Juhannus 2013/2014 selvinpäin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Silencio
  • Aloitettu Aloitettu
No kyllähän tuo varmasti on jo lähtenyt lapasesta jo kauan ennen juhannusta, jos lapsi soittelee tukipuhelimeen. Mutta hyvin ymmärrän pointin. Usein kuitenkin on iso ero vetääkö 6 pulloa olutta perheen rentouttavassa seurassa rillaten vai 2 pulloa kossua "jätkien" seuraksi.

Mä olen sun kanssa aika samoilla linjoilla. Muutaman voi ottaa lasten seurassa, mutta ei niin että pienet lapset vaistoo sen, että isä tai äiti on humalassa ja tulee turvaton olo. Varsinkin jos lapset on tosi pieniä, niin pitää olla siinä kunnossa, että pystyy lapsia käsitteleen turvallisesti. Lasten ei pidä nähdä vanhempien humalan hakuista juomista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Varmaan otan pari olusta saunan päälle niinku usein teen muutenki, mut kai sen voi selväks jussiks laskea. Aika harvoin tulee nykyään juotua itteeni humalaan eikä enää tee oikeen mielikään.

270913943_d775923b1a.jpg

En aio viettää juhannusta, koska ei sitä täällä päin palloa vietetä samaan tapaan ja itseasiassa sattuu silloin vielä olemaan viikonlopun työvuorokin. Taitaa olla nyt neljäs vuosi putkeen ettei tule nähtyä Suomen juhannusta, eikä harmita yhtään.

Ja tuon juomisen kanssa taitaa olla muutenkin niin, että mitä vanhemmaksi tulen, sitä huonommin se maistuu. Ei vaan yksinkertaisesti mene alas, tulee helposti jo muutamankin jälken huono olo, päänsärky tai alkaa muuten vaan vituttamaan. Lisäksi mulla taitaa olla jotain vikaa päässä, koska en pidä siitä tunteesta kun on humalassa. En myöskään pysty millään tavalla rentoutumaan alkoholin vaikutuksesta. Nuorena tietysti piti sekoilla ihan riittävästi ja on tullut nähtyä sitä biletys-elämää muutenkin aivan tarpeeksi...

Todennäköisesti selvinpäin-kännissä. Eli juon kyllä ja juhlin, mutta kohtuudella. Ja aamulla sitten nauran räkäisesti kavereiden krapulalle kun itse onnistun jälleen välttämään pahimman darran taktikoimalla.

Otan kontin kaljaa ja jos tuntuu siltä ettei tee mieli juoda kaikkea niin en sitten juo!

Juhannuksena tuun tekemään Pakkikselle threadeja kaikista tämän vuoden juhlapäivistä jolloin meinaan pysyä selvinpäin. Lisäksi muistan mainita kuinka v*tun kovaa treenaan ja syön rahkaa kokopäivän, voi pojat sitä iloa.

Kestovaippapäivä 2012 Selvinpäin...en oo kyllä varma onko tuo jokavuosi.

Mitä enemmän ikää tulee, niin sitä vähemmän kiinnostaa viina. En oo tainnu juoda tippaakaan tänä vuonna, vaikka tossa tuli 30v mittariin pari viikkoa sitten. Eiköhän tässä mene juhannuskin samaan putkeen.

Ei viinalla vaan oo mulle mitään annettavaa. Hieman enemmän juo niin alkaa päätä särkeä, sydän hakkaa ja nukkumisen voi unohtaa. Kaupan päälle liuottaa vähäisiä aivosoluja, tyhjentään lompakon ja saa paskan olon seuraavaksi päiväksi.

En aio olla humalassa, mut en myöskään selvinpäin. Jotain tulee tiputeltua hissukseen :)
Mä en ymmärrä yhtään näitä jeesustelijoita ketkä näitä ketjuja joka jumalan juhlapyhä aloittaa. Ootteko nähneet sellaista ketjua missä alkoholin käyttäjät kyselevät: miksette te absolutistit juo viinaa? Ette taida olla, koska meitä ei vittuakaan kiinnosta teidän juomattamuus tai juominen.
Toinen porukka on nämä omien vanhempien alkoholin käytöstä traumatisoituneet "en halua lapselleni yhtä kurjaa kohtaloa". Tällekin porukalle on varmasti oma tukiryhmä joten menkää sinne ulisemaan.

Sitten on vielä Euroopassa on kaikki paremmin ryhmä joka ei ymmärrä, että siellä ihmiset käyttävät alkoholia päivittäin ja se on ihan normaalia.

Itse join eilen 3 A-olutta ja nyt olen töissä minkä jälkeen menen kauppaan ja sieltä treenaamaan ja illalla todennäköisesti juon ainakin 1/2 punaviinipullon. En usko että perheeni kärsii tai traumatisoituu tästä, vaikka esim. puolisoni ei juo laisinkaan...

Mä en ymmärrä yhtään näitä jeesustelijoita ketkä näitä ketjuja joka jumalan juhlapyhä aloittaa. Ootteko nähneet sellaista ketjua missä alkoholin käyttäjät kyselevät: miksette te absolutistit juo viinaa? Ette taida olla, koska meitä ei vittuakaan kiinnosta teidän juomattamuus tai juominen.
Toinen porukka on nämä omien vanhempien alkoholin käytöstä traumatisoituneet "en halua lapselleni yhtä kurjaa kohtaloa". Tällekin porukalle on varmasti oma tukiryhmä joten menkää sinne ulisemaan.

Ota terävät. Saat varmasti nuo koholla olevat verenpaineet laskemaan. :D

Tee vaikka Helatorstaista jo valmiiksi samanlainen threadi. Siihen on enää kaksi viikkoa aikaa.

Miten ois Helatorstaina pitkä viikonloppu, aikaa vetää neljän päivän ränni -ketju? Ois muuten varmaan itselläkin tuolloin tähän tietoon pitkä viikonloppu, tosin sen satoa toivottavasti kelien puolesta saa kertoa tuonne raksakeskusteluun.

Ilman muuta tulee oltua selvinpäin. Ja jos käy niin onnellisesti että pystyn olemaan kämpillä (ettei kukaan houkuttele/pyydä jonnekkin mökille) niin keskityn kokonaan treenaamiseen, salilla on varmasti hyvin tilaa tuolloin.

Saa aika rauhassa ajella juhannuksena, mitä nyt välillä joku hyppää auton eteen, mutta noin niinku liikenteen vähyyden takia. Eli varmaan ajellen niinku pari edellistäkin juhannusta :)

Itse join eilen 3 A-olutta ja nyt olen töissä minkä jälkeen menen kauppaan ja sieltä treenaamaan ja illalla todennäköisesti juon ainakin 1/2 punaviinipullon. En usko että perheeni kärsii tai traumatisoituu tästä, vaikka esim. puolisoni ei juo laisinkaan...
Miksi joit? Ei tosta tule edes humalaan. Ja maailmassa on miljoona paremman makuista juomaa kuin A-olut, jotka eivät kuitenkaan lihota niin paljoa. Vai ollaanko sitä perinteisiä suomalaisia viikolla tissuttelijoita, koukussa siihen alkoholiin. En tajua. Vetää sitten kunnolla kun voi, tai ei ollenkaan, tommoinen viikolla tissuttelu on munatonta vätystelyä. Suomalainen mies, joka istuu kotona lasten ja vaimon edessä sohvalla keskellä viikkoa ja vetää kaljaa, NIIIIIIN vitun tavallista että hävettää. Anna kun veikkaan, urheiluruutu pyörii looppina?

Ollaan juhannus kaupungissa mutta ei ehkä selvinpäin. Monta juhannusta on oltu mökillä ja milloin missäkin maalla. Useimiten on otettu ihan kunnon ränni. Viime juhannus oltiin selvinpäin kotona. Tuleva juhannus on emännän suunnittelema joten siihen kuuluu ilmojen salliessa löhöilyä rannalla, parvekkeella, grillausta ja pientä tissuttelua. Elämä on nauttimista varten.

Miettikää koko juhannuksen ideaa. Jos kukaan ei joisi, niin kukaan ei joisi. Ihmiset on niin lampaita, että kun tänään on tämmöinen juhla nimeltä vappu, niin mä juon kun muutkin juo, vaikka idea on täysin järjetön, kaikkialla kaikki paikat täynnä. Mut pitää vetää kun muutkin vetää, ettei vain jumalauta ole selvinpäin. Se on vain yksi päivä muiden joukossa mutta jostain helvetin syystä kun muutkin vetää, niin on pakko muiden vetää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom