Joululahjasi

Ei aatto ole vielä! Ei niitä saa etukäteen availla :D Mäkin sain porukoilta 300e rahaa jolla voin ostaa jtn erityisesti mieluista. Ostavat omine päin sitten muita lahjoja. Mut en mä niitä vielä avaa. Malttia nyt lapsukaiset! Lahjoista voi kirjoitella vasta perjantaina ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Saapas! :D

Saapas! :D

NÖYYYY! Mitään ei avata ennen aattoa. Eikä aattonakaan ennen klo 17 (mieluiten klo 18)! Nii kerta! Paitsi mä saan avata aattona aamulla koska mulla on sillo nimipäivät, mutta vaan mun nimpparilahjat!

NÖYYYY! Mitään ei avata ennen aattoa. Eikä aattonakaan ennen klo 17 (mieluiten klo 18)! Nii kerta! Paitsi mä saan avata aattona aamulla koska mulla on sillo nimipäivät, mutta vaan mun nimpparilahjat!

Älä yritä! Epistä toi tommonen "mä saan kun mulla on nimpparit"-tsysteemi! :D Tuli yks paketti, ilman lahjapaperia, joten ei sitä voi tietää onko se joululahja vai mikä ja tottakai mä avaan sen. Njäh. :rolleyes: ;)

Älä yritä! Epistä toi tommonen "mä saan kun mulla on nimpparit"-tsysteemi! :D Tuli yks paketti, ilman lahjapaperia, joten ei sitä voi tietää onko se joululahja vai mikä ja tottakai mä avaan sen. Njäh. :rolleyes: ;)

Haa! Jäit kiinni valheesta! "Tuli paketti ilman lahjapaperia", "avasin sen". Eli siis oli se jossain paketissa! Nii kerta! Nyt annat niiden pakettien olla aattoon asti, oli sitten joulukääreissä tai ei. Prkl kuriton sanonko mikä!

Mä sain sukkia. Katoin kristallipallosta. Aika pitkälle sama lahja kun viime jouluna.

Mäki sain/saan sukkia. Ja kirjoja! Ja kosmetiikkaa. Katoin myös kristallipallosta.

Haa! Jäit kiinni valheesta! "Tuli paketti ilman lahjapaperia", "avasin sen". Eli siis oli se jossain paketissa! Nii kerta! Nyt annat niiden pakettien olla aattoon asti, oli sitten joulukääreissä tai ei. Prkl kuriton sanonko mikä!

No shit??? Eiköhän suurin osa mistä tahansa tuotteista myydä jonkinlaisissa paketeissa :confused:

Minä en saa tänäkään jouluna mitään, olen kai ollut tuhma poika.

No shit??? Eiköhän suurin osa mistä tahansa tuotteista myydä jonkinlaisissa paketeissa :confused:

Minä en saa tänäkään jouluna mitään, olen kai ollut tuhma poika.

Älä nyt ala heti puolustaan T-Byrdiä! :lol2: Saat sä jotain... oon aika varma... Tai luulen. Ja jos et muuta niin lämmintä joulumieltä ja tiedän ainakin yhden keltä! (Ja se en ole minä) :)

veikkaisin että joku ostaa mulle kumminkin vaatteita joissa on jotain ankkalinnan sankareita. Mulla on siitä kivat sukulaiset että ne on aina ostamassa jotain jouluna, mutta olen luultavasti se vittumaisin sukulainen kun mun vastaus on yleensä "emmä tiiä" "en oikeen tarttee mitään". Tosin eno on siitä mukava että se ei koskaan kysy mitä haluisi mutta jotain se ostaa ja yleensä se on joku sellanen lahja mikä on vielä ihan käyttökelpoinen ja hyödyllinen.

Heh, itse sain sogin taittoveitsen. :) Naruleikkurilla, erittäin kätevä kun kalastusta harrastan ahkerasti aina kun mahdollista.

Ei aatto ole vielä! Ei niitä saa etukäteen availla :D Mäkin sain porukoilta 300e rahaa jolla voin ostaa jtn erityisesti mieluista. Ostavat omine päin sitten muita lahjoja. Mut en mä niitä vielä avaa. Malttia nyt lapsukaiset! Lahjoista voi kirjoitella vasta perjantaina ;)
Mitä helvettiä? 31-v ikää mittarissa ja 300 euroa rahaa vanhemmilta?
Itse nautin siitä suuntauksesta minun suvussa/perheessä ettei enää lahjoja toisille aikuisille ostella. Vain niille alle 18-vuotialle ostetaan, niin pääsee nauttiin rauhassa joulusta.

Itse nautin siitä suuntauksesta minun suvussa/perheessä ettei enää lahjoja toisille aikuisille ostella. Vain niille alle 18-vuotialle ostetaan, niin pääsee nauttiin rauhassa joulusta.

Even joululahjalistahan on aina legendaarinen :D

Ostin itselleni laser-printterin joululahjaksi, nyt pääsee nauttimaan väritulosteista :D

No mitä helvettiä? Mitä mun iällä on asian kanssa tekemistä? Äitikin toivoi joululahjoja ja kertoi mitä haluaisi, ja se on sentään jo 58v, ilmeisesti sen ei ois pitäny saada joululahjoja enää 40 vuoteen? :lol2:

Olen äitini ainoa lapsi ja isäpuolella ei ole koskaan omaa lasta ollutkaan, eli onkos se 300e joululahjarahaksi annettuna jotenkin suhteeton summa? Minua rakastavat eivätkä hirveesti lahjoja muuten osta kuin toisilleen (jtn joulukukkaa ja viinipulloa ja muuta pientä ystävilleen toki). Tuolla rahalla on tarkoitus että ostan sellaisia asioita mitä todellakin jouluna haluan lahjaksi, siis jotain tiettyjä asioita ettei porukoiden tarvi lähteä ympäriinsä niiden lahjojen perässä juoksemaan ja etsimään (asuvat nykyään maalla). Tuon lisäksi ostavat sitten itse mulle muita joululahjoja mitä yllätykseksi haluavat antaa. Perinteisesti mä olen esim käynyt ostamassa omat kirjani ja hajuvedet/vaatteet ja jotkut kalliimmat korut/laukut/lompakot tai mahdolliset dvd:t porukoiden puolesta. Helpottaa aika paljon toimintaa... Saa sitä mitä haluaa ja vanhempien ei tarvi hiki hatussa ryntäillä jouluruuhkissa viikkotolkulla sitätätäjatuota metsästämässä.

Meillä nautitaan joulusta ruoan, yhdessäolon ja rauhaisan nautiskelun ohella myös lahjojen antamisen ja saamisen ilolla.

Even joululahjalistahan on aina legendaarinen :D

Joo... Joskus mennyt hieman "överiksikin" mutta koskaan ei ole ollut mitään turhaa, kaikki tarpeellista/ihanaa. Tänä vuonna tulee olemaan hiljaisempaa, mutta eiköhän niitä lahjoja ihan kivasti tule kuitenkin, vähintäänkin omiin tarpeisiin riittävästi :)

Nimeomaa! 18->

Aina kun tullaan jostain sukulaisten luota syömästä (klo 12) avataan paketit, ei pysty oottaa. ;)

Aina kun tullaan jostain sukulaisten luota syömästä (klo 12) avataan paketit, ei pysty oottaa. ;)

Syömästä... klo 12...? Siis niiku joulupuuroa ym oletan? Eihän jouluillallista ehkä ihan aamupäivällä/päivällä vielä vedetä? :D Ei jukoliste... Tuohon aikaan julistetaan vasta joulurauhakin.

Nyt odotatte iltaan niin kuin aikuiset. Nautitte asianmukaisesta kynttiläillallisesta sitten kun pimenee, ja sen jälkeen rauhoitutte. Ihme venkoilua ja jouluperinteiden raiskaamista, stna! :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom