Juhannus 2009 - Virallinen juhannusthread

toisaalta kun miettii kuinka paljon porukkaa on liikkeellä mm. liikenteessä ja ylipäätään kännissä niin tuo luku on mielestäni aika snadi..toisaalta ei taida vielä juhannuksen paluuliikenne olla vielä edes kunnolla alkanutkaan.

edit: eikös pakkiksella ollut joku juhannus ihan kilpailu pystyssä..se joka arvas juhannuksen kuolonuhrien määrän oikein / lähimmäks niin voittiko se jopa vipit tms :D? ja missä muuten mike on?? tämä keskikesän juhlan oma Grinch :P? eikai maikkeli ole sortunut juhannusjuhlille

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niin surkea sää ollut, että jäin kämpille ja oon lukenut tenttiin ja kattonut leffoja jussina vaan. Ei ole ollut pienintäkään hinkua nähdä känniläisiä tai kattoa kokkoa. Käytiin silti tyttökaverin kanssa kävelyllä vesisateessa, kun kevyt vesisade ropisee niin hauskasti huppuun. :)

Jaa kaverin mökillä tuli oltua kavereitten ja kaverin sukulaisten keskellä. Vähän hävettää kun kekkuloitiin munasillaan koko perjantai-ilta. Noh eipä noita kuitenkaan koskaan missään nää niin aika sama. :D

2 päivää kännissä himosfestareilla. Oli kova meininki. Scooter on kyl ihan ykkönen livenä. Ihan hemmetin hyvä meno.
Oli Kyllä:rock: itse dokasin 3 päivää, olotila tällä hetkellä ihan hyvä:D

Kahden päivän hauskanpidon jälkeen tuloksena on vain yhä entisestään vaikeutuneet naisasiat. Mutta eihän siinä. Hauskaa oli kuitenkin sillä hetkellä ja asiat saavat mennä mitenkä menevät..

Täytyy sanoa, että luojan kiitos juhannus on vain kerran vuoteen, mutta saisi se olla useamminkin :)

Enpä muista juhannusta, jolloin olisi tullut syötyä yhtä paljon kuin tänä vuonna. Ja hienosti sitä sai marinoitua itsensä punaviinissäkin :kuola:
Kelit ei hauskanpitoa haitanneet ja yöttömän yön mölkkykuninkuuskin on plakkarissa; hauskaa oli! :hyper:

Himoksellahan tämä juhannus meni. 15 vuoden tauon jälkeen kävin festareilla asiakkaana ja ilman puolisoa. Pikkasen meinas karkaa mopo käsistä, mutta kaippa tässä jää vielä eloon.

Oli kyl siistii! :) Harmillisesti sain flunssan +13-asteisessa vedessä monen tunnin kekkuloinnin jälkeen.

Katsoin teeveestä He-Man leffan ja panin merkille huomattavan yhdennäköisyyden Hemppaa vastaan taistelleiden mustahaarniskoitujen pahiksien ja Darth Vaderin välillä. Mun tosielämän "heemani" nukkui sikeästi eikä herännyt vaikka rapistelin jääkaapilla.

(Gwyneth Paltrow oli kyllä todella rasittava siinä Sky Captainissa. Olisin tarjonnut sille heittoistuinta tulivuoren yllä, mutta mä olenkin Angelina Jolien riveissä.)

En ehkä ensi juhannuksena lähde ystäväpariskuntien kanssa mökille ilman miestä. Kyllä sitä välillä oli aika ulkopuolinen olo...

Mutta muuten juhannus meni mukavasti. Tuli kastauduttua melko kylmässä järvivedessäkin :)

Kauhajoki/Nummirock + Kalajoki reissulta hengissä takaisin. Jos näitte jommassa kummassa paikassa hirveässä kuosissa olevan pakkishupparilla + punaisella pipolla ja pitkällä letillä varustetun jäbän, se olin minä :lol2:

Helvetin hyvin onnistunut juhannus, mitä muistan. Pari isoa vekkiä sekä kuhmuja ja mustelmia vähän siellä sun täällä. :)

Nii ja 4kg tippui paino. Ei kyllä mitään käryä miksi.

Helvetin hyvin onnistunut juhannus, mitä muistan. Pari isoa vekkiä sekä kuhmuja ja mustelmia vähän siellä sun täällä. :)

Nii ja 4kg tippui paino. Ei kyllä mitään käryä miksi.

Mullapas tuli kivat 4kg ylöspäin. Menee hetki kunnes saa taas nesteet normaaliin, lisäks tulipahan kerrankin tankattua hiilareitakin kunnolla :D

huhhui, kalajoella meni vitun lujaa... kerran meinas päästä tappeleen ja naisia oli ihan mukavasti messissä (ne blondit reetun keikalla edessä :kuola::kuola:).

kaiken kaikkiaan hieno juhannus...

Kaverin kotibileissä olin ja meno oli aika hurjaa, kuitenkaan mitään ei mennyt rikki :D Tuli siinä vähän myöhemmin otettua hieman vapaaottelumatsia trampoliinin päällä, vähän tuli nyrkkiä naamaan :lol2:

Kuka oikeesti käy vaalla jussin mässäilyn jälkeen? :D Mä en ainakaan uskalla. Pidin lupaukseni ja olin selvinpäin, mutta syötyä tulikin sitten kaiken sen juomatta jättämisen edestä. Hyvää oli, ei sillä ja treenikin kulki tänään taas ihan eri malliin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom