Juhannus 2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Weak
  • Aloitettu Aloitettu
Odysseus sanoi:
RMJ :kippis1:

Myös RMJ, tällä kertaa duunissa, ennen juhlimassa.

Laitetaan tähän samaan viel: onko tampereelta kukaa menos autol raumal? Tuli tohon omaan kärryyn vähän probleemaa :(

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
RMJ- 3 päivän keikka... hehe. Viimeks 2003, nyt on aika verestää muistoja.

Mökillä kaveriporukalla. Viikko sitten piti olla viisi lähtijää, mut nyt määrä on kasvanut jo yhdeksään. Vielä kerkee, vielä kerkee.. Mökkissä ei oo tarpeeks nukkumapaikkoja, joten mä plus ukko pannaan teltta pihalle ja nukutaan siellä. No eipä tonne nukkumaan lähdetäkään, eli alkoholia olis tarkotus ottaa perinteinen juhannussetti. Harmittaa, kun päästään vasta pe-aamuna matkaan..

Ilmeisesti meen vanhemmille ja siellä sit saunomista, hyvää ruokaa ja ehkä pari olutta kaverin tai parin kanssa...

Mökkeilemään :rock:. Hyvä kaveriporukka, paljon olutta, makkaraa ja piffejä. Mua ei kyllä jussina saa yhteenkään festariin tai kapakkaan. Ei vaikka maksettaisiin. Jussi on aina ollut meikäläiselle tällainen mökkijuhla. Teltassa tetsaamista ei enää edes jaksa :wanha:

Lähdetään pienellä porukalla tuonne Maaningan suuntaan emännän vanhempien kotiin. Grillataan ja juodaan pari päivää.... jos sataa niin katsotaan leffoja ja surffataan netissä ja juodaan.... Oikeastaan ihan hyvät odotukset juhannukselta vaikka yleensä jo tässä vaiheessa on viellä epäilevät fiilikset että mitähän tänä juhannuksena. Yleensä olen ollut töissä niin siksikin odottaa nyt jotain mukvampaa.

Rmj!!! :kippis1: :hyper: :D

Radalle.comin kamppeissa siellä pyörin, joten tulkaahan nykimään hameen helmasta jos satutte meidän pisteellä pyörähtään autoja ihailemassa :thumbs:

Perjantaina suunnataan Kalajoelle, lauantaina ajellaan kotiinpäin ja vain ollaan. Vähän kavereita, vähän kaksistaan olemista :haart:

edit. kirjoitushärö

RMJ jonne lähetään jo tänä iltana/yönä ja ränniki lähtee tänää jo päälle tos klo 18:00 aikoihin :kippis1:

Hyvää jussii sit vaa kaikille!:kippis1: :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom