Joulu - Ketä v****taa?

Enää ei vituta kun sain lahjat ostettua, mutta voi perkele että oli hermot kireellä tuolla ryysiksessä. Vittua ja perkelettä tuli noiduttua kokonaiset kolme tuntia :D. Ehkä jo ensi vuonna saan kammettua itseni liikkeelle hyvissä ajoin ennen aaton aattoa. Mun mielestä on kuitenkin ihan mukava antaa tärkeimmille ihmisille jotain ja ehkä joku paketti saadakin :). Mukavinta joulussa on kuitenkin se, että se on varmaan ainut päivä vuodessa jolloin on koko perhe koolla. Ja ruoka tietenkin :kuola:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
christmas0001.jpg

Hyvää joulua. :joulu3:

Eipä tää nyt rahajuttuja.. Ehkä täs on joku ristiriita siinä, että mä vihaan joulua, kun taas mutsi ja pikkubroidi pitävät siitä. Onneks voin eristäytyä omaan huoneeseeni :) Nojoo, meillä nyt on ollu aina paska fiilis jouluna, ennen- ja jälkeen vanhempien eroamisen. Ittee rassaa se, että vaikka ois perheen asiat kaikki ihan päin helvettiä ni silti yritetään esittää, että "On kiva kun jouluna ollaan kaikki yhdessä ja jouluna on kivaa."

Turha juhla koko joulu, en oo toistaseks huomannu, että kenellekään ois tästä tapahtumasta enemmän iloa kuin surua/vihaa. Huomen pitää mennä salille ni pääsee hakkaan säkkiä oikeen sydämenkyllyydestä. Sen verta alkaa jo patoutuu päähän nää jutut.

Yritän kuitenkin olla optimistinen. Löysin erään hyvän asian joululauluista, osa niistä on melko lyhyitä!

Mua vituttaa vaan se että en ostanut lahjoja paljon aikaisemmin. Inhottavaa pyöriä kaupoissa heräteostoksilla. Lisäksi vituttaa se, että sairastun flunssaan joka joulu, tänäkään vuonna en tehnyt poikkeusta tuossa traditiossa. Sitten vielä vituttaa lahjojen paketoiminen. En vaan osaa, ne saatanan paperit repeilee ja rypistyy piloille kun yritän niitä väännellä ja teippailla, sitten lopputulos on se (kuten joka vuonna) että käärin lahjat sanomalehtiin ja vähän jeesusteippiä perään. Sanomalehteen voi aina luottaa.

edit. vielä yksi asia mikä vituttaa: ihmispaljous kaikkialla. Jokaisella vielä helvetillinen kiire. Katson ikkunasta ja näen satoja ihmisiä juoksemassa pääpunaisena kadulla. Näyttää joltain mellakalta. Kuin maailmanloppu olisi käsillä..

Juuh, tuo lahjarumba täytynee aloittaa aikaisemmin ens vuonna. Nyt joutui pari lahjaa ostaa hätäisesti (lahjan saajat eivät olekaan paikkakunnalla jouluna, joten jotain piti keksiä) ja jos olisin saanut ostaa rauhassa niin olisin valinnut jotain kivempaa... samaten joulukortteja ei ole aina pakko laittaa 15.12, jolloin joutuu jonottaan iäisyyden niitä joulupostimerkkejä.

Se ukkokin alkaa jo pikkuhiljaa rauhottumaan kun sai tänään viettää vapaapäivän :lol2: . Oli oma-aloitteisesti käynyt ostamassa lahjan veljelleen, tänä iltana käydään kuulemma ostamassa loput lahjat... :love:

Täällä ei ainakaan joulu nappaa, johtuen isän kuolemasta pari joulua takaperin. Lapsena joulu oli parasta aikaa vuodessa, mutta nykyään tuo menee ryypätessä. Ei valittamista.

Vituttaa jo valmiiksi kauppaan menessä joulua edeltävinä päivinä kun menee ostamaan lahjoja sun muuta jouluruokaa jne, niin tietää jo matkalla että jotain unohtuu ja saa käydä vielä vähintään 5 kertaa siinä samassa paskaryysiksessä ettimässä jotain vitun tonttulakkia.

Meillä ei joulua vietetä millään tapaa. Sekös sukua ja kavereita harmittaa. Lahjoja kuitenkin saamme (vaikka niitten ostamisen olemme kieltäneet) - niistä voikin sitten lukea enemmän "Hölmöimmät lahjat" -threadista. :rolleyes:

Eilen ei tullut iltavuoron jälkeen uni. Herätys 05.20. Alle kolmen tunnin unet takana ja väsytti töissä ihan ketusti. Päikkärien jälkeen huono olo. Isäkin oli aaton aaton aamuna oksennellut... Ei taida paljoa jouluruoat maittaa. Väsyttää edelleen. Turha kuvitella, että ehtis katteleen Fast Showta, kun pitää vääntää kaikkea helvetin tärkeetä joulunvalmistelusettiä. Koska äiti joutuu tekemään, niin muutkin joutuu tekemään jotain, ettei oltais vain paikallaan mitään tekemättä, sillä sehän olisi epäreilua. Olis nyt edes jotain oikeata hommaa, mutta äiskän jaloissa pyörimesestä on vaan haittaa. Purraan sitä hammasta, purraan.

Noh, mites joulu olisi hyvää ja positiivista aikaa? Mä vein parit lahjapullot tossa aiemmin tänään ja ilmeistä näki, että olivat iloisesti yllättyneitä. Tyttöystävä oli lahjastaan tyytyväinen, ei pitänyt mitään ostaa, mutta jotain pientä annoin kuitenkin.

Ja sitten ne "hyvät puolet". Meen porukoille kuuntelemaan niiden nälvimistä joulupöydässä ja lahjoja jakaessa. Sitten menne yksin kotiin ja vetäsen pari pulloa punkkua naamaan ja kaikki missä on vähänkään alkoholia ja menen nukkumaan. Eilen serkku alkoi vittuilemaan ja vedettiin pienet pystypainit pitkästä aikaa. Painoin sen maahan ja kaadoin lattianmoppausvedet sen naamalle. Sillä vedellä oli mopattu koiran pissaa. Aikamoinen nöyryytys sille, ei tartte varmaan vähään aikaan nähä. :hyper:

Jeah. Joulua vietän äidin luona. Broidiki oli seurana hetken, lähti tosin muualle bilettämään. Mutsi istu hetken seurana, katos sitten "vähäks aikaa lepäämään". Glögi ja kossu loppu. Tylsääkö?

Oiskohan tekstiteeveellä mitään jännää menossa?

Joulu on periaatteessa ihan mukavaa aikaa lauluineen ja koristeineen. Eikä mua pahemmin se kaupallisuuskaan häiritse, sillä itse en oo lahjoja toivonut enää vuosiin ja muillekin ostan lahjat pääosin vanhempien sponsoroimana.

Jouluaattona on kiva kierrellä hautausmailla, saunoo ja syödä oikein kunnolla. Mutta kun lahjatkin on avattu ja ilta on vasta aluillaan, niin masennus iskee. Ei mitään tekemistä, ketään ei oo missään. Kaikki on vaan hiljaa ja muka niin kauheen onnellisia. Mä en vaan kestä tätä loppuiltaa kotona, en osaa olla paikallani. Ja menin jo glögiäkin juomaan sen verran, että jätän ajamatta. Noh, kaipa tän illan sitten muutaman lasillisen kanssa vielä pärjään.

Huomenna kuitenkin kaikki on ohi, velvollisuudet on hoidettu ja todellinen juhla alkaa. Näkee taas ystäviä ja yhdessä on käsittämättömän hauskaa. Loma oikeastaan alkaa vasta huomenna! :)

Kaikesta iltamasennuksestani huolimatta hyvää joulua kaikille ja otetaan sitä glögiä maltilla! :kippis1:

Rehellisesti sanoen olen onnellinen että joulu on pian ohi. En tiedä miksi, mutta tämän päivän aikana minua on alkanut masentaa ja tämä kestää taas varmaan viikon tai pari. Pitää varmaan masennuslääkkeitä käydä pyytämässä lääkäriltä. Onneksi uusivuosi ei ole yhtä tekopyhä juhla kuin joulu.

Lisätään vielä se, että jouluna on toki ihan mukavaa saada ja antaa lahjoja sekä syödä kinkkua ym. mutta muusta en oikein jaksa välittää

Noh, alunperin minua jo vituttikin koko joulu. Ei siis jaksanut kiinnostaa yhtään.

Sittenhän tänään menin pettämään lupaukseni tyttöystävälleni ja riitelin perheen kanssa. Tästä johtuen kuitenkin sovin kaikkien kanssa ja silti päätettiin ottaa tyttökaverin kanssa muutaman päivän tuumaustauko.

Ei voisi enempää vituttaa kun puolitoista vuotta elämästä vetää alaspäin pöntöstä aivan vitun tyhmistä syistä johtuen. Mutta toisaalta, jos elämä tätä vaatii ja niin myös tekee, niin sitten se on niin. DNA-mainosta lainatakseni: "elämä on".

ps. pakko vain avautua jonnekin, ottaa päähän....

Ei vituta, mutta ärsyttää...pidän tätä turhana juhlana. En ostanut lahjoja kenellekkään, en hymyillyt ellei ollut aihetta, en syönyt pahanmakuisia jouluruokia, en toivottanut jouluja. Joulupäivä merkitsee enemmän minulle, kaikki kaverit kokoontuu samaan kapakkaan ja pidetään hauskaa, silloin rauhoitutaan.
Noh, se on ohi jo...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom