Juhannuksena kuolevien määrästä lyödään vetoa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Reason
  • Aloitettu Aloitettu
Raven sanoi:
Parhaan ystäväsi lapset tms kuolee, niin sä menet vain nauramaan päin naamaa? Tai vaikka sun omat lapset/vaimoke.

Jos minä olen lyönyt vetoa 25:stä ja tiedän että tarkka luku on 20 siinä vaiheessa kun paras ystäväni perheineen lähtee rannasta omalle mökilleen, niin minä lyön kaverille eurokossun kouraan ja vedän salaa veneestä pohjatapin irti!!1!

Niin minä teen!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
reino sanoi:
Jos minä olen lyönyt vetoa 25:stä ja tiedän että tarkka luku on 20 siinä vaiheessa kun paras ystäväni perheineen lähtee rannasta omalle mökilleen, niin minä lyön kaverille eurokossun kouraan ja vedän salaa veneestä pohjatapin irti!!1!

Niin minä teen!
Voi voi. Eihän tälle saisi nauraa mutta.. :lol2:

training_day sanoi:
Tuskin kukaan veikkaajista toivoo kenenkään kuolevan, mutta fakta on se, että niin käy. Veikataanpa sitä sitten tai ei.

Jso veikataan jotain voittaakseen jonkun palkinnon, niin eikös siinä silloin toivota ihmisten kuolevan?

Raven sanoi:
Jso veikataan jotain voittaakseen jonkun palkinnon, niin eikös siinä silloin toivota ihmisten kuolevan?
Luulen et niitä kuolee ihan ilman tota veikkaustakin...

Et ilmeisesti harrasta mustaahuumoria ollenkaan.

kahlaajalintu sanoi:
Luulen et niitä kuolee ihan ilman tota veikkaustakin...

Ei tässä ollut kyse siitä kuoleeko vai ei ja kuinka paljon. Training day sanoi, että tuskin kukaan ei toivo kenenkään kuolevan.
Mun mielestä siinä kyllä vain toivotaan ihmisten kuolevan, jos osallistutaan johonkin jossa voi jotain voittaa. Eiköhän jokainenhan tai ainakin suurin osa halua sen kisan silloin voittaa ja näinollen toivoo ilmoittamansa määrän ihmisiä kuolevan.

Voihan sen ottaa niinkin että toivoo ettei kuolisi TÄMÄN ENEMPÄÄ.. Viime liputuspäivänä tuli mieleen et lower the flags, ensi liputuspäivänä, joka on jussi. Kyllä niitä idiootteja riittää, ite olin viittä vaille täs männäviikolla mennä kertoon kahelle about 19v jätkälle jotka lähti pelastusveneellä souteleen kännissä viinakassin kanssa, et mä melki nään niiden kuolinilmotukset lehdessä pikku-uutisena..

Ja kaiken mitä tekee ei tarvitse aikaansaada suoraa tyydytystä. Kuolema on ihan luonnollinen juttu, kaikki mikä syntyy, elää ja myös kuolee. Ehkä se on vain tämän kiertokulun kipein asia, mutta totta yhtä kaikki.

Kyllä tosta voi oman avauksensa heittää. Juodaanhan sitä suruunkin. :jahas:

Raven sanoi:
Minun mielestä ei. Jokainen tietää sen surullisen faktan, että joka ikinen juhannus kuolee ihmisiä niin vesillä kuin muuallakin. mun mielestä tässä on kyse siitä, että yksinkertaisesti veikataan tämän vuoden lukemat. Kyllä niitä porukka arvuuttelee tyyliin "montakohan mahtaa hukkua tänä vuonna", tässä on nyt erotuksena se kossupullo.

Raven sanoi:
Ei tässä ollut kyse siitä kuoleeko vai ei ja kuinka paljon. Training day sanoi, että tuskin kukaan ei toivo kenenkään kuolevan.
Mun mielestä siinä kyllä vain toivotaan ihmisten kuolevan, jos osallistutaan johonkin jossa voi jotain voittaa. Eiköhän jokainenhan tai ainakin suurin osa halua sen kisan silloin voittaa ja näinollen toivoo ilmoittamansa määrän ihmisiä kuolevan.

Taidan sitten ola aika kylmä paskiainen kun "toivon" ihmisten kuolevan. Ei siinä muuta auta kun todeta se.
En vaan jaksa itkeä jokaisen perään joka kuolee. En itkenyt konginkankaan bussiturman jälkeen enkä sytytelly kynttilöitä. Meitä on tällä pallolla 6 miljardia ihmistä, että kyllä meitä tänne riittää vaikka pari poistuukin.
Harvennetaanhan sitä metsääkin....

P.S hukkuneita 16kpl jussina

Raven sanoi:
Voi nyt helvetti. Jos mä jotain veikkaisin, niin veikkaisin vain veikkaamisen takia, en edes toivoisi voittavani. Jos voittaisin, niin hyvä niin. Mutta jos olisin veikannut vaikkapa 20 kuollutta, ja todellinen luku on 19, en todellakaan alkaisi poraamaan että olis nyt yksi vielä mennyt. Ja edelleen, vaikka joku toivoisikin että hänen veikkauksensa osuu oikeaan, se ei muuta sitä miten monta ihmistä tulee kuolemaan.

Juhannuksen bodycount on ollut jo pitkään useammankin irkkikanavan vuotuinen vedonlyöntikohde. Nyt näyttää ilmat sen verta lupaavilta, että menee varmaan pelkät hukkuneet tämän vuoden puolella.

Suomalaiset ovat tyhmiä (ihan kuin kaikki muutkin), ja erityisesti tämä näkyy juhlapäivinä; vappu, juhannus, uusivuosi. Vedetään niin paljon kuin ikinä pystytään, mitä ikinä vedetäänkään. Ettei vain vahingossakaan jäisi vaille siitä pienestä nautinnon mahdollisuudesta, joka saattaisi olla. Sitten itketään kun lähdettiinkin ilman liivejä järvelle eikä se eiffel-tornitemppu onnistunutkaan ihan kun piti avata kalja siinä samalla, vene keikahti kumoon ja uimataito olikin vähän ruostunut siitä 10v takaisesta kerrasta kun sitä viimeeksi harjoitettiin.

En näe mitään syytä olla olla olematta julma ja lyömättä vetoa taas tänäkin juhannuksena.

Kukkahattutädit vauhdissa taas. Johan tota on veikattu niin kauan kun mä jaksan muistaa. Eli ei loppujen lopuksi kovin pitkään :>

kahlaajalintu sanoi:
Taidan sitten ola aika kylmä paskiainen kun "toivon" ihmisten kuolevan. Ei siinä muuta auta kun todeta se.
En vaan jaksa itkeä jokaisen perään joka kuolee. En itkenyt konginkankaan bussiturman jälkeen enkä sytytelly kynttilöitä. Meitä on tällä pallolla 6 miljardia ihmistä, että kyllä meitä tänne riittää vaikka pari poistuukin.
Harvennetaanhan sitä metsääkin....

P.S hukkuneita 16kpl jussina

Useimmilla voi mielipiteet hieman muuttua, jos ollaan kaveriporukassa veikkailtu kuolemia ja sitten yksi siitä porukasta poistuu joukosta. Ja onpas sitten joku siitä porukasta vielä arvannut bodycountin oikein..
Luulen kyllä useimmilla mielipiteiden muuttuvan sen jälkeen... Olkoonkin vaikka asialle ei olisi voinut yhtään mitään.. No ehkä teihin se ei vaikuttaisi mitenkään.

Helppo sitä on ulkopuolisena olla välinpitämätön. Eipä muakaan pahemmin hetkauttanut bussiturmat, tsunamit jne.. Siellä kun ei tuttuja ollut.

Miettikää nyt kaikki jotka moralisoi ja spekuloi tätäkin tyhjänpäivästä asiaa. Olette tyhmiä ja minä naurahdan teille ivallisesti. Toi on ihan tavallista keltaisen lehdistön journalismia. Nostetaan joku turhanpäivänen juttu keskustelunaiheeksi jotta lehti myy. Sitten ihmiset luulee että asialla on oikeasti jotain merkitystä kun se lukee lehdessä. Tähän maailma on mehnyt että joku juoppo paskalehden toimittaja määrittelee mitä pakkotoistollakin puhutaan.

Tääkin juttu. Ohan se nyt ihan selvä että ainakin kakskytä vuotta toi on ollut ihan yleinen huumorilla vedetty vedonlyönnin aihe.

Voi kamalaa, voi hirveää, kauhistus että voidaan lyödä ihmishengistä vetoa...

:lol2: ja 12. Darwinismi on kovassa vedossa juhannuksena.

Ps. Mistä kaupasta voin ostaa halvimmalla kukkia hattuuni?

Yhtä moraalitonta on pelata räiskintä pelejä kuin veikata juhannuksena kuolevien määrää. Kummassakaan et voi vaikuttaa todellisuuteen.

Turhaa tiukkapipoisten kukkahattutätien itkemistä.

Nyt tulee mustajuhannus!!! 54 kuollutta (sis. liikennekuolemat, hukkumiset ja tapot.)!! :curs:

Itse ostan veneilyliivit ennen juhannusta, mutta kännissä kuitenkin vesille. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom