Jos ilmavaivat vaivaavat kokeile karppausta!

Yep, huomaan ihan selvän eron jos karppaa eli on lowcarb deitillä verrattuna siihen että puputtaa hiilarimättöö!
kannatan karppausta kun se vähentää wc käyntejä, ei täydy käydä kuin kerran viikossa ja mikä tulee ulos on silkkaa betonia!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
wtf , kyllä se proteiini ainaki mua pierettää. Sitä paitsi en tiedä kuinka tavoiteltavaa on suolen huono toiminta ja se että saa otsa märkänä vääntää pökälettä pihalle. Kuitua koneeseen ja tarpeeks vettä nii homma toimii

eiköhän väärät hiilarin lähteet tee suurimmaksi osaksi net ilma vaivat/ suolen häiriöt. itselle sopii hyvin jos syö paljon lihaa ja välttämättömät kuidut ottaa es. päärynästä jossa on mukavasti kuitua.. ruisleivät yn. muut kuidun lähteet saatanan keksintö mutta loppuishan se ruoka maailmasta melko äkkiä jos kaikki alkais evästää pelkästää lihaa/kasvis/hedelmää.. eli syökäähä vain noit jauho shaisseja ettei lihan hinta nousis enää oikein! :p

Nojoo. Ehkä nykyään kun olen VHH:lla niin tulee piereskeltyä hieman vähemmän kuin ennen. Nämä nykyiset, hieman vähäisemmät pierut taas haisevat huomattavasti pahemmalta.

Jaa kyllä nuo vihannekset ja salaatit pitäs laittaa pierettää lähes kaikkia. Ja jos ketjun aloittaja käy 1 kerran viikos jönnikällä ja on kuin betonia niin sillon on ruuansulatuksessa häikkää. Kyllä kerran päivässä on toimivan suoliston minimi.

Jos ilmavaivat katoavat karppauksella niin joku hiilarilähteistäsi on vatsallesi sopimatonta. Esimerkiksi itsellä Ruis aiheuttaa ilmavaivoja. Ja mitä siihen karppaamiseen tulee niin tarkoitus on jättää hiilarit pois, ei kuituja ;)

Mulla meni vhh:llä vatsa jotenkin sekasin. Nykyään meen eangainssilla ja hiilareita menee helvetin paljon treenipäivinä. Vatsan kanssa ei ole ollut mitään ongelmia, eikä edes pieretä. Varmasti yksi apu on ollut suolahappo ja entsyymit.

Aika brutaalia, tää vois kuuluu tonne fetissi treadiin.."tykkään pidätellä vuoden paskaa ja sit ku se on tarpeeks iso ja kova ni leikittelen sillä niin, että päästelen pökälettä vähäsen ulos ja imaisen takaisin sisään"

Onks tää joku provo? Ei mulle kyllä hiilareista oo ilmavaivoja tullut, yleensä ne tulee mulle jos vedän maitotuotteita kauheesti naamaariin etenkin maidosta, jos sitä kauheesti innostuu juomaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom