Joulu - Ketä v****taa?

Joulu: Haudalle itkemään, sukulaisia morottamaan naapurikuntaan, 2-4 h siellä hyvässä seurassa, porukoitten luokse hetkeksi heilumaan, sitten kavereiden kanssa ryyppäämään ja oma joulupöytä. Yhtään lahjaa ei ole tarvinnut ostaa.

Pitäisi olla ihan kivaa, mutta puuttuu kaikki se jouluhösäys. Tavallaan kai haluaisi että ittelläkin olisi joulumieli, muttei vaan ole. Väkisin pitää porukoiden luona käydä, etteivät luule etten välitä. Vähän vituttaa, mutta katotaan jos saisi jouluna menovaihteen päälle. Toisaalta, vaikka saiskin, niin ei pubeissa oo aattona ollenkaan naisia. Huoh.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
DayOne sanoi:
Minua ainakin ahdistaa.

Tässä on nyt ollut sarja epäonnistuneita jouluja, kaksi kertaa putkee olin yksin ja sitten nyt on edessä sukulointi joka ahdistaa todella. En muuten ahdistuisi, mutta kun yksi sukulainen erityisesti on sellainen tyranni että ei pahemmasta väliä.

Jo tässä tekstiviestillä aloitti ahdistelut, ja sanotaan nyt että ihan suoraa vittuilua tuli. En siihen voi mitään sanoa. Pelottaa jo valmiiksi miten 'luonnollinen' siitäkin tilaisuudesta tulee. Tiedän jo, että tämä tyranni alkaa pommittamaan minua ja muita ahdistavilla kysymyksillä ja sellaisella.. piilomerkityksien julistamisella, silleen tosi vittumaisesti, vaikea selittää.. mutta se onnistuu riistämään kaiken arvon todella kivasti ja olla vittumainen.

Semmonen kärttyisä, läpitunkeva ja ... entiedä miksi se aina tekee niin. En haluaisi mennä mutta pakko on. Jättäisin väliin jos voisin, uskokaa pois.

Onko muilla samanlaisia jouluja tiedossa?

Lisätään vielä, että olen jo syksystä asti tätä päivää pelonsekaisin tuntein odottanut. On hyvin vaikea selittää, mutta sanotaan että tuosta koko päivästä tulisi helvetin hyvä woody allenin todella outo inhorealistinen komedia.

Perkele, ota itteäsi niskasta kiinni ja vittuile takaisin oikein nasevasti. Ei joulu ole mikään tekosyy olla kiltti. Kyllä kusipäille voi vittuilla vaikka olisivat sukulaisia, naisia, vanhoja ja olisi joulu. Kuolet sisältäpäin ellet anna takaisin. siitä tulee sulle ittellesi joululahja jos annat kunnolla takaisin niin että turpa menee kiinni.

rrkalle, ei se oo mun luonteessa.. se on vanhempi nainen ja itse olen nuori mies. Toisekseen paikalla on myös muita sukulaisia joten en kehtaa. Jos oltaisiin kaksistaan niin varmaan sanoisin että nyt riittää tuommonen käytös, mutta enmä muuten kehtaa. Kerran vuodessa se vaan on, pakko niellä. Sitten kun noissa juhlissa ei käy enää yhtään arvostamaani ihmistä, sitten en enää mene sinne kuuntelemaan kuinka paska olen.

Siihen asti menen :)

Mut hei, ei joulu ilman ahdistusta ole mitään! Jeesuskin kärsi, joten on itsestään selvä että dayone ottaa kanssa vähän hittiä. For the team.

Joulu menee töissä, ei tarvii itse ressata turhia joulunvieton suhteen.. Asiakkaat sitten touhottaakin niin helvetisti ettei mitään holttia, niihin menee kyllä hermot. Joulu on peruttu, hyvä niin.

RRKalle sanoi:
Kuolet sisältäpäin ellet anna takaisin. siitä tulee sulle ittellesi joululahja jos annat kunnolla takaisin niin että turpa menee kiinni.

Tämä on totta. Takaisin on annettava. Mä tiedän itestäni sen. On ollut aika jolloin olin nuori, kokematon ja ehkä etsin identiteettiäni (tai jotain paskaa sinnepäin plaah plaah), joka tapauksessa nielin paljon paskaa kusipäisiltä ihmisiltä ja olo oli sen mukainen. Liikaa kunnioitusta ihmisille jotka ei sitä ansaitse.

Elämä on vitusti helpompaa ja mielekkäämpää kun ei niele sitä paskaa. Koska sitä ei tarvitse niellä. Paskan nieleminen johtaa itseinhoon joka on todella lamaannuttavaa ihmiselle ja voi johtaa pahempiin asioihin.

Niskasta kiinni ja perkele-asennetta peliin. Aina kun joutuu vaikeaan tilanteeseen niin voi helpottaa jos menee peilin eteen ja huutaa kolme kertaa itselleen:
PERKELE! PERKELE! VITTU PEERKEELEEE! jne... Kannattaa koittaa.

:zzzz:

Joulussa ei vituta muu kuin tämä ainainen jouluvalitus. "on niin kaupallista ja niin tekopyhää ja ihmisiäkin on kaupoissa ja joululauluja soitetaan ja mua nyt harmittaa ja voivoi." Grow up.

Itseäkin kyllästyttää jouluhössötys kun en ole kristinuskossa enkä myöskään tuhlaa juurikaan rahaa joululahjoihin. Olen siis ulkona niin kulutus- kuin uskonnollisestakin juhlasta.

On tullut mietittyä matkustamista jonnekin ei-kristilliseen maahan joulunpyhiksi. Kuitenkin hommassa ottaa pannuun ennemminkin joulua edeltävä hössötys marketeissa jne.; itse joulunahan sitä ei enää niinkään tarvitse kuunnella. Joulunvalmisteluaikaa taas oon töissä, joten ko. ulkomaanmatka ei tarjoaisi ratkaisua

ei ole yhtään lahjaa vielä tullut ostettua! eikä varmaan tulekkaan... baaris jos istuis joulun niin siinä olis ihan tarpeeksi! kinkku kyllä maistuu jos jossain on tarjolla!:)

http://www.radiocity.fi/?sesID=&pvm=20051222&kysely=E&area=citykysely

Tuolta bongasin seuraavan tekstin, sai sitten hetken nauraa tolle:

Radio Cityn sivut sanoi:
tykkään joulusta yhtä paljon ku paiseesta perseessä. jos asiaan ei liittyis semosta jumalatonta hössötystä niin kai se ois ihan jees. pari vapaapäivää läheisten parissa... mutta nyt pitää ostaa kaikkee prkleen rihkamaa ja minkä takia? sen takia että ne lojuu sitten jossain kaapissa kaiken tarpeellisen tavaran tiellä. uskon että joulu on keksitty vaan sen takia että mukuloita voi kusettaa tarinalla parrakkaasta sedästä joka tykkää pidellä pikkulapsia polvella ja tyhjentää pussinsa olkkarissa.

Niin pitää pahimmasta vitutuksesta selvittyä vielä tarkentaa omaa postausta, kun totesin että vituttaa joulu, niin lähinnä vituttaa siis tuo kiinniolo intissä jouluna. Joulun on muuten perhanan mukava juhla, vuoden tärkein mulle, saa olla ihan rauhassa omien läheisten kanssa, syödä kaikkee hyvää ym.
Mut nyt, joulu kiinni yksikössä josta en pidä, porukassa josta en pidä, ja ennenkaikkea ihan turhan panttina, kun ei rasitusmurtuman takia voi tehdäkään mitään.
Jos ois voinu olla edes hyvien ystävien(joita mullakin palveluksessa on), kanssa viettämässä joulua vaikka sitten intissä, niin ei siinä mitään. mut täällä on niin pirun orpo olo kun ei oo yhtään kavereitakaan ympärillä.

Timba79 sanoi:
http://www.radiocity.fi/?sesID=&pvm=20051222&kysely=E&area=citykysely

Tuolta bongasin seuraavan tekstin, sai sitten hetken nauraa tolle:

Tuohan on kuin suoraan meikäläisen näppikseltä. Safka ja yhdessäolo on jees, mutta kaikki muu on kyllä melkosta pakkopullaa. No lahjoja en ostele, enkä niitä toivo. Pitää kyllä myöntää, että kummimuksuille tuli ostettua. Onneks nuo lahjat löytyivät 10min hakemisen tuloksena ekasta kaupasta. Enempää en suostu tuolla ryysiksessä vaeltamaan.

Oon jo kerran avautunut toisessa threadissa mutta kyllä täytyy sanoa että vituttaa. Jouluksi pitää aina ajaa sukulaisiin missä on ihan h-vetin kylmä ja haisee paskalta (vanha talo). Siellä sitten pitää yrittää virittää keskustelua kaikenlaisten tollojen kanssa ketkä on niin vitun tyhmiä että ei vaikka miten päin yrittäisi ajatella niin alkaa vituttamaan.

Onneksi pääsin työpaikalta ilman että tarvitsi toivottaa kenellekään hyvää joulua. :thumbs:

Jakob sanoi:
Tuohan on kuin suoraan meikäläisen näppikseltä. Safka ja yhdessäolo on jees, mutta kaikki muu on kyllä melkosta pakkopullaa. No lahjoja en ostele, enkä niitä toivo. Pitää kyllä myöntää, että kummimuksuille tuli ostettua. Onneks nuo lahjat löytyivät 10min hakemisen tuloksena ekasta kaupasta. Enempää en suostu tuolla ryysiksessä vaeltamaan.

Sama täällä, paitsi että pakko ottaa osaa tohon lahjarumbaan kun ne tuntuu vaimolle olevan elämää tärkeämpi juttu. :curs:

Muutenkin nyt on lähinnä armoton vitutus päällä ja saa nähdä mitä tulee. Tekisin mieli jäädä kotiin yksin ja vetää kalsarikännit. Perseestä tämä koko joulua edeltävä aika.

Snowbe sanoi:
Hähää, nyt jo perhe riidoissa, kiitos joulu <3

Eikä tämä ole mikään ihme. Kauhea hössötys ja stressi joka suuntaan. Vähän rahat pitää tuhlata johonkin olemattomiin lahjoihin. Kauppaan ei voi mennä ilman täyttä taisteluvarustusta. Vähemmästäkin sitä vähän on pipo kireellä ja rauhoittuessa ne paineet sitten pääsee pihalle. Miksi tämä pitää olla tällaisen perkeleen hössötyksen takana kaikki?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom