Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko jengi ihan aivokuollutta? Käsi ylös keltä menee ohitte toi ketjun otsikko? Puolet porukasta selittää mitä juo ja paljonko.
On rahaa, mut silti aion homehtua sisällä. Mimmi lähtee sukuloimaan ja mä en kestä sukulointia, joten kolmas puudeli menee mökille, meikä jää kahden kanssa ytimeen. Jos kävis kuvaamassa uuden Fast Pudding maun taustakuvat ja shoppailis sen kuosiin jussin aikana. Kiva maku tulossa.Tarkoitus on istua neljän seinän sisällä homehtumassa, koska ei ole rahaa. Lisäksi olen käynyt salilla viimeeksi viime viikon tiistaina. Ihan pieni, siis tosi pienen pieni vitutus päällä. Ei kai tässä, nauttikaa te ketkä voitte!
jos vaikka treenais ja vittuilis kavereille ystävälliseen sävyyn sunnuntaina ku kaikilla on ollu kivaa ja jokanen saanu pilluakin..
Luulis nyt jonkun soittavan kytät tommoisesta. Alinopeus on yhtälailla kiellettyä.En tiedä olikohan ollu ihan joku provoyritys vai mitä, mutta Lahti-Heinola välillä nimen omaan Vanhalla Tiellä oli ollu kilometrin jono, kun mopoauto päätti ajaa 50 km/h vauhtia KESKELLÄ TIETÄ koko matkan. Lopuksi oli päättänyt kääntyä tieltä hieman ennen Heinolaa ja siinä vielä koittanu kääntää takaa tulevan kylkeen ennen kuin kääntyi... broidi oli ollu siinä jonossa, kun itse neuvoin, ettei kannata Lahti-Heinola väliä ajaa motaria pitkin Juhannusaatonaattona klo 14 aikaan... ei ollu häävi tuokaan ratkaisu nyt sitten.
EDIT. Onko moinen kuski ollu selvinpäin? Jos on, niin sitten kyseessä provo, hullu tai ajotaidoton.
Luulis nyt jonkun soittavan kytät tommoisesta. Alinopeus on yhtälailla kiellettyä.