Joukkuepelailua Helsingissä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wendy
  • Aloitettu Aloitettu
Pass. Toinen polvi ruvennut temppuilemaan nyt pari päivää, joten annan sille mielenrauhan.

22.7

Debugger
Soppaluu
Axefil

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Näyttää nyt vahvasti siltä, että pitää keksiä muita liikunnallisia aktiviteetteja jokainen omassa rauhassaan kun ei tästä peliä näytä tulevan.

Jokohan lomat alkaisi olla pidetty ja saataisiin pelailuporukka kasaan? Päiväehdotuksia ensi viikolle, mulle sopinee ma-to mikä vaan.

Ei tässä mitään lomaa oo ehtiny pitää, mutta voitas pelailla ti-to mikä vaan päivä.

Tällä viikolla olisi ollut hyvin aikaa. Ensi viikolla käytettävissä pe-su. Ma-to pääsen 19 töistä niin vähän myöhään menis tulo.

Kokeillaan nimenhuutoa torstaille, jos vaikka saataisiin vähän enemmän osallistujia kun on muutama päivä aikaa keräillä joukkoja kasaan. Joku paikka lähellä keskustaa, aika klo 17.

Torstai 19.8.
Wendy

Torstai 19.8.
Wendy
Debugger

Kesä alkaa olla parhaimmillaan, onko halukkaita ens viikolle pelailemaan jotain kevyttä urheilulajia kuten ultimatea?

Terve!
Turha aloittaa uutta ketjua kun vanha on oikein pätevä, suokaa siis anteeksi vanhojen kaivelu.

Mutta asiaan. Olen tässä miettinyt että olisi kiva saada pallo-/ryhmäpeleihin ja leikkeihin jonkinlainen porukka kasaan. Parisen tyyppiä koulusta voisin saada innostumaan mutta vaikka three is a crowd, ei kolmistaan vielä oikein synny kunnon pelailua kovinkaan monessa lajissa. Näin ollen ajattelin tulla kyselemään tänne jos teillä olisi innostusta käydä silloin tällöin pelailemassa jotakin. Tietenkään mihinkään ei tarvitse sitoutua, jokainen tapahtuma olisi yksittäinen, avointen ovien hengessä toimiva juttu.
Vaikka näin vasta-alkaneena pakkislaisena on jo opittu talon tavoille ja omia suositaan, olisi ryhmää helpompi kasvattaa jos jokainen joka tulee mukaan edes yrittäisi tuoda yhden ylimääräisen tutun/kaverin/vastaantulijan mukaan rientoihin. Avoimin mielin edeten hyvä tulee.

Ehdotuksia lajeista, päivistä ym ym otetaan tietenkin vastaan. Jos taas pidätte ajatusta naurettavana, saatte tietenkin tuoda julki mielipiteenne. Yhteistä kivaa odotellessa!

-Petri

Noniin, ylös tämä!!

Nyt on hieno kesä ja aika lähteä kuntoilemaan yhdessä joukkuepelien parissa. Näin äkkiseltään tulee mieleen esimerkiksi pesäpallo, jalkapallo ja koripallo, mutta toki muitakin lajeja voidaan palloila. Taitotaso voi olla osallistujilla mikä tahansa. Oikeastaan mitä huonompi, sitä parempi (pääsenpähän itse loistamaan). Mulle käy pääasiassa sekä viikolla että viikonloppuna, olen työtön ja tylsistynyt.

Ilmoittakaa halukkuutenne, niin päätetään päivä, aika ja laji!

Noniin, ylös tämä!!

Nyt on hieno kesä ja aika lähteä kuntoilemaan yhdessä joukkuepelien parissa. Näin äkkiseltään tulee mieleen esimerkiksi pesäpallo, jalkapallo ja koripallo, mutta toki muitakin lajeja voidaan palloila. Taitotaso voi olla osallistujilla mikä tahansa. Oikeastaan mitä huonompi, sitä parempi (pääsenpähän itse loistamaan). Mulle käy pääasiassa sekä viikolla että viikonloppuna, olen työtön ja tylsistynyt.

Ilmoittakaa halukkuutenne, niin päätetään päivä, aika ja laji!

Rugby!

Suositut

Back
Ylös Bottom