Jotain spesiaalia ravinnetta jenkeistä, mitä? (tyhmiä kysymyksiä..)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hilppa
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
41
Kaveri on lähdössä jenkkeihin käymään (Los Angeles) kohtapuoliin, ja jotain tuliaisia pitäisi keksiä ruinata... Onko siellä jotain roudaamisen arvoisia lisäravinteita, mitä Suomessa ei jonkun typerän säädöksen takia saa ostaa mutta rajan yli voisi yhden pussin/purnukan roudatakin? Ja en tarkoita mitään steroideja tai testosteroninappeja :eek:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tästä oli tredi joskus (yleisellä puolella muistaakseni)

Efedriiniä ja patukoita kuulemma kannattaa. Patukat on oikeesti siel vitun hyviä (suklaata ja pähkinää)

Itse annan ääneni patukoitte, törkeen hyviä:kuola:

Kohtapuoliin taas menossa uudestaan jenkkilöihin ja mietiskelin, että kannataisiko sieltä katsella jotain muuta kuin patukoita kun efe ei kiinnosta?

efua et kaliforniasta enää saa ja patukat ei oo sen kummempii kun täälläkään, tietysti huimasti enemmän on tarjontaa mut samaa kauraa ne on ja melkeinpä samat hinnat.

Pantera sanoi:
efua et kaliforniasta enää saa ja patukat ei oo sen kummempii kun täälläkään, tietysti huimasti enemmän on tarjontaa mut samaa kauraa ne on ja melkeinpä samat hinnat.
No ei ole kyllä patukoissa samat hinnat. Suomessa hyvä patukka maksaa n. 3e, Jenkeissä saman voi saada n. taalalla. Minusta ainakin se on melko iso hintaero. Mun suosikkeja jenkkipatukoista ovat Pure Protein, U-turn, Promax ja Big100. Myoplex Lite on kans tosi maukas jos tykkää kevyemmästä muromaisesta patukasta. Jos kaverisi noita jaksaa kantaa, niin kannattaa tuoda.

Erikoisempia lisäravinteita kannattaa myös tuoda, sillä hinnat on paljon edullisemmat kuin Suomessa. Jos menisin nyt reissuun, toisin ainakin SANin V12 ja Vaultia. Samoin kaikenlaisia pillereitä: ALA, karnitiini, arginiini tabletteina, glukosamiini, grape seed extract yms. Sellaisia tuotteita, jotka Suomessa maksaa ja Jenkeissä on puoli-ilmaisia. Kannattaa vertailla hintoja vaikka suomalaisten lisäravinnekauppojen, Bodybuilding.comin ja Vitaminworld.comin avulla.

Jos sulla on tuttuja jotka haikailee kisalavalle, niin Protania kannattaa tuoda. Siitä saat hyvät voitot, kun myyt pulloja eteenpäin. Suomessahan nuo värit on ihan sikahintaisia, rapakon takana maksaa enintään 1/3 siitä mitä Suomessa pyydetään.

Faidra sanoi:
Erikoisempia lisäravinteita kannattaa myös tuoda, sillä hinnat on paljon edullisemmat kuin Suomessa. Jos menisin nyt reissuun, toisin ainakin SANin V12 ja Vaultia. Samoin kaikenlaisia pillereitä: ALA, karnitiini, arginiini tabletteina, glukosamiini, grape seed extract yms. Sellaisia tuotteita, jotka Suomessa maksaa ja Jenkeissä on puoli-ilmaisia. Kannattaa vertailla hintoja vaikka suomalaisten lisäravinnekauppojen, Bodybuilding.comin ja Vitaminworld.comin avulla..

nuitahan ei kannata ostaa,ihan sontaa kaikki vaikka hinnat olis 50% alhaisemmat!!

karnitiini,arginiini ja glukosamiinikin ovat markkinamiesten tavaraa tai oikeastaan
vastaavalla rahalla saa järkevämpää markkinoiltakin..:rolleyes:

hellrisers sanoi:
nuitahan ei kannata ostaa,ihan sontaa kaikki vaikka hinnat olis 50% alhaisemmat!!

karnitiini,arginiini ja glukosamiinikin ovat markkinamiesten tavaraa tai oikeastaan
vastaavalla rahalla saa järkevämpää markkinoiltakin..:rolleyes:

No niimpä, nuilla ei ole kehityksen kannalta merkitystä kuin korkeintaan itikanvitun miljoonasosan verran, mutta jos niitä haluaa ostaa..niin siitä vain.

hunter killer sanoi:
No niimpä, nuilla ei ole kehityksen kannalta merkitystä kuin korkeintaan itikanvitun miljoonasosan verran, mutta jos niitä haluaa ostaa..niin siitä vain.

No tuo on ihan henkilökohtainen juttu. Itsellä Arginiini tuo sen kivan lisän pumppiin ja mun mielestä homma skulaa paremmin kuin ilman. Siinä mielessä siis maksan mielelläni mainitsemasi suuruisesta kehityssysäyksestä. Jokaisen kannattaa kokeilla ja miettiä noi jutut sen mukaan mikä itselle sopii. Luonnollisesti jos perse ei kestä, niin sitten laittaa roponsa mieluummin protskuun.

Poinas sanoi:
No tuo on ihan henkilökohtainen juttu. Itsellä Arginiini tuo sen kivan lisän pumppiin ja mun mielestä homma skulaa paremmin kuin ilman. Siinä mielessä siis maksan mielelläni mainitsemasi suuruisesta kehityssysäyksestä. Jokaisen kannattaa kokeilla ja miettiä noi jutut sen mukaan mikä itselle sopii. Luonnollisesti jos perse ei kestä, niin sitten laittaa roponsa mieluummin protskuun.

Voisitko selittää minulle lääketieteellisesti mikä aines osa ja millä tavalla Argiinissa vaikuttaa sinun pumppiisi?Lihaksen saa treenaamalla pumppiin, ainakin meillä päin....

Onko sinun kehityksesi lähtenyt nousuun?Millä tavalla????En vittuile, haluan vain AINA faktaa siitä, jos joku väittää jonkun tuotteen "toimivan".

hunter killer sanoi:
Voisitko selittää minulle lääketieteellisesti mikä aines osa ja millä tavalla Argiinissa vaikuttaa sinun pumppiisi?Lihaksen saa treenaamalla pumppiin, ainakin meillä päin....

Onko sinun kehityksesi lähtenyt nousuun?Millä tavalla????En vittuile, haluan vain AINA faktaa siitä, jos joku väittää jonkun tuotteen "toimivan".

Niin ja meilläpäin pääsee tarpeeksi syömällä käymään säännöllisesti paskalla.

No vastaavasti voisit itse selittää mikä lääketieteellinen seikka estää Arginiinin vaikutukset. En vittuile, haluan vain AINA faktaa siitä, jos joku väittää ettei joku käyttämäni tuote toimi.

Poinas sanoi:
Niin ja meilläpäin pääsee tarpeeksi syömällä käymään säännöllisesti paskalla.

No vastaavasti voisit itse selittää mikä lääketieteellinen seikka estää Arginiinin vaikutukset. En vittuile, haluan vain AINA faktaa siitä, jos joku väittää ettei joku käyttämäni tuote toimi.

Just, eli otit sitten ne herneet nenään kun et osaa vastata minun kysymykseeni?
MINUSTA ihmisten pitäisi ennemmin kehittää henkistä puoltansa kuin turvautua tämmöisiin pillereihin, joilla ei ole kuin placebo-vaikutus.
Lue vaikka..hmm olikohan treeni osiolla henkisestä treenauksesta, mielen treenauksesta juttua.Sillä asialla saat paljon enemmän aikaan.

Minä olen kysynyt tämänkin asian ravintoterapeutilta ja lääkäriltä, jotka molemmat olivat sitä mieltä, ettei ko.tuotteella ole mitään vaikutusta kehitykseen.
Ja hetkinen, uskonko ennemmin heitä kuin sinua?Hmm, annas kun mietin...KYLLÄ:hyper:

Eli toisin sanoen:ei minun tarvitse selittää sinulle yhtään mitään.Varsinkaan kun en alunpitäenkään halunnut vittuilla sinulle(sen kirjoitin oikein edelliseen viestiin, että tajuaisit, mutta ei).
Metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan.

Syö mitä haluat, mutta en ymmärrä miksi haluat tuhlataa rahojasi semmoiseen, mistä ei ole mitään hyötyä?Voi olla että sulle riittää se PLACEBO, mutta, mieti oikeasti omaa elämääsi, jos henkinen kanttisi on sitä luokkaa, että tarviit sen tukemiseen aina jotain kehon ulkopuolista?

Houston, we have a problem?

Nootropicit. 7-oxo-dhea. 6-oxo.

hunter killer sanoi:
Just, eli otit sitten ne herneet nenään kun et osaa vastata minun kysymykseeni?
MINUSTA ihmisten pitäisi ennemmin kehittää henkistä puoltansa kuin turvautua tämmöisiin pillereihin, joilla ei ole kuin placebo-vaikutus.
Lue vaikka..hmm olikohan treeni osiolla henkisestä treenauksesta, mielen treenauksesta juttua.Sillä asialla saat paljon enemmän aikaan.

Eli toisin sanoen:ei minun tarvitse selittää sinulle yhtään mitään.Varsinkaan kun en alunpitäenkään halunnut vittuilla sinulle(sen kirjoitin oikein edelliseen viestiin, että tajuaisit, mutta ei).
Metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan.

mieti oikeasti omaa elämääsi, jos henkinen kanttisi on sitä luokkaa, että tarviit sen tukemiseen aina jotain kehon ulkopuolista?

Huokaus.... no yritetään nyt kuitenkin. Yo. lisäksi laitan tähän vielä lainauksen alkuperäisestä postauksestasi: "nuilla ei ole kehityksen kannalta merkitystä kuin korkeintaan itikanvitun miljoonasosan verran"

Jos em. pätkien valossa alkaa ajattelemaan sinun henkistä tilaasi ja kehitystasoasi ja vertaa sitä omaan postaukseeni, niin ei tarvinne suurtakaan gurua päättelemään kummalla siellä kattilassa on sitä ylipainetta. En millään muotoa kohdistanut sinuun kritiikkiä, silti katsoit oikeudeksesi mennä henkilökohtaisuuksiin. Tuo on tietysti se helpoin tapa.

Poinas sanoi:
Huokaus.... no yritetään nyt kuitenkin. Yo. lisäksi laitan tähän vielä lainauksen alkuperäisestä postauksestasi: "nuilla ei ole kehityksen kannalta merkitystä kuin korkeintaan itikanvitun miljoonasosan verran"

Jos em. pätkien valossa alkaa ajattelemaan sinun henkistä tilaasi ja kehitystasoasi ja vertaa sitä omaan postaukseeni, niin ei tarvinne suurtakaan gurua päättelemään kummalla siellä kattilassa on sitä ylipainetta. En millään muotoa kohdistanut sinuun kritiikkiä, silti katsoit oikeudeksesi mennä henkilökohtaisuuksiin. Tuo on tietysti se helpoin tapa.

Sovitaan vaikka sitten niin, että minä olen tyhmä yms.Mutta ei sinulla vieläkään ole mitään todistetta siitä, että ko.tuote toimii.:david:

Poinas ole hyvä ja selitä sitten minulle miten se tuote toimii? Minäkin ostan sitä ihan varmasti jos näin on, mutta todista:miten se vaikutus näkyy sinun treeneissäsi konkreettisesti?

Tuosta V12:sta on moni ihan täysjärkinen ja vakavasti voimaileva sanonut sen verran hyvää, että sen voisin uskoa toimivankin. Hintakaan (ainakaan USA:ssa) ei ole liian kova, joten sitä voisi pari purkkia tuoda kokeiluun jos on ylimääräistä irrottaa. Pitää kuitenkin muistaa, että ei sillä nyt kuitenkaan mitään galakseja räjäytellä.

Vahan asiaan liittyen, tietaiskohan joku mista sais jenkkilassa proteiini patukoita jotka maistuu mansikalta ja proteiinia olis 20g tai yli ja kaloreita alle 200? Koitin tossaka katella eika mistaa loytyny, jotain suklaamossoja sitaki enemman...

Pantera sanoi:

Mihinkähän nämäkin tiedot perustuu... Faidra tuossa jo oikaisikin hinta-asioita ja kyllä tuota efuakin on yleisesti myynnissä. LA:ssa kannattaa sitten ostaa ne tuotteet jostakin muualta kuin kalliista brändimyymälöistä. Itse tilaan jauhot supplementdirectistä ja vitamiinit supermarkettien tarjouksista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom