Joulu - Ketä v****taa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
normi ilta.... nuorin setä kuoli eilen j juoduin ite kertoman äitille...
ja kuulin samalla eilen et eukko on paskaa puhunu... iha eri asioita kavereilleen ku minulle......

rautasydän sanoi:
Mitä viskiä otat? Ite aattelin poistaa jouluvitutuksen Ardbegin avulla. Voipa olla, että tulee maistettua myös Bowmoren Caskia. Ah! Ilta tule jo! Huomenna tosin röitä, ettei voi kovin lipsauttaa..eipä!

Lahjan ostin pojalle ja vaimolle. Pojalle netistä mutta muijan kohdalla piti poiketa vartiksi kauppaan. Ei paljon purista joulu, ei.

kaapista löytyisi seagramia, jack danielssiä ja 18v chivas regalia.. täytyy miettiä minkä korkkaan

Tonspa sanoi:
normi ilta.... nuorin setä kuoli eilen j juoduin ite kertoman äitille...
ja kuulin samalla eilen et eukko on paskaa puhunu... iha eri asioita kavereilleen ku minulle......

No tollasten asioiden rinnalla tavallisesta jouluvitutuksesta ei kyllä kehtais kitistä. Koettakaa jaksaa. :(

twinlab sanoi:
Kyllä se siitä, voithan sä toivottaa sille joulut ja samalla mielessäs hirttää se joulukuusesta kiikkumaan :evil: Ei tollanen nyt tosissaan voi kenenkään joulua pilata, älä ota ressiä beibe :)
voi kuule et uskokaan kuinka monesti olen jo listinyt tän henkilön ajatuksissani :D itsekään ostanut ainoatakaan lahjaa kenellekkään..viime vuonna ostin sentään omalle perheelleni ja tälle edellä mainitulle henkilölle.faija anto 50€ joulurahaa..säästin ja laitan tilauksen pakkikseen ens vuoden puolella :rolleyes: .tämä päivä menee tod näk pakkista lueskellessa..vittumaista kattoo ku muu perhe hössöttää joulun ympärillä..sukulaiset ramppaa kukkia kantamassa ja pitää aina hymyillä suupielet korvissa!ois edes punttis auki perkele :curs:

Joulu on kaikessa surullisuudessaan kaunista.Tykkään kaikesta surullisesta ja joulu on minun mielestä juuri sitä. Surullista mennä viemään kynttilöitä hautausmaalle ja huomata kuinka nuorena ihmisiä kuolee ja miten heitä kynttilöiden määrästä päätellen kaivataan...Jouluna sitä alkaa miettiä kaikkea surullista ja henkevää..Ei kaupallisuus haittaa..tarviiko sitä ottaa niin vakavasti.
Tosin kyllähän se maku on mennyt sillä saralla,mut joulu on sama minulle nyt ja aina..kovasti tykkään jee JEE!! :itku:

Winampista pauhaa Viikate - Vuoden synkin juhla..

Ei mua sinänsä kyllä joulu vituta, vaikka ylimääräistä häsläämistä onkin niin paljon. Ite en vaan jaksa sählätä. Mä kävin mutsin luona aamulla syömässä puurot, juteltiin päivä ja katseltiin telkkua. Syötiin kinkut, avattiin lahjat ja sitten illalla kotiin. Ite ei tarvinnut tehdä juuri mitään muuta kuin ilmestyä paikalle niin mikäs siinä. Nyt hain mäyriksen kaupasta ja sitä tässä tissutellaan ja illalla baariin. Ei kannata häslätä :piis:

Joulu on juuri niin syvältä kuin sen itse sellaiseksi tekee. Aika rankka kokemus kai kun täällä ollaan asian tiimoilta narua jo vetämässä leuan alle...:)

Täytyy myöntää että mua otti päähän vähän (enemmän ehkä suretti) vielä torstaina kun olin menossa kauppaan ostamaan perheelleni joululahjoja (ees pieniä, tietäen budjetin olevan rajattu). Aikan kiertelin ja kaartelin ja löysin kuin löysinkin jokaisella mielstäni oikein sopivan lahjan. Hyvä mieli ja eikun kassalle. No kassalla sitten tulikin takkiin ja pahasti, yhteissumma oli aivan liian iso. No, eihän meikäläisellä ollut niin paljon rahaa ja siihen kaikkeen varaa, ja kassaneiti oli samaa mieltä :(. Joten sinne jäivät kauppaan joululahjat. Harmitti suuresti että omalta osaltani suuri osa Joulusta meni poskelleen sen takia ettei ollut varaa ostaa lahjoja.. :itku:. No loppuviimein mua alko vituttamaan että nykyjoulu on vaan niin helvetin kaupallinen että ilman lahjoja huhhuh...
Raha ei tee onnelliseksi, mutta kummasti se vaikuttaa ja tekee onnettomaksi jos sitä ei ole...

No onneksi loppuviimein aatto oli ihana ja sujui hyvin perheen kanssa, vaikka mulla ei niille ollutkaan lahjoja annettavana. Tiedän, eiväthän ne lahjat tärkeimpiä ole vaan se läheisyys ja aito välittäminen :love:. AJatus on tärkeä myös. Olisin tahtonut antaa jotain mutta kun ei pysty niin ei pysty.

Kuitenkin mä oon jouluihminen ja tykkään kuitenkin viettää siitä.... pitkälti asiat ovat korvien välissä!

Buhahaa!

No joo, ei ollut kivaa kuunnella oman mutsin möngerrystä, kun ei osannut ilmaista taas itseään missään... Isäni on mielisairas, hänellä on kaksisuuntainen mielialahäiriö ja on lääkityksellä, (ollut nyt vuoden) arvatkaa olinko taas suosittu kotona.. mutsi veti perseet olalle!. :) Mut hehe, kyllä meikä hoitaa saatana kaikki...! Juu katsellaan taas... : ) Jos on ketään Ikaalisisssa... pistäkää yhteyttä... ;)

Vihaan joulua ja sitä että kaikki on kiinni, kaikki oikeat kaverit jossain maalla tai viettämässä tätä v*tun rauhallista joulua. Mua ei paljoa kiinnosta käydä sukulaisten luona syömässä safkoja, kun kokkaan itse joka päivä paljon parempaa. Sitten ne kliseiset keskustelut ja paskan jäykkyys. Väkisin muodon vuoksi ostetut lahjat, että voidaan esittää se pakollinen joulunäytelmä. Ostasivat edes pullon jotain kalliimpaa alkoholia niin ok. Mutta tekopyhyydessä ei voida kun kaikki suvun miehet ovat alkoholin suurkuluttajia.

Kaupallisuus ei ärsytä yhtään. En juokse kaupoissa ja kaikki jotka viitsivät saavat tehdä sen mun puolesta ihan hyvin. Joulu stressi? Mikä stressi? Rauhallisuus vaan ottaa päähän. En osaa arvostaa mitään lepoa kun ei elämä muutenkaan ole niin rasittavaa että tarvitsis jonkun erikoisen lepopäivän. Saati sitten vielä kolme päivää putkeen! Tuun mökkihöperöks.

Koko joulukin on mässäily ja törsäys juhla niiltä aijoilta kun tosiaan ruokaan tai parempaan ruokaan ei ollut koko talveksi varaa. Sitten on kattilat täynnä puurooo... jee jee se varmaan sillon oli kun oikeesti mässäyksellä oli pointtinsa. Mut nykyään... en voi tajuta oikeesti jos jotkut saavat fläsää lisää ahmittuan ja sit tammikuussa halutaan siitä eroon. Eivät noi pöperöt oo sen arvoisia. :urjo: :lol2:

Minua ainakin ahdistaa.

Tässä on nyt ollut sarja epäonnistuneita jouluja, kaksi kertaa putkee olin yksin ja sitten nyt on edessä sukulointi joka ahdistaa todella. En muuten ahdistuisi, mutta kun yksi sukulainen erityisesti on sellainen tyranni että ei pahemmasta väliä.

Jo tässä tekstiviestillä aloitti ahdistelut, ja sanotaan nyt että ihan suoraa vittuilua tuli. En siihen voi mitään sanoa. Pelottaa jo valmiiksi miten 'luonnollinen' siitäkin tilaisuudesta tulee. Tiedän jo, että tämä tyranni alkaa pommittamaan minua ja muita ahdistavilla kysymyksillä ja sellaisella.. piilomerkityksien julistamisella, silleen tosi vittumaisesti, vaikea selittää.. mutta se onnistuu riistämään kaiken arvon todella kivasti ja olla vittumainen.

Semmonen kärttyisä, läpitunkeva ja ... entiedä miksi se aina tekee niin. En haluaisi mennä mutta pakko on. Jättäisin väliin jos voisin, uskokaa pois.

Onko muilla samanlaisia jouluja tiedossa?

Lisätään vielä, että olen jo syksystä asti tätä päivää pelonsekaisin tuntein odottanut. On hyvin vaikea selittää, mutta sanotaan että tuosta koko päivästä tulisi helvetin hyvä woody allenin todella outo inhorealistinen komedia.

Ehkä ilmiö on sama kun että on parempi olla aina köyhä kun rikas ja sitten köyhä. Itsellä lapsena oli aina tosi mahtavat joulut, sukulointi oli kivaa ja silmät loisti koko kuukauden. Nyt? Täysi vastakohta. Juhla muistuttaa vaan sitä miten ruvella kaikki suhteet on kaikilla, ja sitten pitää viellä vääntäytyä väkisin jonnekin alistettavaksi ja ahdisteltavaksi, enkä voi edes vastata takaisin samalla mitalla.

Whoopdedoo.

No onneks uutena vuotena voi ryypätä ja katsoa priden NYE show. :)

Enpä viitti koko threadia lukea, tämä on varmaan ottanu päähän muitaki. Kun tulee työn takia ajettua paljon autolla, joutuu väkisinkin kuuntelemaan radiota ja yllättäen joka kanava suoltaa niitä helvetin joululauluja! RAAH!!!!!!

Vituttaa ku ukko on niin pahalla päällä joulun ja kiireen takia. Eikä aio ostaa kellekään, siis edes omille sukulaisilleen lahjoja = joko joudun häpeämään silmät päästäni lahjojen jaossa tai ostamaan ne kaikki lahjat itse...

Kostaja X sanoi:
Tähän ketjuun kommentit kaikilta jotka joutuvat puremaan hammasta jouluna.
Tarkoituksena ei ole pilata kenenkään joulua. Kaikilla ei vain yksinkertaisesti ole suunpielet korvissa koko ajan. Vielä vuosi sitten sanoin inhoavani kaikki muita vuoden juhlia. Juuri nyt voisin vaihtaa joulun vaikka kymmeneen juhannukseen...

Aamen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom