Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo ei tää mitään rofessori hommaa ole, nostetaan paino ylös ja sit lasketaan se alasKirjainten mittasuhteet ja geometrinen layout suhteessa vihjattuun kaarimuotoon näyttäisivät olevan hieman hakusessa, vai valehtelevatko silmäni? Mutta tuskinpa tuo häiritsee, jos kaiken ei tarvitse olla liian jäykkää, yliprofessionaalia ja hiottua.
Loistavaa!Sali menee ehdottomasti vierailulistan kärkeen!
Vaikka somessa äänessä olenkin niin eipä se tarkoita että se olisi ainut markkinointi + vetonaula olisi. Pidän somea aika pienenä tekijänä tässä projektissa. Ryhmäliikunnat ei ole mun juttu, ei myöskään kuviokellunta. Kaikille kaikkii saleja on kaupunki täynnä, tämän tulevan sali lisäksi ehkä yksi pelkkä punttis ja sekin laadultaa paska tositreenaajan näkökulmasta. Ryhmäliikuntasali --> parisataa neliötä --> paritonnia kuussa lisää vuokraa, ei kannata kaupungissa jossa sitä liikuntamuotoa jo vähintään riittävästi. Porvooseen ei kannattaisi perustaa ainuttakaan salia lisää, täällä niitä on varmaan kymmenen mutta ei ainuttakaan jossa itse viihtyisin, tämän saman kuullut jo liian monen suusta. Tämä on mun elämäntapa ja mulle riittää että sali maksaa itse itensä, pt hommilla saa hyvin leivän pöytään.Logo on ns. riittävän hyvä. Taivutettu painonnostotankohan ei mikään uusi keksintö ole, mutta tuo on suht. tyylikkäästi toteutettu.
Aloittelevalle yrittäjälle pitää aina toivottaa onnea. Nähtäväksi sitten jää, miten some-suosio realisoituu kassavirtana.
Euro on paras konsultti, erilaisia trendejäkin on pikkupakko haistella ja seurata.
Salilla jossa käyn, on sellainen pitkän linjan yrittäjä, kauan alalla ollut. Valistunut arvaukseni on, että esim. ryhmäliikuntatunneilla on budjetissa iso merkitys. Talvisin näkyy kokonaisia koululuokkia.
Paljonko Porvoossa on yksityisiä saleja eli kilpailutilanne?
Katotaa sitten, uskoisin kertakäynnin olevan sen verran edullinen että jos toiselta paikkakunnalta tänne asti ajaa niin kärsii sen maksaa. Kai se joku 5e on jepaSome suosion takia salisi tulee varmasti katsastamaan moni kertakäyntinä joltain toiselta paikkakunnalta, allekirjoittanut myös. Eli kysymys kuuluu siis että osaatko sanoa tai paljastaa kertakäynnin hintaa vielä tässä vaiheessa?
Useilla saleilla toi kertamaksun korkea hinnoittelu on tapa ohjata kuluttajaa ostamaan kuukausi-, tai vuosikortti joka on asiakkaan kannalta järkevämmin hinnoiteltu. Satunnaiselle kävijälle suunnattu sarjalippu voisi myös olla potenttiaalinen vaihtoehto? Esim. 5-10 krt kortti, joka olisi rajoitetun ajan voimassa järkevään kertahintaan voisi olla kokeilemisen arvoinen?Jossain saleilla olen huomannut jopa 15e kertamaksuja. Vatasella oikea asenne tähän touhuun.
Todellakin! Leikkimielisiä salikisoja olisi myös mukava järjestää vaikka kesäjuhlien ohessa.Onhan salin pikkujoulut tulossa??
Joo ja jollain saleilla vielä joku 70 euroa maksaa kuukauden. Kaikki salit tuntuu menevän vaan sen perässä että miten saa eniten rahaa, ymmärrän osaltaan kyllä sen että tottakai omistajat haluaa tienata mutta se että katotaan vaan hintoja niin karsii aika paljon laadusta pois monella salilla. Sen takia on hienoa että on joku kuka haluaa tehä salin intohimosta, ei rahasta, joten hattu pois ja kaikki onni sinne PTV gymille!Jossain saleilla olen huomannut jopa 15e kertamaksuja. Vatasella oikea asenne tähän touhuun.
Katotaa sitten, uskoisin kertakäynnin olevan sen verran edullinen että jos toiselta paikkakunnalta tänne asti ajaa niin kärsii sen maksaa. Kai se joku 5e on jepa
Katotaa sitten, uskoisin kertakäynnin olevan sen verran edullinen että jos toiselta paikkakunnalta tänne asti ajaa niin kärsii sen maksaa. Kai se joku 5e on jepa