No w..u, veikkaan että 25 menee manan majoille. Jos oon ite se 25:s niin sitäkin parempi, olinpahan oikeassa s...a! :lol2:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Anna tulla vaan. Olis kiva kuitenkin saada se sunkin pointtis selville. Mahdatko tarkoittaa sitä, miltä musta tuntuisi jos olisin mennyt voittamaan vedon johon on sisältynyt jonkun läheiseni kuolema? Ja mitä pullolle sen jälkeen tekisin?Raven sanoi:Edit: Ei mitään sittenkään. Et aivan ymmärrä mitä tarkoitan.. Mutta antaa sitten jeesusteluiden olla.
blackie sanoi:Mua vaan ihmetyttää että mitä tyydytystä ihminen siitä saa kun osallistuu tähän veikkaukseen..kossupullon? hyvän mielen? iloa muuten köyhään elämään?
kahlaajalintu sanoi:Jos jotain vaan kiinnostaisin niin ihan hyvin voisin laittaa vedon lyönnin omasta kuolemastai ja voittajalle kossu pullo. Mulle on ainaki ihan yks ja hailee veikkaisko siitä joku vai ei.
kahlaajalintu sanoi:EI varmaan mitään kummempaa: Tuo jotain erilaista arkeen sen työn ja muun olemisen lisäksi.
Jos jotain vaan kiinnostaisin niin ihan hyvin voisin laittaa vedon lyönnin omasta kuolemastai ja voittajalle kossu pullo. Mulle on ainaki ihan yks ja hailee veikkaisko siitä joku vai ei. Joskus kuolen kuitenki, hyvä et voin olla ees jollain tapaa muiden ilona ja piristyksenä.
Sekä tossa nyt on sitten niin kauheeta että kysymys on kuolemasta?? Sehän on mitö luonnollisin asia, samaan tapaan kuin syöminen, juominen, lisääntyminen.
Ei muute vois vöhempää kiinnostaa :D Joskus se on aika kuitenki lähteä ja en kuitenkaaan sitte jää sitä muistelemaan että kuolinko nuorena vai vanhana.tokkopaisto sanoi:...älä älä, ettei tuu järjestetty lopputulos :jahas:
blackie sanoi:Mulle aivan sama veikkaako joku, mutta itse en tunne saavani siitä mitään sisältöä lisää elämääni.
Syöminen, juominen, lisääntyminen jne. tuotta yleensä mielihyvää, kuolema ei toivottavasti kovin monellle. Vaikka se yhtä luonnollinen asia onkin.
kahlaajalintu sanoi:Ei muute vois vöhempää kiinnostaa :D Joskus se on aika kuitenki lähteä ja en kuitenkaaan sitte jää sitä muistelemaan että kuolinko nuorena vai vanhana.
Joo niin onki :D Eri asia on jos mulla olis lapsia, sitten kiinnostas. Niin pitkään kun ei olle velvotteita tai sitoumuksia mihinkään suuntaan niin en jaksa ressata tollasia asioita millään tapaa.Pien Pirulaine sanoi:Siulla on ainakin tuo elämänasenne kohdallaan :thumbs:
Monet veikkaa tota varmaan veikkaamisen takia, ei sen takia että nyt veikataan kuolemasta. En itsekään saa veikkaamisesta mitään sisältöä elämälleni, enkä aio nytkään veikata mitään. En edes muista milloin olisin viimeksi lyönyt vetoa jostain. Ei vaan oo mun juttuni. Mutta sama se mulle on mitä muut tekee, on aihena sitten mikä vaan.blackie sanoi:Mulle aivan sama veikkaako joku, mutta itse en tunne saavani siitä mitään sisältöä lisää elämääni.
Syöminen, juominen, lisääntyminen jne. tuotta yleensä mielihyvää, kuolema ei toivottavasti kovin monellle. Vaikka se yhtä luonnollinen asia onkin.
kahlaajalintu sanoi:Joo niin onki :D Eri asia on jos mulla olis lapsia, sitten kiinnostas. Niin pitkään kun ei olle velvotteita tai sitoumuksia mihinkään suuntaan niin en jaksa ressata tollasia asioita millään tapaa.
kahlaajalintu sanoi:Eli siis jos se asia on paha tai tuottaa mielipahaa niin pitää vaan ummistaa silmät ja olla puhumatta siitä???
Hei, tehdäänkin veikkaus iltiksen herutuslööpistä juhannuksen jälkeen! Mun arvaus: "Murheellinen juhannus, xx kuollutta!!1!"training_day sanoi:No, noita tilastoja on jussin jälkeen kuitenkin kaikki tiedotusvälineet täynnä, joten se on loppupeleissä aivan sama onko joku lyönyt niistä vetoa tai ei.
Täysin samaa mieltä.training_day sanoi:No, noita tilastoja on jussin jälkeen kuitenkin kaikki tiedotusvälineet täynnä, joten se on loppupeleissä aivan sama onko joku lyönyt niistä vetoa tai ei.
Tämä pitäisi ilmeisesti ymmärtää niin, että hukkumis- yms. tilastot kelpaava vauhdittamaan iltapäivälehtien myyntiä, mutta samalla on täysin moraalitonta veikata, että miten tulee käymään.
Tuskin kukaan veikkaajista toivoo kenenkään kuolevan, mutta fakta on se, että niin käy. Veikataanpa sitä sitten tai ei.