Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Zone Perfect -patukoista löytyy Strawberry Yoghurt -maku ja Promax-patukoista Wild Berry Cheesecake. Ensimmäistä noista olen maistanut, tosi namia! Nuo Zone-patukat mulla unohtuikin tuolta aiemmasta listasta eli ovat oikein mainion makuisia. Niissä tosin proteiinia on muistaakseni n. 15g, kaloreita n. 200. Promaxissa taitaa olla molempia enemmän.Fergus sanoi:Vahan asiaan liittyen, tietaiskohan joku mista sais jenkkilassa proteiini patukoita jotka maistuu mansikalta ja proteiinia olis 20g tai yli ja kaloreita alle 200? Koitin tossaka katella eika mistaa loytyny, jotain suklaamossoja sitaki enemman...
Faidra sanoi:Zone Perfect -patukoista löytyy Strawberry Yoghurt -maku ja Promax-patukoista Wild Berry Cheesecake. Ensimmäistä noista olen maistanut, tosi namia! Nuo Zone-patukat mulla unohtuikin tuolta aiemmasta listasta eli ovat oikein mainion makuisia. Niissä tosin proteiinia on muistaakseni n. 15g, kaloreita n. 200. Promaxissa taitaa olla molempia enemmän.
Pitää vielä mainita että kylläpä hunter killer veti typerästi tämän threadin offtopiciksi. Ei täällä kyselty toimivatko jotkut lisäravinteet. Ylipäätään jos joku kokee saavansa hyötyä jostain lisäravinteesta - vaikka kovempien treenien, kovemman pumpin ja sitä kautta paremman motivaation, paremman palautumisen tms. kautta - niin mitä siihen on kenelläkään nokan koputtamista? Eikö se ole ihan yksi ja sama onko sille fysiologisia perusteita, että joku tuote toimii, jos sen avulla pystyt liikuttamaan isompia rautoja tai palaudut paremmin? Ainakin mulle se riittää kertomaan että omalla kohdallani tuote toimii. Ihan sama lopulta onko placeboa vai ei.
hunter killer sanoi:Oletko laittanut merkille kuinka usein nämä topicit menee "väärille teille"?, aina? Olipa sitten aloittajana minä tai joku muu.
Koetan vain saada ihmiset tajuamaan sen, että ei ole hyväksi jon henkinen kantti on sitä luokkaa, että sitää pitää tukea kehon ulkopuolisilla asioilla(sellaisilla, joilla ei oikeiasti ole merkitystä, muuta ku se placebo).
Loppujen lopuksi markkinoilla on iso x-määrä tavaraa, joka ei toimi..mutta silti niitä ostetaan...minusta se on vääristymä tietyllä tapaa.
Eli lyhyesti: Jos jokainen ihminen kehittäisi henkistä puoltaan (esim. nämä mental training-jutut) niin mitään tällaisia argiineja yms ei tarvittaisi.Turha vetää tähän mitään heraa, maltoa yms peruskamaa, mutta nämä kaiken maailiman kirjain yhdistelmät..hohhoijjaa...
Mutta sen sijaan aika moni laiminlyö ne täysin(voi olla että esimerkiksi sinä et laiminlyö, en tarkoita nyt ketään henk.koht).
Edelleenkään kukaan ei ole todistanut omien treeniensä kautta, miten ko.tuote toimii.Onko kehitys ollut jollain tapaa nopeampaa kuin ilman sitä yms?
Sen sijaan, että keskityt keksimään minulle vasta kuittia, niin kerro ihmeessä miten se toimii?Ole se viisaampi,joka lopettaa tämän "tappelun", minä en siihen pysty, sillä olen Poinaksen mielestä jotenkin vajaa:evil:
Ps.Poinas älä ala kuittaamaan takaisin, sillä sillein tämä juttu ei koskaan lopu (sinä minä keksimme ikiliikkujan) Kjeh kjeh, Rauha;)
Ei mulla ole mitään tarvetta esittää mitään vastakuittia. En tykkää erityisemmin väitellä netissä kuin muutenkaan, ennemmin sanon oman mielipiteeni ja sitten hiljenen. Muut harrastakoot sitä vääntämistä. En ole itse siinä niin hyvä, että kokisin sen mun kohdalla tarpeelliseksi.hunter killer sanoi:Edelleenkään kukaan ei ole todistanut omien treeniensä kautta, miten ko.tuote toimii.Onko kehitys ollut jollain tapaa nopeampaa kuin ilman sitä yms?
Sen sijaan, että keskityt keksimään minulle vasta kuittia, niin kerro ihmeessä miten se toimii?
www.bulls.fi sanoi:Arginiinin tärkeimmät vaikutukset:
• kasvuhormonituotannon lisääminen
• insuliinituotannon lisääminen
• lihasmassan lisääminen
• kehon rasvojen väheneminen
• immuniteetin vahvistuminen
• unenlaadun paraneminen
• kuona-aineiden poistuminen
Poinas sanoi:Jos nyt sitten asiallisesti yritän tuoda esille oman kantani asiaan. Faidra tuossa tosin jo sen pääidean toikin esille, mutta tässä vähän lisää. Eli itsellä on joskus ollut ongelmia saada tuntumaa tiettyihin lihaksiin ja sitä kautta on treenaamisen mielekkyys ollut joskus hakusessa. Olen kokeillut erilaista treenimetodeja, liikkeitä jne. sekä kiinnittänyt tekniseen suorittamiseen huomiota mutta ratkaisu aei meinannut löytyä. Tämä mielessä tutkiskelin nettiä ja huomasin kuinka useilla on positiivisia kokemksia näistä erilaisista typpioksidi jne. tuotteista ja saadut kokemukset viittasivat mm. parempaan pumppiin jne. Sempä takia sitten itse aikoinaan marssin J:ä alkavaan kauppaan ja ostin purkin L:n tekemää nixnaxmömmöä. Vaikutus oli täysin haluttu ja huomasin tuotteen olevan OK, mutta pirullisen hinnakas. Joten lisää tutkailua ja Arginiini pomppasi esiin. Sitä käytetään niin kehoilussa lisravinteena kuin lääkkeenomaisena tuotteena mm. parantamaan heikkoa ääreisverenkiertoa jne. Netistä myös löytyy viittauksia Arginiinin vaikutuksesta kasvuhormooniin jne. mutta niitä en pidä omalta kannaltani relevantteina eikä sillä ole sinällään mitään väliä. Sumamsummarum, itselläni ko. aine tuo sitä mitä siltä hain ja näin ollen omien kliinisten testien perusteella voin väittää sen toimivan MINULLA. EN väitä että se räjäyttäisi lihakset kasvuun tai tekisi muutakaan saati että se toimisi kaikilla. Kehoitin alunperin viestissäni vain jokaista testaamaan enkä hylkäämään heti kättelyssä.
Tuosta off-topic jutusta sen verran, että sinä arvon Hunter Killer kirjoittelet erittäin provosoivasti ja siltä kantilta ajateltuna tuntuu, että tekemisesi ovat erittäinkin tarkoitushakuisia. Myös omien mielipiteidesi esittäminen totuutena ja vaatimukset todistusaineistosta muiden mielipiteiden takaamiseksi on aika yksisilmäistä touhua. Samaten kritiikkisi toisen mielen heikkoudesta on perin heikoilla kantimilla jos verrataan kertomiasi perusteluita esim. minun kantaani kohtaan. Olisin vallan mainiosti voinut dissata oman "mentaalitreenaamisesi" ryssän perseeseen täysin hyödyttömänä ropelipäiden touhuna josta ei ole pitäviä todisteita. Näin en kuitenkaan toiminut koska se ei ole mielestäni mitenkään järkevää.
EN halua tätä vääntämistä jatkaa enää tästä eteenpäin, koska se ei ketään hyödytä. Saat puolestani olla ihan mitä mieltä tahansa, mutta jatkon kannalta, ihan ilman vittuilua tai muutakaan herjaamista kehoitan sinua hiukan miettimään miten täällä mielipiteitäsi esität. Saatat saada yllättävää vastakaikua kunhan pysyt asiallisuuksissa.
Faidra sanoi:Ei mulla ole mitään tarvetta esittää mitään vastakuittia. En tykkää erityisemmin väitellä netissä kuin muutenkaan, ennemmin sanon oman mielipiteeni ja sitten hiljenen. Muut harrastakoot sitä vääntämistä. En ole itse siinä niin hyvä, että kokisin sen mun kohdalla tarpeelliseksi.
Kun halusit niitä arginiinin hyötyjä kuulla, niin Bullin sivuilta lainasin tämän:
En osaa sanoa, kuinka paljon merkitystä yksittäisillä lisäravinteilla on oman kehitykseni kannalta ollut, mutta arginiinin käytön aloitettuani huomasin muutaman asian: toistomäärät vanhoilla sarjapainoilla nousivat mukavasti, pumppi oli kovempi ja nukuin sikeämmin. Nämä asiat olisivat ihan yhtä hyvin voineet johtua monesta muustakin asiasta, tiedän. Mulle ne kuitenkin riittivät siihen, että en ole jättänyt arginiinia poiskaan lisäravinnevalikoimastani.
hunter killer sanoi:Eli lyhyesti: Jos jokainen ihminen kehittäisi henkistä puoltaan (esim. nämä mental training-jutut) niin mitään tällaisia argiineja yms ei tarvittaisi.Turha vetää tähän mitään heraa, maltoa yms peruskamaa, mutta nämä kaiken maailiman kirjain yhdistelmät..hohhoijjaa...
Mutta sen sijaan aika moni laiminlyö ne täysin(voi olla että esimerkiksi sinä et laiminlyö, en tarkoita nyt ketään henk.koht).
tbj sanoi:Sulla on sitten varmaan tieteelliset todisteet sitä miten henkisen puolen kehittäminen ja "mental training-jutut" vaikuttaa kehittykseen ;-)
Ei muuta kuin linkkejä tutkimuksiin...
Flesh sanoi:Aiheuttamatta asiasta mitään sen suurempaa riitaa, voin kyllä todeta, että V12 on toiminut minulla lisäravinteista parhaiten, vaikka esim. kreatiinimonohydraatti ei minulla toimi laisinkaan. En usko, että kyse olisi täysin mistään valikoivasta placebo-efektistä.
En tosin tiedä oliko Hunter Killerin tarkoitus niputtaa kaikkia viittaamassaan postissa mainittuja tuotteita turhaksi, mutta näin joka tapauksessa minun kohdallani!
Faidra sanoi:En osaa sanoa, kuinka paljon merkitystä yksittäisillä lisäravinteilla on oman kehitykseni kannalta ollut, mutta arginiinin käytön aloitettuani huomasin muutaman asian: toistomäärät vanhoilla sarjapainoilla nousivat mukavasti, pumppi oli kovempi ja nukuin sikeämmin.
Arginiinin tärkeimmät vaikutukset:
• kasvuhormonituotannon lisääminen
• insuliinituotannon lisääminen
• lihasmassan lisääminen
• kehon rasvojen väheneminen
• immuniteetin vahvistuminen
• unenlaadun? paraneminen
• kuona-aineiden poistuminen
Nämä asiat olisivat ihan yhtä hyvin voineet johtua monesta muustakin asiasta, tiedän. Mulle ne kuitenkin riittivät siihen, että en ole jättänyt arginiinia poiskaan lisäravinnevalikoimastani.
hunter killer sanoi:Ja sulla on joku ihme tarve tulla jatkamaan tätä "tappelua" ulkopuolisena?
Stiltskin sanoi:Ei ole lääkeainerikkomus jos tuo jenkeistä paikallisesta apteekista kohtuullisen määrän mitä tahansa reseptivapaata lääkettä.
J.Rossi sanoi:Valitettavasti mikään noista väitteistä ei pidä paikkaansa . Hyvän pumpin sillä kyllä saa, ergogeenisenä apuna arvo on kuitenkin varsin kyseenalainen. Saattaa kuitenkin olla hyödyllinen esim. pumppuvikaisille.
Sinänsä tykkään Miken ja yleensäkin Pakkotoiston linjasta usean lisäravinteen suhteen, eli ylilyönteihin ei mennä. Moni kokeilee joka tapauksessa jo tutkittuja lisäravinteita, eikä usko faktoja vaikka lataisi millaista dataa pöytään. Jos siitä pumpista on hyötyä treenimotivaation kautta niin mikäs siinä, hyviä pumppeja vaan .