Joululahjasi

Boksereita x 6
Pari t-paitaa
Shortsit
Aluslakanan
Marimekon patalaput + uunikintaat
Marimekon mukeja
Digitaalisen valokuvakehyksen (jota en ikimaailmassa olisi itse hankkinut)
Pari paistokasaria
Paistinpannu
Fingerporisarjiksen (tuli ihan puun takaa, mutsi antoi)
Suklaarasia x 6
Mustaherukkaglögiä
Digitaalisen keittöajastimen
Antti Tuurin Taivaanraapijat (en oikeastaan lue kirjoja, entisetkin on vielä lukematta :nolo:)
Hilfigerin dödö
Joku toinen dödö
Intimately Beckham Night tuoksu (ehkä homointa mitä olen koskaan saanut:D)
Teeman tarjoiluastia
Muistikortinlukija
Lukuvalon
Torkkupeiton (ainoa lahja mitä toivoin)
Vihreitäkuulia
Samsung gt-s5233s puhelimen
+ jotain muuta mitä en muista

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Innolla odottelen EvilEven listaa...
Missä Iivili?
Niin minäkin. :D On varmasti taas kaksi sivua pitkä. ;)

Umm... :nolo:

Ajattelin olla listailematta mutta kun noin innostunutta kiinnostusta löytyy niin ok :D

Päinvastoin yleistä diipadaapaa "mitään en toivonut" niin mä kyllä toivoin (lista ei ollut kovin montaa sataa A4:sta pienimmällä fonttikoolla), ja sainkin kaiken mitä halusin ja paljon extraa. Latelen jtn ulkomuistista:

Escadan Ocean Lounge edt, Salvador Dalin Dalissime suihkugeeli, Lacosten Love Of Pink lahjapakkaus (edt + suihkugeeli + vartalovoide), Adidaksen Fruity Rhythm edt + 2 x 200ml suihkugeeli + deodorant, GOSH VIP for Dolls deodorant, Lancomen deodorant, Dermosil vartalosuihke + kasvosuihke + eye wrinkle gel + huulikiilto + peitevärisetti, Clinique luomiväri + ripsiväri + huulikiilto, Body Shop kookos suihkugeeli + huulibalsami, kampaamotuotteita, Malu Wilzin stressi-ihon kasvovoide + kasvonaamio, Schollin jalkojenhoitotuotteita iso lahjakassillinen, O.P.I:n kaksi kimallekynsilakkaa toinen musta ja toinen hopea + metallinhohtoinen rannelaukku.

Hopeinen leveä niittiranneke, kaksi "timanttiranneketta" toinen kirkas toinen savunharmaa/v.pun hohtoinen, upeat Fossilin hopeiset korvakorut, kummitädin (kultaseppä) tekemät hopeiset korvikset + sormus + saman sarjan näyttävä juhlapukuun sopiva kaulakoru mustilla kivillä.

Musta ja hopea hileitä täynnä oleva palmikkomainen joustava hiuspanta, mustahopeita + hileisiä hiuslenkkejä paketti, musta + pinkki leveät kankaiset hiuspannat.

Polvipituiset mustat neulotut villasukat, mustat "rasvavillan" oloiset tossumaiset villasukat, mustat normaalit villasukat, mustat hanskat joissa ei sormia vaan sellainen pörröreunus ja glitterkuvio, hopeamusta kaulahuivi, musta korsetti + pikkarit, kahdet erilaiset pikkarit satiiniset timanttikoristeilla + pitsilliset, kahdet erilaiset mustavalkoiset naisten hempeät babydoll-yöasut, musta niittityylinen vetoketjullinen patellavyö (vai mikä se on mikä tulee tissien alle).

Violetit pörrösukat, violetti/musta kaulahuivi, violetti/musta kuvioisia sukkia.

Pinkit tumput, pinkki/musta kaulahuivi, pinkki/musta kuvioisia sukkia, pinkki lompakko, vaaleanpunainen/pinkki samettinen teetetty oloasu (housut + korkeakauluksinen takki).

Musta hikeä poistava treenipaita, JanSportin mustaharmaa ruudullinen iso treenikassi, mustat salihanskat, Adidaksen hopea juomapullo.

Robin Cook kirja, Patricia Cornwell kirja, Stephen King kirja, Juha Vuorinen kirja.

Muumin mustavalkoiset tyynyliinat, Finnlaysonin mustat kylpypyyhkeet, Mexxin mustaharmaat isot kylpypyyhkeet, Mexxin käsipyyhkeet 4kpl, Marimekon patalappu + isoja servettejä, 2 x mustaharmaat keittiöpyyhkeet jotka ommeltu uuninkahvassa pidettäviksi, paistinpannu + lasta.

After Eight-pussi suklaata, Pandan juhlapöydän konvehteja.

En muista tästä nopeasti muuta mutta eiköhän tossakin nyt ihan sopivasti ole...

Tossahan on lahjoja vaikka pienelle kylälle.

No mussa on Naista pienelle kylälle ;)

Kuka listaa seuraavan? Voi olla että kalpenee tuon rinnalla. ;)

Heh... Joo. Monen mielestä varmaan ihan överit ja eihän tämä kai mikään kilpailu ole... :)

Mun mielestä joulu ei perustu PELKILLE lahjoille, vaan ennen kaikkea tunnelmaan, hyvään yhdessäoloon, ruokiin jne. Mutta myönnän sen etten ole koskaan vastustanut joulun "kaupallisuutta", koska en oikeastaan pidä sitä edes sellaisena. Ostan läheisilleni lahjoja rakkauden takia, ja siksi että nautin siitä kun annan asioita joista he ilahtuvat, oli se sitten tavaraa tahi elämyksiä tms, ja sama sitten loogisesti toimii myös toisinpäin. (Ja ennen kuin joku kuittaa että lahjoja pitäisi ostaa muutenkin kuin jouluna, niin häh häh hää, minä ostan lahjoja ja ilahdutan läheisiäni satunnaisesti ympäri vuottakin) ;)

BTW: entinensalimies sai aika hemmetisti lahjoja myöskin :D

Digitaalisen valokuvakehyksen (jota en ikimaailmassa olisi itse hankkinut)

Mä ehkä oisin voinut haluta tuollaisen, kaverilla oli liikkeessään ja se oli aika kiva!

Antti Tuurin Taivaanraapijat (en oikeastaan lue kirjoja, entisetkin on vielä lukematta :nolo:)

Mä luin että Antti Tuiskun :lol2: Olin hetken että :wtf: heh... No mut nyt alat lukemaan!

Hirvee lista :D Ei jäänyt kyllä arvailujen varaan tuo värimaailma että mitä sun vaatteissas yms. jutuissa näkee.. Ja taispa sukulaisesi/kaverisi kans tietää ku sellasia ostivat :D Oli pakko googlata toi patellavyö, ei ollukkaa ihan semmonen mitä kuvittelin :S

Hahaa, arvasin! :D

Voimistelurenkaat (toivoin)
Painoliivi + siihen yht. 10kg painoja (toivoin)
MSM:ää 1kg (toivoin, siskolta, kun kerta myykin sitä)
hengittävä kerrasto
lahjakortti Turun kaupunginteatteriin
Monika Fagerholmin 2 viimeisintä (toivoin), Täällä pohjantähden alla -trilogia + yksi muu kirja
shottilasisetti upotettuna kelopuuhun
isän äidin isän äidin kutoma rohdinpellavainen pyyheliina, isän äidin itse kirjaimillaan nimikirjaimilla vuodelta ö. Siis jostain 1800-luvulta..
Pewter Haugrudin hopeiset(?) ottimet, kaiverruksena *isän äidin nimi* 24.12.1978
+ niin paljon vanhoja huonekaluja kuin farmariin ja peräkärryyn mahtui.:D Suurimmalla osalla myös tunnearvoa, oikeen kiva. (Ja kukaan ei ole kuollut, jos jollekin tuli mieleen..:lol2:)

Sain kaiken mitä toivoin ja vähän muutakin, ei voi valittaa.:)

edit. Even lista oli kyllä taas vaikuttava:D

Ennakko-odotuksista huolimatta sain yhteisen joulun lasten ja ex-vaimon kanssa.

Teran ulkoinen kovalevy
Economist-lehden vuosikerta
pellillinen itse tehtyä kermafudgea
itse säilöttyjä oliiveja
suklaata

Aika jees.

Hirvee lista :D Ei jäänyt kyllä arvailujen varaan tuo värimaailma että mitä sun vaatteissas yms. jutuissa näkee.. Ja taispa sukulaisesi/kaverisi kans tietää ku sellasia ostivat :D Oli pakko googlata toi patellavyö, ei ollukkaa ihan semmonen mitä kuvittelin :S

Mitäs sitten kuvittelit tuosta vyöstä, enkö kuvaillut sen hyvin? :)

Hahaa, arvasin! :D

:nolo:

MSM:ää 1kg (toivoin, siskolta, kun kerta myykin sitä)
isän äidin isän äidin kutoma rohdinpellavainen pyyheliina, isän äidin itse kirjaimillaan nimikirjaimilla vuodelta ö. Siis jostain 1800-luvulta..
Pewter Haugrudin hopeiset(?) ottimet, kaiverruksena *isän äidin nimi* 24.12.1978
edit. Even lista oli kyllä taas vaikuttava:D

Mitä on MSM? Nuo käytetyt jutut joilla tunnearvoa on ihan huippuja, itsekin sellaisia saanut aina välillä (useimmiten syntymäpäivinä, kolmekymppisillä etenkin!)

Ennakko-odotuksista huolimatta sain yhteisen joulun lasten ja ex-vaimon kanssa.

Tuolla varmaan onkin eniten arvoa :)

pellillinen itse tehtyä kermafudgea
Aika jees.

Nam... parhautta :kuola: Itsetehdyt herkut on kyllä tosi ihania lahjana... vaivaa, ja erilaista settiä kuin kaupasta ostetuilla!

ohhoh mikä lista :D Toisaalta, kyllä mäkin ostaisin, jossei olis rahasta yhtään kiinni.

Sain jotain pelejä, rahaa, vaatteita ja namii

ohhoh mikä lista :D Toisaalta, kyllä mäkin ostaisin, jossei olis rahasta yhtään kiinni.

Sain jotain pelejä, rahaa, vaatteita ja namii

Se että saa paljon lahjoja ei välttämättä liity rahaan mitenkään. Ostin itsekin paljon lahjoja mutta ei mulla menny kovin montaa sataa euroa... Ja joulu nyt on joulu. Köyhempinä aikoinakin mä säästin jouluun tai taioin vähemmällä rahalla jouluiloa, eli ei se oo rahasta kiinni :)

Mitä on MSM? Nuo käytetyt jutut joilla tunnearvoa on ihan huippuja, itsekin sellaisia saanut aina välillä (useimmiten syntymäpäivinä, kolmekymppisillä etenkin!)
Se on tätä: http://www.satulasoppi.net/epages/satulasoppi.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/satulasoppi/Products/L1010

Sisko siis myy tuota myös hevosille, mutta suurin osa ostajista on urheilijoita ym. jotka ostaa sitä omaan käyttöön. On vähän halvempaa irtojauheena kuin jotkut ihmisille tehdyt pikku pillerit. En ole vielä kokeillut mille maistuu, voi kuulema olla pahaa.:D

- Rakkaassa seurassa vietetty joulu
- Aivan mahtava ja notkuva joulupöytä
- Garmin nuvo 1200-navigaattori
- Giorgio Armanin Acqua di Gio-lahjapakkaus
- Kirja: Kolmannen Valtakunnan Salaisuus
- Uudet salihanskat
- T-paita
- Daim-karkkia
- 10 euron ravintolalahjakortti
- 70 euroa käteistä

Lisäksi jos vanhat perinteet pitää kutinsa, saan vielä lahjakortin vaatekauppaan 100-200e ja pari finnkinon leffalippua. Päivittelen tänne illalla kun menen käymään porukoiden luona.

Tosi tyytyväinen olen. Varsinkin navigaattori oli makea yllätys appivanhemmilta.

-Robin cookin kirja
-Adidaksen rhytm suihkugeeli ja hajuvesi
-joku vihree hajuvesi halpis
-kauneudenhoitosetti jossa oli harjaa, hammastahnaa, kasvonaamioita, suihkugeelejä, ymym
-karkkia jota en edes syö mutta sain silti hirveen määrän
-herkkukori jossa oli suolakeksejä, limua, karkkia, sipsiä, patonkeja, tomaattitonnikalaa, energiajuomaa ym
-huivi
-semmone joku kynttilä koristehässäkkä
-aterin setti
-seinäkello
-kännykkä
-2 glögi mukia
-pyykkikori
-ompelukone
-rahaa 170e
-new york taulu
-ja jottai muutaki jota en muista.

Latest posts