Joulufanitus, jo vuodesta 2005

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joulu on hyvä tekosyy mättää ruokaa naama punasena ja ryypätä kuin mielipuoli, ilman että aiheuttaa pahennusta! Oispa joka päivä joulu.

Omnom, ruoka on kyllä jouluna hyvää. Paino ei oo noussu, mutta on tullut kyllä huolella mätettyä kaikkea. Ilmeisesti kuitenkaan jouluruuat ei ole kovin terveellisiä eikä kuitupitoisia, kun paska on kuin betonia ja äskeisellä juoksulenkillä nousi sinapinmaku suuhun ja meinasi kuolema korjata.:lol2:

Hiiahoi! Joulu on jo kohta! Ensin tosin synttärit, mutta ei se mitään.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
:dance: Jee! Tosin en jaksa vielä alkaa hehkuttamaan. Pitää vaan kirjottaa tänne, kun vituttaa noi vittuuntujat!

Fanitan joulua ihan sen takia, että vittuuntuneita vituttais vielä enemmän. Ja totta kai myös piparin takia.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä olen kyllä alkanut epäillä, että mun jouluvitutus oli sidoksissa entisiin asuinympäristöihin ja -tilanteisiin. Nyt vois melkein jo laittaakin vähän jotain. Pieni kuusi parvekkeelle?

Kinkkua omnomnom :kuola:

Tuotakaan en ole muuten tajunnut; kinkun fanitusta. Onhan se siis hyvää laatikoiden kanssa, sinapilla ja vaikka joululimpun päällä, mutta se on kuitenkin vaan maustamatonta sikaa, aika kuivaa sellaista. Vai onkohan meillä ollut vääränlaisia tai huonosti paistettuja kinkkuja aina? Tänä vuonna aion kyllä olla tiiviisti mukana paisto-operaatiossa ja maistaa sitä lämpimänä, en meinaan muista olenko koskaan niin tehnyt.

Oon jostain syystä odottanut joulua jo varmaan kuukauden ihan innoissani. Vielä pitäis muutama viikko jaksaa
Mä ehkä jopa kauemmin jo :D Yleensä en pidä joulusta yhtään, mut eka vapaa joulu 5-6 vuoteen ja oon ihan täpinöissäni. Ihana ollut suunnitella jotain sellaista mitä ei oo aikaisemmin voinut ees aatella ja luulen tästä tulevan juuri niin huikea joulu kuin vain voi ikinä toivoa :)

Joulukinkku on herkullista. En muuten possua syö, mutta jouluna tuntuu ettei mikään riitä. Syön sitä helposti kellon ympärikin, erilaisten kotitekoisten sinappien ja joululeivän kanssa. En onneksi vielä ole alkanut odottamaan joulukinkkua.

Joulukinkku on herkullista. En muuten possua syö, mutta jouluna tuntuu ettei mikään riitä. Syön sitä helposti kellon ympärikin, erilaisten kotitekoisten sinappien ja joululeivän kanssa. En onneksi vielä ole alkanut odottamaan joulukinkkua.
Kaikista parasta se on kuitenkin just suoraan uunista tulleena... :kuola:

Muistan kun pienempänä tuijotin uunia ja odotin maistiaisia. Sinapin tekoaika alkaa olemaan jo käsillä. Taidan tehdä tällä kertaa kolmea eri sinappia. Itselle voisi tehdä hunajaisen version.
Oon aika hyvässä vaiheessa, kun mulla on jo yksi pakettikin käärittynä. Saa nyt nähdä miten hyvissä ajoin saan hankittua muut lahjat. Aina tulee kiirus.

Muistan kun pienempänä tuijotin uunia ja odotin maistiaisia. Sinapin tekoaika alkaa olemaan jo käsillä. Taidan tehdä tällä kertaa kolmea eri sinappia. Itselle voisi tehdä hunajaisen version.
Oon aika hyvässä vaiheessa, kun mulla on jo yksi pakettikin käärittynä. Saa nyt nähdä miten hyvissä ajoin saan hankittua muut lahjat. Aina tulee kiirus.
Lahjojen ostaminen on haastavaa, mut sit ku löytää täydellisen lahjan ja paketoi sen ni tulee aina sellainen mahtava fiilis. Tulis jo joulu :hyvä:

Suositut

Back
Ylös Bottom