Jouluna uudet enkat ja kunnon bulkit!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nahka
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
40
Kuinka monella on tapana vetää kunnon "perinteiset" joulubulkit ?

Ite syön ainakin niin vitusti jouluna! :kuola:
Tavotteena saada läskiä semmoset 5kg.
78->83-85.

Joulu on vuoden parasta aikaa! Reenit kulkee ja saa nukkua kunnolla ja syödä runsaasti. Kehityksessäkin tulee kunnon piikki! Ainakin viimejouluna :evil:

Mites teillä onko muilla jotain tavotteita jouluksi ?

ps. kirjottelin näin humalatilassa mutta kiinostaa tietää miten muilla toi joulun vietto menee ? Onko bulkki kun ruokaa on paljon pöydässä ? Onko siistiä kun/jos lunta maassa niin kiva mennä salille paukkupakkasesta :) Mielestäni joulu ja alku talvi on parasta reeni aikaa.

Lahjapaketit auki ja salille nostamaan ennätyksiä ! :love:

Itellä ois tarkotus nostaa penkistä huimat 110kg jouluaattona!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Totta kikkelissä vedetään bulkkia kun on kinkkua ja lohta ja kalkkunaa ja laatikoita pöydät notkollaan! Se toimii just siksi kanssa koska sitä ahmimista kestää sen viikon jonka jälkeen ne jouluruoat alkaa jo kyllästyttää. Se on aina pari kiloa mitä paino nousee sen viikon aikana. Tosin se myös tippuu yhtä nopeasti..

Ainiin ja perhekaljaa perkeleesti! :kippis1:

Nahka sanoi:
Kuinka monella on tapana vetää kunnon "perinteiset" joulubulkit ?
Ite syön ainakin niin vitusti jouluna! :kuola:
Tavotteena saada läskiä semmoset 5kg.
78->83-85.
En mä ymmärrä mitä järkeä on joulun alla ottaa 5 kg lisää läskiä? Mä ainakin haluan saada 5 kg lisää lihasta eikä läskiä. Mua naurattaa aina nää ihmiset jotka käy salilla ja sanoo, että ne on saanu 5 kg lisää massaa. Yleensä kun ne sanoo massaa, niin ne tarkottaa läskiä eikä lihasta. Onko bodauksessa tai voimanostossa nyt oikeestaan siitä läskistä kyse? Eikö ennemmin tarkoitus ole saada lihasmassaa/voimaa enemmän ilman turhaa läskin keräämistä.
Oletko todellakin tyytyväinen jos saat painon nousemaan 5 kg läskin avulla? Minä en ainakaan. En mä ainakaan kehu kavereilleni, että olen saanut 5 kg läskiä lisää!

jeppe82 sanoi:
En mä ymmärrä mitä järkeä on joulun alla ottaa 5 kg lisää läskiä? Mä ainakin haluan saada 5 kg lisää lihasta eikä läskiä. !
no voi perkele, jos joulun aikana paino nousee sen 5kiloa nin ei se lihaksena tuu vaikka kuin sitä haluaisi piste

No enpä sanonut että on tavoite saada 5kiloo lihasta... vaan sanoin sen niinkun se on eli 5kiloo läskiä :) no mutta kyllä se siitä pikkuhiljaa sitten palaa pois. Tarttuu lihat muutenkin paremmin kun on vähän ylimäärästä ja syö kunnolla plussalla. Joulu on bulkin aikaa!

edit. ohos kello on monta... huomasni juuri että olen kännipäissäni typonnut topikin :curs:

jeppe82 sanoi:
... Mä ainakin haluan saada 5 kg lisää lihasta eikä läskiä. Mua naurattaa aina nää ihmiset jotka käy salilla ja sanoo, että ne on saanu 5 kg lisää massaa...

Ja mua naurattaa aina nää ihmiset jotka kasvaa ihan vitusti ja tietty pysyy homokireenä siinä samalla ja yleensä ne niin tekeekin, omasta mielestään...
hoh hoijaa :david:

Mutta asiaan: Jouluna pitää vetää ruokaa niin että naama repeää, koska se on osa koko joulu-ideaa. Viime jouluna kolmen viikon mätön jälkeen oli painoa lisää yli 6 kiloo ja niistä tietty suurin osa lähti heti pois, mut oli hienoa... :joulu3: = :kuola:

jeppe82 sanoi:
Oletko todellakin tyytyväinen jos saat painon nousemaan 5 kg läskin avulla? Minä en ainakaan. En mä ainakaan kehu kavereilleni, että olen saanut 5 kg läskiä lisää!

Rasvaa tahi lihasta, mä oon aina enemmän kun tyytyväinen kun vaakalukema nousee, kunhan ei synny pötsiä. ;)

Eri asia ehkä niillä joilla rasvaa on jo luonnostaan enemmän tai vähemmän..

Onko tuollaisesta muutaman paivan rajusta syomisesta hyotya vuoden kehitykseen? Kannattaisiko aina valilla ottaa bulkkiviikonloppuja, tassa on viela aikaa jouluun melko paljon.

Itse olen ollut melko pitkaan tallaisella puoli-bulkilla, syon paljon ja lisaan syomista kunnes alkaa tulemaan rasvaa. Sitten vahennan hieman ruokailua jotta tuo turhan lisaantyminen vahenisi. Kun rasvan vaheneminen on alkanut niin seuraavaksi kokeilen taas nostaa hieman ruokailua kunnes rasvaa alkaa keraantya.

Tuossa turhassa rasvan keraamisessa en nae kauheasti jarkea, natuilla lihakset palavat tehokkaasti samalla kun polttaa rasvaa. Tai ainakin tuntuu silta, koska lihaksien ymparilla on ollut suuri rasvakertyma, jonka sulaminen kadottaa samalla nakyvat lihakset.

Bulkki tuntuu olevan syksylla kova sana, siita on sitten kiva alkaa helmikuusta kiristelemaan kohti kesaa.

ironchef sanoi:
Ja mua naurattaa aina nää ihmiset jotka kasvaa ihan vitusti ja tietty pysyy homokireenä siinä samalla ja yleensä ne niin tekeekin, omasta mielestään...
hoh hoijaa :david:

Mutta asiaan: Jouluna pitää vetää ruokaa niin että naama repeää, koska se on osa koko joulu-ideaa. Viime jouluna kolmen viikon mätön jälkeen oli painoa lisää yli 6 kiloo ja niistä tietty suurin osa lähti heti pois, mut oli hienoa... :joulu3: = :kuola:

Samoja asioita olen ihmetellyt minäkin.

Ja jouluna pitää vetää hyvää sapuskaa niinpaljon kun mieli tekee. Tekee varmasti vaan hyvää vetää kunnon sikabulkki-idealla se joulu. Ja jos vähän tulee rasvaa niin antaa tulla vaan. Alkuvuodesta sitten taas diettiä.

Tomi sanoi:
Jouluun on vielä 3 kk. :joulu4:

Kyllä mä ainakin jos lasken päiviä......NOT!

Oikeesti joulussa ei ole mitään muuta hyvää kun pari ylimäärästä palkallista vapaapäivää ja RUOKA! Salikin perkele kiinni silloin.

eikö ole parempi ottaa tavoitteita jouluksi.. eli se 5kg lisää lihaa ennen joulua. x) eipäs pojat asuta mielikuvitusmaailmoissa. :D

Ensinnäkin, joulu on paskaa aikaa. Koita nyt siinä sitten laskea ravinto-arvoja kun koko suku pakottaa syömään kinkkua, rosollia ja suklaata, aivan tuhottomia määriä. Läskikshän tuo menee koko homma.

turre101 sanoi:
Rasvaa tahi lihasta, mä oon aina enemmän kun tyytyväinen kun vaakalukema nousee, kunhan ei synny pötsiä. ;)

Eri asia ehkä niillä joilla rasvaa on jo luonnostaan enemmän tai vähemmän..

Aivan! Tämä oli se idea. Itselläni ei ainakaan näy 5kg:n "lihotus" oikeastaan missään. Hieman tulee paksuutta mahamakkaraan.

omppo sanoi:
Ensinnäkin, joulu on paskaa aikaa. Koita nyt siinä sitten laskea ravinto-arvoja kun koko suku pakottaa syömään kinkkua, rosollia ja suklaata, aivan tuhottomia määriä. Läskikshän tuo menee koko homma.
Älä laske... Karkista voi karsia, mutta kinkkua mahaan vaan niin perkeleesti...

Nyt juksaat. Jos kerran vuodessa bulkataan niin se jouluna! Muutenkin varmasti ihan hyvä asia hommata hieman läskejä kun intti alkaa heti 2005 alussa.

Nahka sanoi:
Nyt juksaat. Jos kerran vuodessa bulkataan niin se jouluna! Muutenkin varmasti ihan hyvä asia hommata hieman läskejä kun intti alkaa heti 2005 alussa.
Ihan kun siellä intisssä ei sitä läskiä sais aikaseks tehokkaasti. Siis alkuun, todella tehokkaasti, järjestelmä hoitaa. Jaksat sitten paremmin puolustaa maata kun vähän lihot ja muuten kuihdut. :)

Eilen juuri kaveri väitti että laihdun alokas aikana 5-8kg. Olin eri mieltä. Ja sanottiin muistaakseni vielä että ei ole järkeä ottaa jauhoja mukaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom