- ghd:n suoristusrauta
- Icepeakin toppatakki (ite olin valinnu)
- muumitavaraa pyyhkeestä lusikoihin ja Nomination palaan
- mummon tekemän seinävaatteen + villasukat ja vanutetut lapaset
- Aasiakas ei ole koskaan oikeassa -kirja
- Nykynaisen niksit -kirja
- suklaata ja muuta pientä
Parhaat lahjat tuli jo hieman ennen joulua, eli 6000€ edestä ruostumatonta terästä, alumiinia ja titaania, sekä taotussa että cnc-koneistetussa muodossa. Tosin nämä piti itse kustantaa, pukki ei olisi ehkä suhtaunut kovin suopeasti tuohon toivelistaan.
Sain rahua, mikä lämmittää köyhän mieltä. Olivat keränneet sukulaissedät kolehtia. Myös karkkia tuli sekä loota proteiinipatukoita ja sehän se vasta mieltä lämmittääkin! Ai mahoton. Tietokone ja kaiuttimet siihen ovat vasta matkalla, mutta lisättäköön listaan myös. Sitten vielä sponsorointia treenivaatteisiin sekä ProMarkereita (Herraisä!:wtf joita opettelen vasta käyttämään. Saan sitten kuvalliseen blogiin värejäkin, ettei tarvitse aina mustavalkoista tehdä. Innostuin lahjaksi saaduista värikynistä näin paljon viimeksi toistakymmenta vuotta sitten. Myös lakanoita antoivat revittyjen ja sotkettujen tilalle sekä sukat. Olikohan siinä kaikki? Olenpas ollut kerrassaan loistotyyppi tänä vuonna.
- Mä tahdon pölynimurin, sellaisen langattoman, en omista vielä minkäänlaista.
- Rahaa
Ja sitten mulla on niinkin typerä toive kuin tahtoisin ihastua ja rakastua johonkin ihanaan poikaan pitkästä aikaa. Vai onkohan tämä parempi uudenvuodentoive?