Kofeiini on päihde!!!!! eli en voi mitenkään olla selvinpäin juhannuksena. No ilman alkohoolia kuitenkin todennäkösesti hyvin vahvasti epäilen tässä vaiheessa että olen raittiina.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kofeiini on kasvuhormoni. Etkö oo kuullu siitä Jackedista??!Kofeiini on stimulantti.
Vaarallinen aine tuo kofeiini, jos jollekin tulee oireita, niin eikös se pitäisi kanssa laittaa pannaan?Kofeiini on kasvuhormoni. Etkö oo kuullu siitä Jackedista??!
Juuri näin. Parhaita Juhannuksia oli pentuna kun isä ja eno otti vähän huikkaa ja soittivat kitaraa ja lauloivat tuttuja kotimaisia biisejä. Ne oli siis hutikassa, mutta ei missään lärvätsalokännissä. Eli kyllä otan itsekin lasten aikana olutta sen minkä otan, mutta en vetele mitään kännejä. Niiden paikka on muissa karkeloissa, tosin ei niitäkään nyt ole viimeaikoina ollut.
Oisko ne juhannukset olleet sitten huonompia jos isä ja sen veli oisivat olleet raittiina?
Mulla on vähän samantyylinen muisto kun oltiin sedän luona käymässä ja viettämässä juhannusta. Istuttiin kokon ääressä ja syötiin ja juotiin ja käytiin järvessä etsimässä simpukoita. Setä kyllä lähti siitä vetämään kylille parin päivän rännin but thats another story. :D
Muutos. Ei, en olekaan töissä ja ei, en menekään Nummirockiin. Sen sijaan suuntaan velipoikaa moikkaamaan. Ajattelin viedä tuliaisiksi kaksi pulloa jaloviinaa. Eiköhän niillä päästä alkuun.Juhannus menee töissä, joten selvänä tulee oltua. Muuten riekkuisin varmaan kontillani Nummirockissa :D
18 vuotta on tullu oltua juhannus selvinpäin, nyt menee perinne rikki ja samalla lähtee festaripoikuus!
Onneksi olkoon, läheisesi ovat varmaan susta ylpeitä.
En muutenkaan tajua tälläisten "olen selvinpäin vapun/juhannuksen" threadejä tai kamppanijoita. Ketä kiinnostaa ootko kännissä vai meetkö salille juhlapyhänä?
Ja ettei mee ihan offtopiciksi niin toivottavasti ite saan olla juhannuksen töissä.
Mitä töitä voi tehdä juhannuksena?? Kaikki mestat kiinni. Pari kuppaista huoltoasemaa/räkälää auki mut siinähän se on. Ihan hyvää pohdintaa täällä on. Niin, ja itse aion olla selvinpäin, reilu 5v ollut jo ja feeling guuuuud <3
..Serbian Filmin.. leppoisasti
Sama juttu. Ei musta omasta mielestäni kovin ihmeellinen tullut, vaikka joskus näinkin iskän tai äiskän pikku pierussa ja joskus vähän isommassakin. Se oli kuitenkin sen verran harvinaista, ettei se haitannut. Eri asia on sitten alkoholistien lapset. Ja ihmisen luonteella on tietysti väliä, että millainen on pikku tuiterissa. Jos isi alkaa heti rähiseen ja hakkaa äiskän, niin ei se varmaan kovin terapeuttista ole. Se on todellakin kukkahattuilua jos ei lasten nähden saa olla edes vähän tukka sekaisin.Mä vaan en itse nyt oikein sulata tuota että alkoholin kohtuukäyttö aiheuttaa lapselle heti tyyliin loppuelämän traumat. Menee vähän kukkahattulinjalle jo. Pitäisi osata erottaa kaatokännien vetäminen kohtuukäytöstä. Ihan ilman turhaa jeesustelua. Olipa sitten Juhannus tai vaikka 7. heinäkuuta kyseessä.