii, big deal. Kuhan ei haittaa arkielämää. En oikeen usko näihin juttuihin.

Todennäköisesti menee juhannus ilman alkoholia. Pitkälle yli vuoteen en ole ollut humalassa, alkoholia tuli otettua viimeksi vappuna kolme lasillista kuohuviiniä. Ei ole tarvetta, ei ole halua. Juokoon ne, ketkä siitä kokevat saavansa jotain. Itselläni se on pitkälle rahojen tuhlausta. Jos ei joku väkisin halua tarjota, olen ennemmin ilman.

ahh juhannuksena pihaan grillaamaan pariks tunniks ku ei tuo pariviikkonen tyttö oikee saa olla ulkona ;) eli ei siis alkoholiakaan!
kunnon biffiä vois ostaa!! ja perunasalaattia. korkeintaan sixpäkki kokista!

Enpä lupaa että olen selvinpäin, kai sitä "pari" olutta tulee otettua.....

... jokatunti.

Lasten seurassa ei juopotella ja muutenkin hirvittävää lihastuhoa aiheuttava läträäminen ei kannata...Itse otan ehkä pari-kolme single malt whiskyä tai sitten en.

Olen varmaankin selvinpain. Tuli "pikkusen" ylitettya budjetti Lontoossa ja muutenkaan ei kylla tee mieli juopotella.

Juhannus meneekin kivasti töissä... Toisaalta ihan hyvä viime viikonlopun jälkeen, kun käteen jäi vaan muutama erittäin sekava muistikuva ja kankkunen...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom