Juhannus 2013/2014 selvinpäin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Silencio
  • Aloitettu Aloitettu
Mä en aio treenata, en olla täysin alkoholiton ehkä myöskään änkyräkännissä. Oon vastarannankiiski kaikelle. :rock:

Tissuttelu on ihan jees. ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En ole koskaan ennen ollut jussia selvinpäin, mutta nyt sen teen.

Syynä ei ole dietit, reenit eikä mitkään muutkaan. Ei vaan yksinkertaisesti nykyään enää maistu. Tänä vuonna oon juonu 3 kertaa. Ensimmäisellä kerralla sika nakit, hajos puhelimet ja hävis rahat. Toinen ja kolmas kerta päättykin siihen kun klo 24 n 8 annoksen jälkeen totesin "ei vaan kiinnosta/maistu, meen kotiin nukkumaan".

Ilmeisesti joku vika tullut, mutta ei vaan maistu.

ps. tissuttelu on aivan perseestä

Jos alkomaholia ottaa niin kohtuudella vaan, ei jaksa humalaa. Max pikku siivet. Jotain muuta vois kyllä ottaa. :D Ainakin hyviä ruokia jne. :)

Jääkaapissa vähän olutta, siideri ja porukalla tehdään kesäjuomaa, jossa vähän alkoholia. Grillailua ja jalkapallopelin katteluu telkusta. Siinäpä mun juhannus. Yleensä, ku kolme olutta juonu niin rupee väsyttää, mutta tänään yritän tsempata. Mun kännit on toisen tissuttelua. Onneksi ei ole töitä, kun vasta sunnuntaina.

Nyt töistä himaan siivoomaan ja nurtsin leikkaukseen. Juhannus seura tulossa reilun tunnin päässä. Hyvää ruokaa ja viinipullo tai pari bisseä korkeintaan tulee otettua. Rauhassa hyvässä seurassa ja lasten kanssa leikkien menee jussi.

Salille vois mennä. ABC:n kautta sumppia eka. Veikkaisin, että Hulkki on tekemässä salilla jalkoja.

Et Mike ois halunnu koukata tätä kautta hakemas mut treenaamaa, ku täällä päin on kaikki salit kiinni. :( ei ole hyviä avaimellisia saleja tässä nurkilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom