Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tää ny menee jo läpäks :D Onko teillä absolutisteilla yhtään kavereita? Vai mitä tällä elämättömyydellä ja vielä sillä leijailulla oikeen haetaan? Vai pyytääkö pomo juhannusaattonaki töihin ja te tottakai suostutte menemään et pääsee taas seuraavana aamuna tekemään sitä kuuluisaa jalkakyykkyä.
Kannattaisiko olla jollain tasolla edes vähän aikuisen ihmisen huolissaan jos ei tiedä milloin on juhannus.
Ai miksi? Tiedän juhannuksesta sen verran, että silloin poltetaan kokkoa ja hukutaan kännissä. Joka vitun vuosi. Juhlan tarkkaa päivämäärää tai syytä en tiedä... Nyt tiedän, luin wikipediasta. Tunnen itseni heti paremmaksi ihmiseksi.
En muutenkaan tajua tälläisten "olen selvinpäin vapun/juhannuksen" threadejä tai kamppanijoita. Ketä kiinnostaa ootko kännissä vai meetkö salille juhlapyhänä?
Oon esme. ollu luurin päässä muutamia kertoja vapaaehtoishengessä ja kuunnellut ihmisten kertomuksia läheisten juomisesta ja koittanut antaa tukea tai ihan vaan kuunnella.
Vetää voimattomaksi ja vitun vihaiseksi kun langan päässä itkee hysteerinen nuori tyttö joka elää sekoamispisteessä viinalla kyllästetyssä perhehelvetissä.
Ja mitä noihin juttuihin tulee, että absolutisteilla ei ole kavereita saati elämää. Niin. Ei tuohon kait oikein voi sanoa mitään. Pitää koittaa varmaan vaan hankkia semmonen. :D
Nojoo sori. Mä kyllä tapaan joka päivä tosi monia kavereita selvinpäin ja meillä on kivaa mutta viikonloppuisin ja sillon ku on muuten vaan juhlanaihetta nii me otetaa yhdes keittoa ja sillon meillä on vielä hauskempaa!Erittäin mielenkiintoista että kytket kavereiden lukumäärän ja alkoholinkäytön toisiinsa. Oon monesti todennu olevani onnellinen siinä suhteessa että mulla on ihan tarpeeksi hyviä kavereita ja ystäviä ja että ei tartte olla kännissä heitä nähdäkseen tai heidän kanssa jutellakseen.
Tiiän vaan lähipiiristä näitä joista oon tajunnu että aina kun niiden kanssa tahtoisi hengata niin pää pitää olla sekaisin. Toisin sanoen eivät näe koskaan ihmisiä koskaan oikeassa olotilassa vaan aina on joku aine vaikuttamassa joka tekee niistä erilaisia. Kaikki kaverit kohdataan yökerhon tiskillä.
Tietenkin tässäkin on paras se kultainen keskitie että joskus pidetään hauskaa sen viinan kanssa jos siltä tuntuu.
Mitä tulee aiheeseen niin ite varmaan kyykkään ja syön rahk--- eiku syön tosi hyvin.
No kyllähän tuo varmasti on jo lähtenyt lapasesta jo kauan ennen juhannusta, jos lapsi soittelee tukipuhelimeen. Mutta hyvin ymmärrän pointin. Usein kuitenkin on iso ero vetääkö 6 pulloa olutta perheen rentouttavassa seurassa rillaten vai 2 pulloa kossua "jätkien" seuraksi.
No kyllähän tuo varmasti on jo lähtenyt lapasesta jo kauan ennen juhannusta, jos lapsi soittelee tukipuhelimeen. Mutta hyvin ymmärrän pointin. Usein kuitenkin on iso ero vetääkö 6 pulloa olutta perheen rentouttavassa seurassa rillaten vai 2 pulloa kossua "jätkien" seuraksi.
Ja Mikellä tuolla aikaisemmin hyvä kommentti. Kaupungeissa on jotenkin aavemainen fiilis Juhannuksena. Silloin on oikeasti TODELLA hiljaista melkein missä tahansa isommassa kaupungissa.
Pari vikaa vuotta oon ollut stadissa juuri tästä syystä. Ei ketää missään, siistiä. Suomessahan koko kesä on yhtä juhannusta, mökillä ravataan minkä ehditään.
No eikö olis parempi antaa se esimerkki siihen suuntaan että ei käytetä alkoholia ollenkaan? Oikeesti, mitä lisäarvoa elämään kellekkään alkoholi tuo?
Ite olen skidinä ihan tarpeeksi saanut katsella tuota aikuisten "hauskaa" pikkuhiprakkaa ja en ikinä tule tekemään vastaavaa omille lapsilleni. Saunaolut tai lasi punkkua hyvän pihvin kanssa on sitten erikseen.