Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kultaiset ja lasiset koristeet tuli tänä vuonna eli pidättäydyn vain yhdessä väriteemassa.

Salomaa sanoi:VOI MUNA TOTA KUUSTA JA LAHJOJA!
MissEvilEye elää amerikkalaista unelmaa...
TRENT sanoi:Mitä helvettiä...Kuka noi kaikki lahjat saa?

Snoopie sanoi:Oho kun on iso määrä lahjoja. Paljonkohan rahaa uponnut noihin?:joulu6:
:haart:
Mitään ihanampaa ei olekaan kuin ostaa kaikkea muille ja myöskin siis teoin osoittaa sitä rakkautta, ei vain sanomalla niin. [Ja toki on ihanaa itsekin saada lahjoja].

MissEvilEve sanoi:Budjettini joululahjoihin on yleensä n. 500-700e. ....
Ja itse olen sitä mieltä että jos rahaa olisi tosi paljon ostaisin jopa tuhansilla euroilla lahjoja rakkaimmilleni koska suurin ilo minkä voin saada on antamisen ilo :itku::haart:
Mitään ihanampaa ei olekaan kuin ostaa kaikkea muille ja myöskin siis teoin osoittaa sitä rakkautta, ei vain sanomalla niin. [Ja toki on ihanaa itsekin saada lahjoja].
Tähän lisäisin sen tosiaan ettei itselleni ole tärkeää lahjojen rahallinen arvo vaan lähinnä se että lahja on saajalleen mieluinen, oli se sitten vaikka se 1e lahja, joten köyhimpinä opiskelu ym aikoinakin olen aina saanut ostettua ihan kivasti niitä paketteja. Toisista ehkä tärkeämpää on antaa vaikka vain 1 lahja kunhan se on kallis mutta mielestäni antamisen ilo ja raha eivät käy käsikädessä.
ja
olo. Ja joillekin ihmisille tuntuu olevan niin kovin vaikea keksiä lahjoja, joten siitä voi tulla vähän pakkopulla.. Tähän mennessä kuitenkin joka Joulu olen onnistunut hommata lahjoja, joista saaja on pitänyt. Tärkeintä on se lämmin ajatus kuitenkin! :joulu6:
. Todennäköisesti olen 26. päivään asti Mansessa, ja sitten täytyy 27. pv ainakin tulla käväsemään Helsingissä lääkärissä ja kirjaimellisesti PT:n syynissä (täytyy pysyä ruodussa eikä possutella... joulunakaan (:itku: ). Ja jos duunia ei ilmenny ni takas Tampereelle viä uudeks vuodeks.