Joululahjavinkkejä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ren
  • Aloitettu Aloitettu

Ren

Aloitetaanpa ajoissa kun monet varmaan alkaa jo kohtapuolin suuntaamaan joululahjaostoksille. Tänne siis kaikki vinkkitoiveet ja lahjavinkit.

Mun pitäisi löytää tyttöystävälle joululahja, mutta ideat on nyt vähän tiukassa. Jotain kaulakorua olen alustavasti ajatellut, mutta en ole aivan varma. Tyttöystävä vähän vihjasi, että ei saisi olla mitään kallista, eli lahja pitäisi olla luokassa 30-70€. Seksilelut yms. pikkutuhma on pois laskuista koska lahjan pitäisi olla sellainen, että pikkulasten ja tyttöystävän vanhempien mielenrauha ei järkkyisi kun on lahjan avaamisen aika.

Auttakaa miestä mäessä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos tyttöystäväsi pittää lukemisesta, niin osta Nora Robertsin uusin kirja Revontulet. Mun ystäväpiirissä ja työpaikalla ei ainakaan oo ainuttakaan naista, joka ei pitäisi Nora Robertsin romaaneista.

Sundae sanoi:
Jos tyttöystäväsi pittää lukemisesta, niin osta Nora Robertsin uusin kirja Revontulet. Mun ystäväpiirissä ja työpaikalla ei ainakaan oo ainuttakaan naista, joka ei pitäisi Nora Robertsin romaaneista.
Onkohan toi englanninkielinen nimi Northern Lights? Tyttöystävä ei puhu juurikaan muuta kieltä kuin englantia, niin siksi pitäisi saada englanninkielisenä toi ja pikaisella googletuksella anto tommosta tulokseksi.

Ren sanoi:
Onkohan toi englanninkielinen nimi Northern Lights? Tyttöystävä ei puhu juurikaan muuta kieltä kuin englantia, niin siksi pitäisi saada englanninkielisenä toi ja pikaisella googletuksella anto tommosta tulokseksi.

Juurikin se!

Kannattaa ostaa jotain hyödyllistä ja yleiskäyttöistä sälää, joita voit hyödyntää myös itse: leffoja, subbari, 101-osainen työkalusetti...

SniffDaddy sanoi:
Kannattaa ostaa jotain hyödyllistä ja yleiskäyttöistä sälää, joita voit hyödyntää myös itse: leffoja, subbari, 101-osainen työkalusetti...

Taisinpa juuri viime vuonna samanlaisessa tredissä kertoa entisestä luokkakaverista, joka osti tyttöystävälleen joululahjaksi kovon jonka sitte jälkeenpäin asensi omaan tietokoneeseensa..:hyper: :lol2: Niin, että muistakaa aina ajatella lähimmäistä kun lahjaa olette ostamassa..:love:

Ostin eilen itselleni "joululahjaksi" videotykin, vaimo kysyi että oliko toi sun joululahja, sanoin että vaikka. Ostimme sitten myös eteiseen komerot kun tuota remppaa teemme ja sanoin että nuo komerot on sitten vaikka sulle :lol2:

No vitsi vitsinä mutta tarina on tosi, kun vaan keksisi jotain kivaa lahjaksi...

Kait sitä emännälle taas perinteisiä kirjoja, muutama uusi kalevalakoru ja ehkä jotain pörröstä ja lämmintä ja sitten joku sellanen kiva ylläri ;)

Edit: ja joka jouluinen lahjakortti vapaavalintaiseen hoitolaitokseen (komboina hierontaa ja naama, jalka tms. hoitoja)

Itse ostin eukolle joululahjaksi uuden näytönohjaimen ja vesijäähysetin, joka tietenkin tulee omaan tietokoneeseeni, mutta osoitettuna hänelle. Luultavasti on todella iloinen :D

Tietenkin myös:

-Suklaata
-Vaatteita
-Koruja
-Hajuja

Ja yksi jokin erikoinen ja erityinen, juuri hänelle omistettu tuote/palvelu, jolla on hänelle suurta merkitystä! Se voi olla ihan mikä vain, riippuu kumppanista kenelle lahjaa ostaa.

Itellä on kyll niin mehukas idea. Ajattelin hankkia tytölle iPodin johon kaiverran jotain söpöö ( sisältyy hintaan). Sit laitan valmiiksi 365 biisiä ( yks jokaselle päivällä ku oon INTISSÄ) Luuletteko et uppoais ;)

Sen lisäks sit tietysti jotain tollasia normi juttuja :)

L0b0 sanoi:
Ja yksi jokin erikoinen ja erityinen, juuri hänelle omistettu tuote/palvelu, jolla on hänelle suurta merkitystä! Se voi olla ihan mikä vain, riippuu kumppanista kenelle lahjaa ostaa.
No hemmetti....Enpä tullut ajatelleeksi, mutta tyttöystävän autossa on jarrulevyt vähän huonona, eli ostan lahjakortin lähimpään huoltopaikkaan.

hyvä thread vaikka koko kerpeleen joulu on hanusrista :kakka: (ruokaa lukuunottamatta).

Pitäisi kummitytölle ja pojalle löytää jotain ja mä olen aivan onneton kiertelemään kauppoja. Jos ekasta kaupasta 15min sisään ei löydy mitään niin sitten jää ostamatta tai sitten tulee ostettua mitä sattuu.

muksut on vajaa 1,5v ja rahaa käytössä ~50/kakara. vinkkejä kiitos :)

Teemu85 sanoi:
Itellä on kyll niin mehukas idea. Ajattelin hankkia tytölle iPodin johon kaiverran jotain söpöö ( sisältyy hintaan). Sit laitan valmiiksi 365 biisiä ( yks jokaselle päivällä ku oon INTISSÄ) Luuletteko et uppoais ;)

:offtopic:

Joo.. paa jotain hitaita jne.. niin emäntäs voi kuunnella niitä sitten jonkun Armandon kanssa sillä välin ku oot viikot poissa.. :jahas:

ps. :piis:

Kysykää mitä se tyttöystävä haluaa lahjaksi niin ei tartte miettiä. Paskat sen mikään yllätys tartte olla, opettaa heti alussa että täältä tippuu vain käytännöllisiä ja tarpeeseen tulevia lahjoja. :D

Ren sanoi:
No hemmetti....Enpä tullut ajatelleeksi, mutta tyttöystävän autossa on jarrulevyt vähän huonona, eli ostan lahjakortin lähimpään huoltopaikkaan.

Tyttöystäväsi arvostaisi sitä suuresti!

Kaiverretut korut (kaulakorut, sormukset jne) on yks kestosuosikki myöskin!

L0b0 sanoi:
Tietenkin myös:

-Suklaata
-Vaatteita
-Koruja
-Hajuja

Toivottavasti en saa joululahjaksi yhtäkään näistä :D Suklaasta en erityisemmin välitä, vaatteeni haluan valita itse ja koruja en juuri käytä kuten en myöskään hajuvesiä.

Koruissa, parfyymeissa yms. - kuten myös kirjoissa ja levyissä - on aina se ongelma, että mikäli ei ole täysin varma vastaaottajan mausta, voi mennä todella pahasti pieleen. Mutta mikäli tällaista vaaraa ei ole, niin asia kunnossa :thumbs:

Teemu85 sanoi:

Jaa jätkä meinaa hankkia ylipalvelusta heti alkuunsa;)

Mä ostin toissa jouluna emännälle akkuporakoneen. :D Se on kuulemma paras lahja mitä on koskaan keneltäkään saanut. Käyttöäkin on paljon kun emäntä koko ajan purkaa ja kasaa hyllyjä jne. sisustusta muuttaessa.

Tuli jo jossain aiemmassa tredissä vinkiteltyä, mutta kerrataanpa. Eli kun vaellatte niiden tyttöjenne kanssa kaupoissa niin pitäkää aina korvat auki. Naisillahan on aina tapana päivitellä kaikkea "ihanaa" ja samalla hypistellä niitä. Painatte vaan mieleen tuollaisia asioita ja myöhemmin on helppo nakki käydä shoppaamassa nuo rojut kun on synttäreiden/joulujen/vuosipäivien aika. Tulee vielä ekstrakrediitit tyttöystävältä kun se huomaa että olet tosiaan kuunnellut sitä edes joskus.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom