Juhannus 2013/2014 selvinpäin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Silencio
  • Aloitettu Aloitettu
Ihme tarve alkoholia käyttävillä avautua täällä. Juokaa jos juotte mutta hakekaa sitä hyväksyntää muista ketjuista.

Tämä ketju saa taas mieleen sen miksi alkoholi/juhla yhdistelmä vituttaa. Täälläkin joka toisella on se asenne että ne kuuluvat yhteen, ei voi olla hauskaa ilman. Olisko opittu malli, ympäristöstä, vanhemmilta, sukulaisilta, kavereilta? Eeeeeiiiiiiiipä varmaan niin.

Välillä sen kukkahatun voi vetää itse kukin päähänsä.

Mua taas ihmetyttää koko ketju; miten tällasesta aiheesta voi saada väittelyn aikaiseksi. Ymmärrän keskustelun siitä, saako lasten edessä juoda, mutten sitä, että täällä ihmetellään toisten ratkaisuja ja väitellään kumpi on parempi tapa viettää juhannus. Toiset tykkää juoda, toiset ei, tuliko se jollekin yllätyksenä, että kaikki tulee onnelliseksi vähän eri asioista?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
[venom];3730771 sanoi:
Mua taas ihmetyttää koko ketju; miten tällasesta aiheesta voi saada väittelyn aikaiseksi. Ymmärrän keskustelun siitä, saako lasten edessä juoda, mutten sitä, että täällä ihmetellään toisten ratkaisuja ja väitellään kumpi on parempi tapa viettää juhannus. Toiset tykkää juoda, toiset ei, tuliko se jollekin yllätyksenä, että kaikki tulee onnelliseksi vähän eri asioista?

Minusta tää meno on edelleen hiukan sama jos menisin diettaajien ketjuun huutelemaan, että minä syön nyt pitsaa ja jäätelöä aion myös syödä.
Ymmärrätex pointin nääs?

Minusta tää meno on edelleen hiukan sama jos menisin diettaajien ketjuun huutelemaan, että minä syön nyt pitsaa ja jäätelöä aion myös syödä.
Ymmärrätex pointin nääs?
No jaa, sää nyt olet perustanut yleiselle puolelle ketjun, joka kaikesta huolimatta menee juomisen moralisoimiseksi, niin ihmekös tuo, että herättää vastakkaisia mielipiteitä tai kommentteja.

No jaa, sää nyt olet perustanut yleiselle puolelle ketjun, joka kaikesta huolimatta menee juomisen moralisoimiseksi, niin ihmekös tuo, että herättää vastakkaisia mielipiteitä tai kommentteja.

Keskusteluhan on hyvä asia, mutta "minä vedän perseet", on ihan yhtä upea kommentti tähän ketjuun kuin tuo äsken mainitsemani "minäpä syön pizzaa- kommentti" johonkin diettiketjuun.

- - - Updated - - -

Eli vielä täsmennys: Lukekaa vaikka thredin otsikko: Juhannus 2012 selvinpäin. Mikä siinä on niin kauhean epäselvää! :D

Keskusteluhan on hyvä asia, mutta "minä vedän perseet", on ihan yhtä upea kommentti tähän ketjuun kuin tuo äsken mainitsemani "minäpä syön pizzaa- kommentti" johonkin diettiketjuun.

- - - Updated - - -

Eli vielä täsmennys: Lukekaa vaikka thredin otsikko: Juhannus 2012 selvinpäin. Mikä siinä on niin kauhean epäselvää! :D

Diettiketjuissahan keskustelu on lähes aina viimeisestä mättöpäivästä, tulevasta mättöpäivästä tai parhaillaan olevasta mättöpäivästä että mitäs kummallista siinä on jos selvinpäin ketjussa puhutaan viinan juonnista :D

Sitä paitsi miksi juomattoman pitää peilata jotain juhlapäivää siten että on selvinpäin. Enhän minäkään edes mieti että juhannus 2012 pössyttelemättä kun en ole edes koskaan kokeillut eikä tulisi mieleenkään ;)

Diettiketjuissahan keskustelu on lähes aina viimeisestä mättöpäivästä, tulevasta mättöpäivästä tai parhaillaan olevasta mättöpäivästä että mitäs kummallista siinä on jos selvinpäin ketjussa puhutaan viinan juonnista :D

Sitä paitsi miksi juomattoman pitää peilata jotain juhlapäivää siten että on selvinpäin. Enhän minäkään edes mieti että juhannus 2012 pössyttelemättä kun en ole edes koskaan kokeillut eikä tulisi mieleenkään ;)

Ehkä diettiketjumetaforani ontuu, mutta varmaan pointti tuli selväksi. Jos ei tullut, niin pannaas se vaikka näin, että minulla ei ole tarvetta osallistua krapula/ryyppy-thrediin "moralisoimaan."

Joku voi olla juomaton, mutta useammat eivät. Siksipä tämä ketju. Vaihtoehtoiselle tavalle viettää juhannusta.
Niin kuin tuossa avauksessa jo totesin, että tämä on tuollainen "anna lapselle raitis joulu"- tyyppinen tempaus.
Nyt sen raittiin joulun voi tässä yhteydessä vaihtaa vaikka raittiiksi juhannukseksi ja juhlistaa jussia oman sisäisen lapsensa kanssa. :D

^ Aika normaalia juomattomuus on ainakin minun ikäisten perheellisten keskuudessa. Niinku tuossa aikaisemminkin jo mainitsin niin mulle ei ainakaan juhannus merkkaa oikeestaan mitään, enemmän se keleistä on kiinni. Ehkä otan saunakaljaa tai ei, ei silläkään ole oikein mitään merkitystä. Sekin on tuurista kiinni. En näe mitään syytä juhlia juhannusta ryyppäämällä mutta en kyllä sen suurempaa pointtia olla ottamatta muutamaa saunakaljaa jos sille päälle satun.

Ja tämä ketjuhan tuli aluilleen vain siksi että Vappu selvänä -ketju sain juurikin tämänlaista väittelyä aikaiseksi.

Jos tää ois pelkkää ilmoittelua että minä ja minä ja minä olen selvänä niin voisin sulkea tämän sääntöjen vastaisena luetteloketjuna. :D

Että lähdenpä tästä vetämään kukkahattua päähäni, tai siis jatkamaan duunia vielä hetkeksi vai vedänköhän sittenkin foliohotun päähän vai vetäskö illalla pari kaljaa vai joisko vain lasin vettä. Vai mitä se nyt oli ja mihin se meni...

Selvinpäin menee juhannus tänä vuonna, niinkuin koko kesä. Takana ensimmäinen vuosi opiskelijaaelämää ja kuppia on tullut otettua kovalla kädellä. Hyvä aika siis rajoittaa ja keskittyä treenamiseen sekä kesäopintoihin kesän ajan.

Eniten kyllä pistää vituttamaan se, että olen kavereille sanonut viettäväni juhannuksen sekä kesän selvinpäin, niin heti saa kuulla hirveetä vittuilua ja udellaan syitä. Ei uskois, että minun oleminen selvänä aiheuttaa niin monelle ihmiselle pahan mielen, vaikka baarissa/bileissä/etkoilla pystyn olemaan selvinpäin mukana ja juttelemaan sekä tutustumaan uusiin ihmisiin ilman viinaa. Tuntuu muutenkin, että menen ihan lukkoon kun otan viinaa eikä suusta meinaa tulla mitään, vaikka monella se tuntuu humalassa menevän toisinpäin. Eniten huvittaa se, että eräs naispuolinen kaveri kerran tokaisi baarissa (siis selvinpäin olin viettämässä iltaa), että olen rasittava humalassa mutta silti illan suurin puheenaihe tuntui olevan minun oleminen selvänä.

Hieman offtopicin puolelle karkasi, mutta ärsyttää vain tuo kavereiden asenne juhannuksen sekä muiden juhlien viettoon selvänä.

Kelit tuntuis tänä vuonna olevan sitä luokkaa(eli hyvät), että saattaa parikymppiä paukkua rikki hukkumis/ muutenvaanhenkipois-juhannustilastossa.
Itse kuulun siihen perheellisporukkaan pienen lapsen isänä, ja vietän jussit siis selvinpäin.

Kuten jo tuolla aiemmin uhkasin, melki selvinpäin. Ostan pari kaljaa, tissuttelen niiden kanssa netissä ja ehkä mietin mitä pakkailis reissuun mukaan. Huomenna jalkapäivä =).

Saattaa sittenkin mennä selvinpäin tämä juhannus. Isän luokse päivällä grillaamaan ja illaksi autoillen seuralaisen luokse viettämään rauhallinen ilta.

Siinä missä "minähän en juo juhannuksena viinaa, enkä koskaan muulloinkaan" - tyyppisellä henkilöllä ei ole vaihtoehtoja niin me muut voidaan joko juoda tai olla juomatta. Miksi rajoittaa omaa elämäänsä, ei tajua. Periaatteita on hyvä olla - kunhan ne ei ole perseestä.

Ja hymynaama perään :)

Gigantti tyri taas ja sentakia vitutus maximoitui, kyllä nyt viimeistään maistuu...

Suunnittelin Skyrim maratonin verhot alhaalla ja kunnon lumisateilla :) Mut sit keiju toi pari pulloo punkkuu ja kossun. Saas nähdä? Fus Ro Dah ja seinät/näyttö olis punavinkussa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom