Juhannus 2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Weak
  • Aloitettu Aloitettu
Vähän samaa settiä kuin vuosi sitten, eli mökkijuhannus! Tosin nyt alkaa vielä lomakin, eli ei tartte sunnuntaina ajella takas himaan.

Eli kuvio on seuraavansorttinen, järjestys vain voi olla mitä vain:

-Saunomista
-Iso kokko (kun vaan satas ees vähän)
-Rosvopaistia
-Grillaamista
-Olutta
-Toivottavasti auringonpaistetta
-Hengailua perheen ja etenkin oman pojan kanssa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juhannuksena kutsuu oma mökki (jo vuodesta 2005). Luvassa grillausta, kalastusta, olutta ja saunomista. Kasassa on hyvä kaveriporukka, siitä se lähtee...

Kumpa pääsiskin jonnekin esim. mökkeileen tai festareille..Mutta ei..Neljän seinän sisällä (ja vielä yksin kotosalla..)kaupunki juhannus selvinpäin ja silleen..Toivottavasti edes TV tarjoaa jotain viihdykettä..Kun tosiaan on tota vesi sadetta luvattu.Sali onneks perjantaina auki..

Ei mitään tekemistä koko jussina. Kaikki kaverit mökeillä, omilla kavereilleen ja ties missä. Yksin ollaan kotona ja varmaan nukun koko vitun juhlan.

kalajoelle lähden huomenna kavereiden kans ja varmaa vedän vintin pimeeksi 4 päivänä! järkeä no ei mutta missä on!

Huomen yönä pitäisi lähteä kalajoelle päin, perjantaina ja lauantaina viinaa naamariin. Ja sunnuntaina kotia :D

Kotona ollaan perheen kanssa, ku ei sit onnistunu mökkikaupat keväällä :(

Toisaalta, ainakin viimeset kymmenen juhannusta olen ihan omasta halusta viettäny kotona - pk-seutu rauhoittuu kummasti jussina to-su :)

Grillausta, pari olutta ja lasten kanssa ehkä fudista tms., mitäs sitä muuta kaipaa ?

Aamupäivällä maakellaritalkoita. Päälle kevyt juoksulenkki rantapolkuja pitkin. Illalla kalaan ja sen jälkeen grillailua, olutta ja (toivon mukaan) kevyttä hönöilyä hyvässä porukassa.

Pikkutunneilla sitten tikkuahventa ja viskikahvia nuotiolla.

Viime jussi oli kanssa eka juhannus 7 vuoteen kun en ole töissä..Eli toisaalta ihan mukava et vvoi vaan nauttia vapaa-ajasta just esimerkiksi mukavalla aamulenkillä..

Juu saa nähdä mitä tulee tehtyä, ei mökkiä, ei kavereita.

No löytyy se joku lammikko kalliossa asuvallekin sekä tietysti kerrostalon sauna.

Ihanne tilanne olisi tietysti kaveriporukassa, rakas ihminen vierellä ja sitä rataa, sekä tietysti mökki ympäristössä rannan tuntumassa, eli sitä perus settiä.

Mä olen täällä kauniissa Oulun kaupungissa enkä varmaan tee yhtään mitään. Tota kerrostalosaunalinjaa taitaa olla mullakin, sitte vähän olutta ja Ninwestä joku älytön piirakka. Rock!

Elsa sanoi:
Mä olen täällä kauniissa Oulun kaupungissa enkä varmaan tee yhtään mitään. Tota kerrostalosaunalinjaa taitaa olla mullakin, sitte vähän olutta ja Ninwestä joku älytön piirakka. Rock!

Ooh, Ninwe!! :haart:

SniffDaddy sanoi:
Ooh, Ninwe!! :haart:

Aye!! :D

Vähänkö odotan jo sitä kun saavat siihen viereen pykättyä sen paikan (Niinep taitaa sille nimeksi tulla) josta saa listalta ihan kunnon pihvejä sun muuta namia. :kuola: ja :haart:

Ninwe on vakio aina baarireissun päälle. Siitä on sitten tooosi lyhyt tassuttelu taksitolpalle. Muuten ekan kerran näin sen nimen aamulla pankkikorttikuitista. Ihmettelin ihan vaan, että tuliko nyt käytyä jossain thai-hieronnassa :)

Tänään viimeinen treeni, huomenna reissuun: lepäämään ja syömään äitylin jääkaappi tyhjäksi, ja jos vielä vähän valkoviiniä ja tummaa oluttakin saisin. Kaupunkikivaa ilman saunaavihtahyttysiäpaarmoja. Sitten takaisin ja eiku treenaamaan, ehkä jo maanantaina, viimeistään tiistaina.

Kaverin kans vuokrattiin mökki. Perjantaina olis lähtö :) Muijat mukaan hyvää ruokaa ja juomaa :kippis1: Enää huominen töitä :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom