Joululahjasi

En saanut mitään lahjoja.Tänään ostin ittelleni lahjaks Chris Rean uuden tupla CDn Still so far to go...The best of Chris Rea

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
- ghd:n suoristusrauta
- Icepeakin toppatakki (ite olin valinnu)
- muumitavaraa pyyhkeestä lusikoihin ja Nomination palaan
- mummon tekemän seinävaatteen + villasukat ja vanutetut lapaset
- Aasiakas ei ole koskaan oikeassa -kirja
- Nykynaisen niksit -kirja
- suklaata ja muuta pientä

-Villasukat
-Vedenkeittimen...wtf?
-Punaviiniä...WTF?

Parhaat lahjat tuli jo hieman ennen joulua, eli 6000€ edestä ruostumatonta terästä, alumiinia ja titaania, sekä taotussa että cnc-koneistetussa muodossa. Tosin nämä piti itse kustantaa, pukki ei olisi ehkä suhtaunut kovin suopeasti tuohon toivelistaan.

-Sikarihumidori (jesh!)
-Lampaannahkaset tohvelit
-Viinamitta
-Simpson boksi
-Viivi&Wagner kirja
-Karkkia
-Sälää

-Painonnostovyö (Duken sellanen musta)
-farkut ja pari paitaa
-parit kalsarit
-dödöä ja suihkugeeliä
-rahaa 100€
-pari arpaa (EI MITÄÄN!)
-karkkia pari kiloa. (karkkilakko päällä, saatanan sukulaaset)

Sain rahua, mikä lämmittää köyhän mieltä. Olivat keränneet sukulaissedät kolehtia. Myös karkkia tuli sekä loota proteiinipatukoita ja sehän se vasta mieltä lämmittääkin! Ai mahoton. Tietokone ja kaiuttimet siihen ovat vasta matkalla, mutta lisättäköön listaan myös. Sitten vielä sponsorointia treenivaatteisiin sekä ProMarkereita (Herraisä!:wtf:) joita opettelen vasta käyttämään. Saan sitten kuvalliseen blogiin värejäkin, ettei tarvitse aina mustavalkoista tehdä. Innostuin lahjaksi saaduista värikynistä näin paljon viimeksi toistakymmenta vuotta sitten. Myös lakanoita antoivat revittyjen ja sotkettujen tilalle sekä sukat. Olikohan siinä kaikki? Olenpas ollut kerrassaan loistotyyppi tänä vuonna.

On aika tämäkin ottaa esille naftaliinista. Sain sitten tämän joulun ekan (?) lahjan, posti kiikutti paidan jossa lukee Rekkamimmi. :rolleyes:

Aisssaatana:hyper:

Tänään posti toi kauniisti paketoituna tämän DVD-boxin:
Smokey-And-The-Bandit-Trilogy-%5BDVD%5D.jpg

Moon ollu näköjään tosi kiltisti:D

- Mä tahdon pölynimurin, sellaisen langattoman, en omista vielä minkäänlaista.
- Rahaa

Ja sitten mulla on niinkin typerä toive kuin tahtoisin ihastua ja rakastua johonkin ihanaan poikaan pitkästä aikaa. Vai onkohan tämä parempi uudenvuodentoive?

Porukat anto rahaa tatuointia varten nii ei tarvinnu pulittaa itse koko summaa, ihan kiva ku olisin muuten ollu ihan persauki :D

Emännältä jo ennakkoa tuli.

- Veden kestävää paperia, Rite in the rain.
- Avaruuskynä, toimii +200, -50, painottomassa tilassa, kaikissa asennoissa, lentokonealumiinia.

- Ite ostin uudet työkengät itselleni.

Jouluna tulee kuulemma lisää :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom