Hyvät lahjat ja hyvää ruokaa. Tosin tuli syötyä suklaata marmeladia liikaa ja nyt on vähän ähky olo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kinkkua omnomnom
Mä ehkä jopa kauemmin jo :D Yleensä en pidä joulusta yhtään, mut eka vapaa joulu 5-6 vuoteen ja oon ihan täpinöissäni. Ihana ollut suunnitella jotain sellaista mitä ei oo aikaisemmin voinut ees aatella ja luulen tästä tulevan juuri niin huikea joulu kuin vain voi ikinä toivoaOon jostain syystä odottanut joulua jo varmaan kuukauden ihan innoissani. Vielä pitäis muutama viikko jaksaa
Kaikista parasta se on kuitenkin just suoraan uunista tulleena...Joulukinkku on herkullista. En muuten possua syö, mutta jouluna tuntuu ettei mikään riitä. Syön sitä helposti kellon ympärikin, erilaisten kotitekoisten sinappien ja joululeivän kanssa. En onneksi vielä ole alkanut odottamaan joulukinkkua.
Kaikista parasta se on kuitenkin just suoraan uunista tulleena...
Voin jo melkein tuntea sen tuoksunIhan parasta! Kinkun valvojaiset yöllä ja sitten suoraan uunista tulleesta kinkusta ensimmäiset siivut
Lahjojen ostaminen on haastavaa, mut sit ku löytää täydellisen lahjan ja paketoi sen ni tulee aina sellainen mahtava fiilis. Tulis jo joulu :hyvä:Muistan kun pienempänä tuijotin uunia ja odotin maistiaisia. Sinapin tekoaika alkaa olemaan jo käsillä. Taidan tehdä tällä kertaa kolmea eri sinappia. Itselle voisi tehdä hunajaisen version.
Oon aika hyvässä vaiheessa, kun mulla on jo yksi pakettikin käärittynä. Saa nyt nähdä miten hyvissä ajoin saan hankittua muut lahjat. Aina tulee kiirus.