Joulufanitus, jo vuodesta 2005

Jouluna vedellään sitä mikä on hyvää?
Hampurilaisia ja kebabbia kera kolmos oluen!
No tietysti jos siitä haluaa tehdä jouluisemman niin hampurilaisten väliin voi laittaa vähän kanelia ja kebab vois olla poronlihasta ja olut voisi olla jouluolutta... :lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Asensin lauantaina joulukuusen ja muistin miten vittumaista hommaa se on. Aivan perseestä nysvätä niitä valoja kuusen oksille ja imuroida kämppää 6h sen jälkeen kaikesta paskasta. Ei olisi paskempaan päivään voinut synttärit osua..

Asensin lauantaina joulukuusen ja muistin miten vittumaista hommaa se on. Aivan perseestä nysvätä niitä valoja kuusen oksille ja imuroida kämppää 6h sen jälkeen kaikesta paskasta. Ei olisi paskempaan päivään voinut synttärit osua..

Aidon kuusen huono puoli on tuo jumalaton variseminen... Ja niitä neulasia löytyy mitä kummallisimmista paikoista ympäri vuoden :D

Onhan se silti tunnelmaltaan paras, tuoksukin ihana. Ole tyytyväinen vaan :joulu8:

Kuvia kaipailen edelleen. Missä ihmisten kaikki ihanat jouluräpsyt piileskelevät?

Siinäpä yksi, pipareita tuli leivottua pari päivää sitten. Jouluinen sika ja enkeli joraavat joulun kunniaksi :D

DSC02243.gif

Missä ihmisten kaikki ihanat jouluräpsyt piileskelevät?
Tässä jotain, ei uskalla kaikkia paljastaa edes :D Vähän hämäriä, mutta niin on tunnelmakin.

Liitteet

• joulu 2007 1.JPG
    joulu 2007 1.JPG
    72,6 KB · Katsottu: 211
  • joulu 2007 2.JPG
    joulu 2007 2.JPG
    60,9 KB · Katsottu: 208
  • joulu 2007 3.JPG
    joulu 2007 3.JPG
    64,6 KB · Katsottu: 188
  • joulu 2007 4_filtered.jpg
    joulu 2007 4_filtered.jpg
    14,8 KB · Katsottu: 191
  • joulu 2007 5_filtered.jpg
    joulu 2007 5_filtered.jpg
    29,1 KB · Katsottu: 163
Tässä jotain, ei uskalla kaikkia paljastaa edes :D Vähän hämäriä, mutta niin on tunnelmakin.

Ooh Vilmis :haart: Tosi kaunista, modernia joulua ;)

Makee pöytäliina, hopeatabletti siinä vielä? [Anttila?] :D Mii laik veri mats! Kiitos :joulu1:

Edit: Ja jumaliste, onko Lokki-valaisin? :kuola:

Mitäköhän sitä jouluna tekisi, kun on ihan yksikseen? Ei sillä ettenkö pärjäisi näinkin, mutta nyt en sattuneista syistä pääse maalle joulunviettoon ja se vähän harmittaa.

Ooh Vilmis :haart: Tosi kaunista, modernia joulua ;)

Makee pöytäliina, hopeatabletti siinä vielä? [Anttila?] :D Mii laik veri mats! Kiitos :joulu1:

Edit: Ja jumaliste, onko Lokki-valaisin? :kuola:
Kiitos. Toki Anttilasta tuo pöytäliinakangas ja hopeinen tabletti, kun vihdoin ja viimein Anttila tännekin saatiin. Yritän osaltani pitää tuon kuihtuvan(?) ydinkeskustan vireänä :D

Ja Lokkihan se siinä roikkuu.

Mitäköhän sitä jouluna tekisi, kun on ihan yksikseen? Ei sillä ettenkö pärjäisi näinkin, mutta nyt en sattuneista syistä pääse maalle joulunviettoon ja se vähän harmittaa.

Oletko töissä niin ettet pääse vanhempiesi ja veljesi luo joulua viettämään? Varmasti on porukkaa ketkä eivät pääse pyhiksi läheistensä luo joten ehkä kannattaa yhdistää voimat? Ravintolat ovat varmasti täynnä porukkaa, ja jos sinne ei kiinnosta mennä niin itse viettäisin joulua himassa, hyviä leffoja/jouluohjelmia katsoen, syöden, rentoutuen ja rauhoittuen. Sosiaalisuudenhan voi hakea vaikka netistä, täällä ei koskaan ole hiljaista ja 'kohtalotovereita' löytyy :) Sinuna kyllä menisin sinne kotikotiin ja olisin pois töistä. Kuitenkin se mahdollisuus on olemassa.

Kiitos. Toki Anttilasta tuo pöytäliinakangas ja hopeinen tabletti, kun vihdoin ja viimein Anttila tännekin saatiin. Yritän osaltani pitää tuon kuihtuvan(?) ydinkeskustan vireänä :D

Ja Lokkihan se siinä roikkuu.

Nyt vielä ehtisi kirjoittaa Pukille ja toivoa Lokkia... :evil:

Oletko töissä niin ettet pääse vanhempiesi ja veljesi luo joulua viettämään? Varmasti on porukkaa ketkä eivät pääse pyhiksi läheistensä luo joten ehkä kannattaa yhdistää voimat? Ravintolat ovat varmasti täynnä porukkaa, ja jos sinne ei kiinnosta mennä niin itse viettäisin joulua himassa, hyviä leffoja/jouluohjelmia katsoen, syöden, rentoutuen ja rauhoittuen. Sosiaalisuudenhan voi hakea vaikka netistä, täällä ei koskaan ole hiljaista ja 'kohtalotovereita' löytyy :) Sinuna kyllä menisin sinne kotikotiin ja olisin pois töistä. Kuitenkin se mahdollisuus on olemassa.

Töissä olen jouluaattona, joulupäivä ja tapani olisivat vapaita, mutta porukat ovat Savitaipaleella ja itse Espoossa, enkä ehtisi olla maalla kuin yhden kokonaisen päivän, kun torstaina pitää olla jo töissä. No pitää keksiä jotain.

Aion muuten tehdä jouluteon ja pistää vanhat lenkkarini Pelastusarmeijan joulupata-keräykseen.

Eve, mees jakaa joulumieltä vähän tänne www.joulupata.fi

Olen osallistunut jo. En netissä vaan livenä :joulu6:

Töissä olen jouluaattona, joulupäivä ja tapani olisivat vapaita, mutta porukat ovat Savitaipaleella ja itse Espoossa, enkä ehtisi olla maalla kuin yhden kokonaisen päivän, kun torstaina pitää olla jo töissä. No pitää keksiä jotain.

Aion muuten tehdä jouluteon ja pistää vanhat lenkkarini Pelastusarmeijan joulupata-keräykseen.

Sähän ehdit hyvin :) Ajoissa vaan joulupäivänä menoksi ja tuut sitten torstaina vasta kotiin ennen duunia [ellei ole aamuvuoro?]. Muussa tapauksessa tapaninpäivänä illalla myöhään...? Et pääse jouluaattona jo lähtemään?

Itse fanitan joulua ihan täpöllä! Hieno katsoa pojan odotusta, siitä saa imettyä itselleen sitä jouluntaikaa mikä kerkesi jo omalta osalta kadota.

Ps. Ja saa kuunnella Loirin: Varpunen jouluaamuna, ai ai mä olen heikkona siihen kappaleeseen.:dance:

Video kertoo enemmän kuin tuhat kuvaa. Mukana myös maailman paras joululaulu
<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/9rARQuAP58A&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/9rARQuAP58A&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

Aidon kuusen huono puoli on tuo jumalaton variseminen... Ja niitä neulasia löytyy mitä kummallisimmista paikoista ympäri vuoden :D

Onhan se silti tunnelmaltaan paras, tuoksukin ihana. Ole tyytyväinen vaan :joulu8:

Ja tämä kuusihan oli aito Bilteman muovikuusi :D

Toi on kyllä aivan huippukuusi. Ei maksa paljoa ja tuosta ainakin sain viime jouluksi näyttävimmän joulupuun mitä olen kenelläkään nähnyt.
Pistäpä joku hyvä kuva jakoon puusta?

Miten hitossa se sitten varisi? Mä kun kokosin ton meidän aidon PRISMAN kuusen niin siitä irtosi ehkä n. 10 kpl niitä 'havuja'.

Kuvia kuusesta! :joulu1:

Edit:

Toi on kyllä aivan huippukuusi. Ei maksa paljoa ja tuosta ainakin sain viime jouluksi näyttävimmän joulupuun mitä olen kenelläkään nähnyt.

Huppe myös, näyttävimmästä kuusesta kuvia :joulu8:

Hyvä vaihtoehto on pitää aito kuusi parvekkeella ja muovikuusi sisällä.

Hyvä vaihtoehto on pitää aito kuusi parvekkeella ja muovikuusi sisällä.

No joo, voisi olla. Tosin en minä nyt kahta kuusta... Ja parvekkeella olevaa ei edes näkisi sisälle... :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom