Jotain spesiaalia ravinnetta jenkeistä, mitä? (tyhmiä kysymyksiä..)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hilppa
  • Aloitettu Aloitettu
Kaverin vieressä on ilmeisesti GNC LiveWell niminen pulju josta ainakin InStonen tuotteita saisi. Enää pitäisi joku löytää mistä SAN:in tuotteita löytyisi niin voisi vähän hintoja kattella. Niin ja kaverin zip code 91711.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Stiltskin sanoi:
Nootropicit. 7-oxo-dhea. 6-oxo.

Stiltskin, mitäs hittoa tämä on?? :D

Nyt kävi sitten niin että ollaankin itse täällä jenkeissä, San Franciscossa. Ajattelin netistä (bodybuilding.com) tilailla jotain San V-12, InStone LeanFire tms. härpäkkeitä, sekä tietenkin patukoita. Promaxin peanut butteria maistoin ja juma se vei kielen mennessään :whip:

Mitäs muita nettikauppoja täällä on kuin tuo mainitsemani, voisi vähän hintavertailua tehdä.

Vaikka tästä threadista on tulossa monologi, niin ostoslista alkaa näyttää tältä:

Promax patukoita
Vasopro
SAN Vault
SAN V12
Melatoniinia

Jos poikkeat tavis ruokakaupassa... kannattaa kokeeks testata Snickersin Marathon proteeinipatukkaa. Caramel Nut Rush on loistavan makunen herkutteluun :) (80g, 290cal, 8g rasvaa, 41g hh 8g kuitu/23g sokeria, 20g prot).

Ei se paras proteiinipatukka, mutta herkutteluun / cheattipäivään loistava.

++

Suomen valikoimista en ole perillä, mutta aika tuore uutuus Isopurelta (mm. GNC kaupoista) on nuo omena-meloni, appelsiini, yms. uutuusmaut proteiinijauhoissa. Ainakin mulle toi kivaa vaihtelua iänikuseen vanilija/mansikka/suklaa kierteeseen.

Hilppa sanoi:
Stiltskin, mitäs hittoa tämä on?? :D

Nyt kävi sitten niin että ollaankin itse täällä jenkeissä, San Franciscossa. Ajattelin netistä (bodybuilding.com) tilailla jotain San V-12, InStone LeanFire tms. härpäkkeitä, sekä tietenkin patukoita. Promaxin peanut butteria maistoin ja juma se vei kielen mennessään :whip:

Mitäs muita nettikauppoja täällä on kuin tuo mainitsemani, voisi vähän hintavertailua tehdä.

Edelleen ostan omat lisäravinteet supplementdirect nettipuljusta. Halpa, luotettava ja nopea. Jos haluamasi kamat löytyy varastosta, niin saisit ne luultavasti parissa päivässä, sillä kyseinen firma operoi pari sataa mailia San Franciscosta etelään.

Kyllä meitä kusetetaan. Supplementissa V-12 maksaa 36.45 USD ja Vault 44.99 eli päivän kurssiin (1.24) 29.40 € ja 36.28 €.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom