Juhannus 2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Weak
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kivaa juhannusta itse kullekin säädylle.

Jos joku tietää mitä muuta Oulussa voi jussina tehdä paitsi syödä kotona ja juoda ulkona, kertokoon mikäli vielä ehtii :)

Poikkeuksellisesti Stadissa.
Poikkeuksellisesti kotona.
Poikkeuksellisesti ajokunnossa.

Täytyy katsoa jos sitä vaikka kättärille eksyis jussina... ;)

Hei pojat kalajoelle jtn miittii? Lauantaina pakkis paitaa päälle. Mitään ideaa :) ? Vaikka kaikki tuhannen keitoissa onkin niin mitä väliä.

[Max] sanoi:
Hei pojat kalajoelle jtn miittii? Lauantaina pakkis paitaa päälle. Mitään ideaa :) ? Vaikka kaikki tuhannen keitoissa onkin niin mitä väliä.

Laittaisin, mutta minä köyhänä en ole sellaista vielä saanut hankittua...:down:

Kotosalla emon kanssa ja tuossa just äsken grillattiin ja jalkapalloa ja kohta nukkumaan....

Otin tuossa äsken jätkille kuvan kellarista, ku ne tiijusteli että miksen tenuttele... Sanoin vaan ettei huvita, reservissä ois kuitenkin pienen kännin ainekset :D

oho.. olpa se iso kuva, mutta ei jaksa pienentääkkään :D

kellari.JPG

samout sanoi:
kaveril pippalot ja sinne rillaa ja juopiskelee
Sama täällä. Alkuun näytti siltä että tulee ihan paska juhannus, mutta onneks kaverin porukat lähti mökille. :) Eli luvassa saunomista, grillausta ja tottakai :kippis1: .

Töitä, jee. Vedän treenit Hulkin orjallisuudella työpaikan salilla ja nostan tuplapalkat viikonlopun aikana 36 tunnin ajalta.

En oo näköjään ainoa viinan hamstraaja. Itselläni juomakokoelma vain painottuu tuonne Skotlantiin päin, ja eihän niin kalliita pulloja raaski korkata. NetVirginillä näkyy olevan jotain mystistä Kannabis-Vodkaa.

rafael sanoi:
Töitä, jee. Vedän treenit Hulkin orjallisuudella työpaikan salilla ja nostan tuplapalkat viikonlopun aikana 36 tunnin ajalta.

En oo näköjään ainoa viinan hamstraaja. Itselläni juomakokoelma vain painottuu tuonne Skotlantiin päin, ja eihän niin kalliita pulloja raaski korkata. NetVirginillä näkyy olevan jotain mystistä Kannabis-Vodkaa.

Joo se on prahasta ja siellä on niitä siemeniä pohjalla.. eli siinä kaikki miten se liittyy moiseen tuotteeseen :D

Net Virgin sanoi:
...kuva...

Hyvin sopii noi rypsäripullot joukkoon :D

Mä olen lähdössä huomenna mökkeilemään. Seurue vähän arveluttaa etukäteen mutta pikku hiljaa alkaa fiilikset nousta.

Kyllä eräskin sankari lukioaikoina raapi unikonsiemeniä sämpylän päältä ja istutti niitä ruukkuun. Siitä puutarhaprojektista ei jälkikäteen kuulunut mitään.

Tuosta hyllystä muuten savuisin maku ei suinkaan ole tuossa niin sanotussa skottiviski Long Johnissa, vaan tuossa Xtra-rypsiöljyssä. Hirveän makuista tavaraa, ihan kuin palanutta.

rafael sanoi:
Kyllä eräskin sankari lukioaikoina raapi unikonsiemeniä sämpylän päältä ja istutti niitä ruukkuun. Siitä puutarhaprojektista ei jälkikäteen kuulunut mitään.

Tuosta hyllystä muuten savuisin maku ei suinkaan ole tuossa niin sanotussa skottiviski Long Johnissa, vaan tuossa Xtra-rypsiöljyssä. Hirveän makuista tavaraa, ihan kuin palanutta.

Koirat ei oo kertaakaan valittanu, ku sitä lisätään niitten safkaan :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom