Joulufanitus, jo vuodesta 2005

Onpas hyvä joulu tiedossa. Oon porukoilla ja sovittiin, että hoidan kaikki jouluvalmistelut ja mässyt oman mieleni mukaan koko porukalle. Ei oo tiedossa rosollia, kamalan hajuisia laatikoita, sikaa eikä jouluhössötystä. Hirvenpaisti paistuu uunissa, iso kasa herkkuja odottelee jo syömistä ja siivottu on sen verran kuin mua huvitti. Lahjoja ei aikuisten kesken vaihdeta, mut kummipojalle ja kavereiden lapsille toki pääsin viemään monen lelukauppareissun jälkeen. Aattoillan voisi sitten vaikka iloisesti mutustella vihreitä kuulia, niin pysyy mieli iloisena. Muutama tunti toki töitä tiedossa aattona, mut ei haittaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kohta unta palloo, sitte herätys aamulla, paukitaa äiteelle eka joulupuurot nassuu, sit vois kävästä joulureenit vetäsee, sitte takasi joulusaunaa, sitte sitä nannaa taas mahan täydeltä!! ja kaikki veljet koolla eli kiroilua, vittuilua ja nälvimistä hyvässä hengessä :D

h0h0 nyt on lahjat paketoitu.

Mä vielä hieman pyörittelen paketteja... Ja mietin josko sitä huomenna vielä jotain juoksis kahvitauolla... :lol2:

Kyllä se joulu vaan on mukava. Lapsuus on elämän parasta aikaa ja joulusta se tulee mieleen koska kakruna joulu oli koko vuoden kohokohta. Ärsyttää kun tuntuu olevan niin muodissa joulun vihaaminen :(

Kyllä se joulu vaan on mukava. Lapsuus on elämän parasta aikaa ja joulusta se tulee mieleen koska kakruna joulu oli koko vuoden kohokohta. Ärsyttää kun tuntuu olevan niin muodissa joulun vihaaminen :(

Itsestäni tuntuu kanssa siltä että on jotenkin "cool" vastustaa joulua. Tosin tätä itse näen pääasiassa vaan netissä, muutoin mun tuttavapiiri on vähintäänkin neutraalilla asenteella liikenteessä, ja suurin osa tykkää joulusta (jotkut kuten minä jopa rakastaa joulua).

Itse tulin just töihin, onneksi vain klo 13 asti. Meille on täällä kaakaota, glögiä, pipareita, suklaata, suolaisia snackseja. Ehkä täytyy kohta jotain maistella :) Joululaulut soi radiossa ja mulla palaa kynttilät punaisissa tuikkukupeissa työpisteellä :joulu6:

Itsestäni tuntuu kanssa siltä että on jotenkin "cool" vastustaa joulua. Tosin tätä itse näen pääasiassa vaan netissä, muutoin mun tuttavapiiri on vähintäänkin neutraalilla asenteella liikenteessä, ja suurin osa tykkää joulusta (jotkut kuten minä jopa rakastaa joulua).

Itse tulin just töihin, onneksi vain klo 13 asti. Meille on täällä kaakaota, glögiä, pipareita, suklaata, suolaisia snackseja. Ehkä täytyy kohta jotain maistella :) Joululaulut soi radiossa ja mulla palaa kynttilät punaisissa tuikkukupeissa työpisteellä :joulu6:
Mä taasen kuuntelen kyllästymiseen asti "joulu on kaupallista paskaa" narinaa. Sitten kuitenkin ollaan suut messingillä joulupöydässä kun saadaan kinkkua ja lopuksi se vaimon kiva paketti lämmittää mieltä mukavasti, mutta asenteesta ei tingitä. Joulu, se se vasta kaupallista paskaa onkin...

Itse asiassa jos tänään joku suvusta aloittaa tuon laulun illanvieton aikana, niin saa kuusi uuden koristeen.

^ Haha :D

Joo... Ehkä ne on samoja ihmisiä mitkä valittaa kaikesta muustakin? Joku geenivirhe vissiin ;)

Enpä tiiä mihin kuuluu vai kuuluuko ylipäänsä, mut hyvät joulut kaikille teille pakkislaisille ja lahjaksi toivon erittäin maistuvia ja tuloksekkaita reenaus hetkiä vuodelle 2011!

E: Ja olisin kiitollinen jos tätä viestiä ei poistettais, niiku jokaista aikasempaa mitä oon kirjottanu..Ei se nimi miestä pahenna:haart:

^ No eihän tuota ole syytä poistaa :) Hyvää joulua vaan sinullekin!

Joulu vitutus trediin jo kirjoitettu mutta oli kiva katsoa kun veljen muksut näki pukin ja oli hyvää kinkkua että ei vituta enään joulu ja ohikinhan se on jo.

Ekaa kertaa tuli vietettyä joulua äidin ja miehensä kanssa joiden perheeseen kuuluu 4-vuotias lapsi ja pari muuta lasta miehen vanhasta suhteesta. Oli se kyllä ilo katsoa 4-vuotiaan siskon ilmeitä kun paketteja jaeltiin ja se tietämättömyys siitä mistä paketit olivat tulleet. Itselle lahjoja ei tullut kuin ne tavalliset pehmeät paketit mutta eipä se haitannut koska tiesin oman äidin rahatilanteen oleva mitä on. Joulu on parasta aikaa kyllä viettää aikaa lähimmäisten kanssa. Ihan sama vaikka kukaan ei koskaan ostaisi yhtään lahjaa kuhan aina pystyisi perheen kanssa joulun viettämään.

Aatto meni hienosti sapuskat oli huippuja ja muksut iloisia lahjoista. Nyt joulun parasta aamupalaa, eli kahvi, kinkkuruis-, sekä kinkkulimppuleipiä. Yöllä tuli napsittua kinkkua reilusti ja pari olutta kyytipojaks. Fiilis on kyllä ihan katossa.
Hienoa pelata muksujen kanssa Trivial pursuit lasten versiota, ku ei tiiä mihinkään vastauksia ja muksut melkeen kaikkiin. Sit niil on hauskaa, ku vastailee mitä sattuu. Melkein kaikki kysymykset liittyy uusiin disney leffoihin, joista ei oo paljon hajua. :)

Mummu ja pappa kävi eilen syömässä jouluruokaa ja muutenkin sai vähän istua ja viettää aikaa. Tänään teen vähä kaverikierrosta ja käyn mm. kummipojan luona. Poika oli toivonu pinkkiä sählymailaa :D mutta sopivan kokosta sellasta ei löytyny. Ostin hienon oman kokoisensa ja sit pari pinkkiä sählypalloo. Katotaa mitä jätkä tykkää. Aika hauskaa oli muuten illalla ku ostin porukoille sellasen päävispilän, millä höplätään päänahkaa. Sitä sit porukalla vatkattiin toistemme päitä. Hyi helvete miten hölmön tuntonen laitos :D Joulu on kivaa aikaa. Oon aina tykänny.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom